#1
Eigenlijk boeit het me ook niet zoveel, zolang ik maar high wordt 


Afghaan-Gek zei:de meeste kanker is juist geneesbaar.
Alleen voorwaarden voor genezing zijn niet voor iedereen even makkelijk :
- goed eten ( je voeding= je medicijn , je medicijn is je voeding)
-goed slapen ( in slaap herstel je het best)
-persoonlijk leven op orde ( positiviteit helpt genezing)
-gericht medicijn gebruik (chemotherapie+ wiet+visolie om maar voorbeeld te noemen)
-regelmaat
Afghaan-Gek zei:iedereen heeft namelijk kankercellen
het afweersysteem bestrijdt ze.
Als je te zwak wordt verlies je die strijd.
Als je sterker wordt haal je achterstand in , en wordt je weer gezond.
kanker is geneesbaar.
..laat je niets anders wijs maken
Afghaan-Gek zei:de meeste kanker is juist geneesbaar.
Alleen voorwaarden voor genezing zijn niet voor iedereen even makkelijk :
- goed eten ( je voeding= je medicijn , je medicijn is je voeding)
-goed slapen ( in slaap herstel je het best)
-persoonlijk leven op orde ( positiviteit helpt genezing)
-gericht medicijn gebruik (chemotherapie+ wiet+visolie om maar voorbeeld te noemen)
-regelmaat
iedereen heeft namelijk kankercellen
het afweersysteem bestrijdt ze.
Als je te zwak wordt verlies je die strijd.
Als je sterker wordt haal je achterstand in , en wordt je weer gezond.
kanker is geneesbaar.
..laat je niets anders wijs maken
als bomen ouder worden kunnen ze gezwellen en groeiwoekeringen door schimmels (paddestoelen) krijgen,Heksenbezem is een pruikerige verzameling kleine takjes die her en der in de boom voorkomt. De oorsprong van heksenbezem is een aantasting door een schimmel (Exoascus betulini). De schimmel verspreidt zich via het capillair vatensysteem van de boom.
vogel zei:wat komt er allemaal in the environment voor,,
nou teer dus als je rookt,,
die slogan ,, van genes load the gun,, enviroment pull's the trigger gaat voor meerdere dingen op,,
als er niet zoveel millieuvervuiling zou zijn,, zouden er minder mensen aan kanker lijden

Jokkelshizzle zei:crack roken is veel gezonder want daar zit geen teer in,
misschien wel wat benzine en andere chemische middeltjes maar ja je moet wat hé.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."