#1
man ik word zo ongelofelijk stoned van al die tekst hier ... is dat nu ook schadelijk
?
cropp zei:^ben ik de enige die aan al die rotzooi gewoon schijt heeft en geniet van zijn jointje?
Kigh zei:Jonge jonge, geloof jij alles wat je vrienden je vertellen?
Nee, er zit niet 8x meer teer in. Als je het puur rookt, kan het zelfs reinigend zijn ook.
Cannabis word gedurende het groei periode namelijk 'geflushed', waardoor de schadelijke stoffen die ze voor de insecten en meer vitamen hadden gezet uit de plant te halen.jcp zei:Uhm wat is er dierlijk aan cannabis??
Cannabis is schadelijker door de manier van inname (langer rook in je longen houden) en omdat cannabis met veel meststoffen gekweekt wordt bevat het meer schadelijke stoffen.
Rook dus biowietjes en rook ze puur (de werking van tabak werkt het effect van de wiet tegen) of nog beter: verdamp het.
Vergelijking tussen marihuana en tabak:
http://www.cannaclopedia.be/CannaTabak.htm
PepTalk zei:En wie doet dat als ik vragen mag?
Als je wiet hebt met een THC% van 13% en dan nog 2% andere werkzame stoffen, dan hou je dus 85% aan rommel over die je eigenlijk niet wilt roken.
SmokersOfFortune zei:Lang verhaal
PepTalk zei:SmokersOfFortune zei:Lang verhaal
Op lange na niet slechter dan tabak?
Dus wel slechter dan tabak? Je bedoelt het hopelijk andersom.
Ook klopt je verhaal over het gekloot met wiet met bestrijdingsmiddelen en voedingsstoffen wel.
Echt ziek zal je echter niet snel worden..
Ik kan zeggen dat ik heel wat wiet gezien heb, en nog nooit in een coffeeshop echt bewerkte wiet tegen gekomen. Bijv. glas, PCP, weet ik het.
Toprot nog nooit gezien. Dan ben je echt een ramdebiel als je dat niet ziet.
Ook is jonge wiet niet schadelijk om te roken, en waarom zou iemand dat oogsten?
Zit je net op het einde van de bloei zou je geen 2 weken kunnen wachten om de kwantiteit + kwaliteit te verdubbelen.
Ik begrijp dat je wegens bepaalde ervaring denkt de mythes de wereld uit kunt helpen, maar zeker niet alles wat je zegt is waar.
Madcat zei:De wiet is wel 8x sterker dan vroeger. toen ik een jaar of 16 was, deed ik samen met een andere een joint vol wiet, en werd er een beetje high van. de laatste keer deed ik een klein stukje van een topje in de joint en ik was dus al helemaal waus.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."