Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums8x meer teer in wiet?

8x meer teer in wiet?

113 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
b
blowfishLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb de laatste keer iets geleden da 1jointje gelijk is aan 7 cigaretten omdat je door de hoogeverbrandings stuikt dus door de teer op je wiet stel voor je hebt nooit gerookt nooit geblowd en je rookt een cigaret ga je toch ook draaien dat is ook zo bij een jointje het zijn onze longen die de THC opnemen door de longblaasjes
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waar blijft ie nou met ze website? was ook wel benieuwd...
komt volgens mij niets meer van huis.
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het gaat mij in ieder geval om puur roken,
wiet + shag is idd slechter dan een sigaret lijkt mij.
Maar dat er zelfs in dierlijke producten teer zat wist ik niet. :openmouth:
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#4
Uhm wat is er dierlijk aan cannabis??

Cannabis is schadelijker door de manier van inname (langer rook in je longen houden) en omdat cannabis met veel meststoffen gekweekt wordt bevat het meer schadelijke stoffen.

Rook dus biowietjes en rook ze puur (de werking van tabak werkt het effect van de wiet tegen) of nog beter: verdamp het.

Vergelijking tussen marihuana en tabak:

http://www.cannaclopedia.be/CannaTabak.htm
M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bedoelde natuurlijk natuurlijk en niet dierlijk :')

Foutje.
m
maxrelax07Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Vanwaar komt toch die 'helende' werking?
(mythe door de pro-cannabis mensen uitgezonden???)
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#7
maxrelax07 zei:
Vanwaar komt toch die 'helende' werking?
(mythe door de pro-cannabis mensen uitgezonden???)
Klik om te vergroten...
Helend?
Het werkt tijdelijk tegen hoofdpijn, misselijkheid en verminderd oogdruk enzo. Ook schijnt het iets te doen met je gewrichten waardoor mensen die daar klachten hebben het minder hebben als ze geblowd hebben. Maar echt helen doet het volgens mij niets.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#8
als wietgebruik echt slecht was, was de mensheid al uitgeroeid.


bij wiet , invergelijking met een aantalmedicijnen, zijn er gewoonweg veel r nare bijwerkingen.

Ik heb liever een suf gevoel van de wiet, dan een maagzweer van de tabletten.


Er zit 8x meer teer in dan tabak rookt er wel keer minder van dan tabak
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
loadrunner zei:
Er zit 8x meer teer in dan tabak rookt er wel keer minder van dan tabak
Klik om te vergroten...

Does mensen moeten zich eigenlijk geen zorgen maken?
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Weed laat mensen hun stress punten relativeren. Als ik een kogel door mijn voet schiet, bereik ik het zelfde effect :sunglasses:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Welhallodaar zei:
loadrunner zei:
Er zit 8x meer teer in dan tabak rookt er wel keer minder van dan tabak
Klik om te vergroten...

Does mensen moeten zich eigenlijk geen zorgen maken?
Klik om te vergroten...

Nee, als je 1 gram wiet per dag rookt, heb je net zo veel teer binnen als bij 10 filtersigaretten per dag.
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#12
loadrunner zei:
Welhallodaar zei:
loadrunner zei:
Er zit 8x meer teer in dan tabak rookt er wel keer minder van dan tabak
Klik om te vergroten...

Does mensen moeten zich eigenlijk geen zorgen maken?
Klik om te vergroten...

Nee, als je 1 gram wiet per dag rookt, heb je net zo veel teer binnen als bij 10 filtersigaretten per dag.
Klik om te vergroten...
tssssss..... dat is niks
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#13
Welhallodaar zei:
tssssss..... dat is niks
Klik om te vergroten...

Plus door regelmatig wiet te gebruiken heb je grote kans om een psychose te krijgen. Zeker als je minderjarig bent. Je wordt er ook lui, moe en lusteloos van. 1 op de 10 mensen gaat dagelijks blowen en verpest daarmee zijn toekomst.
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#14
tomz0r zei:
Welhallodaar zei:
tssssss..... dat is niks
Klik om te vergroten...

Plus door regelmatig wiet te gebruiken heb je grote kans om een psychose te krijgen. Zeker als je minderjarig bent. Je wordt er ook lui, moe en lusteloos van. 1 op de 10 mensen gaat dagelijks blowen en verpest daarmee zijn toekomst.
Klik om te vergroten...
alsof na je 18 opeens fisiek anders bent :P
trouwnes, ik ken mensen, waaronder ikzelf, die juist na blowen niet lui worden
ik kan na het blowen vaak weer helemaal wakker worden en zin krijgen om dingen te doen
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#15
fs180 zei:
tomz0r zei:
Welhallodaar zei:
tssssss..... dat is niks
Klik om te vergroten...

Plus door regelmatig wiet te gebruiken heb je grote kans om een psychose te krijgen. Zeker als je minderjarig bent. Je wordt er ook lui, moe en lusteloos van. 1 op de 10 mensen gaat dagelijks blowen en verpest daarmee zijn toekomst.
Klik om te vergroten...
alsof na je 18 opeens fisiek anders bent :P
trouwnes, ik ken mensen, waaronder ikzelf, die juist na blowen niet lui worden
ik kan na het blowen vaak weer helemaal wakker worden en zin krijgen om dingen te doen
Klik om te vergroten...

Misschien als je minder blowed zal je dat ook kunnen doen als je niet stoned bent :) En hij bedoelt niet perse onder de 18, maar eerder dat je hersenen nog niet goed uitgegroeid zijn. Puberaal gedrag zie je vaak zelfs tot zn 20e door gaan eh.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#16
De teer die in de wiet zit is niet het probleem
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#17
4X slechter toch?
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#18
loadrunner zei:
De teer die in de wiet zit is niet het probleem
Klik om te vergroten...
Wat is dan wel het probleem?
En af en toe een pure joint roken, is dat niet goed voor je longen? (wat ik zelf afschrijf als bullshit, want zo klinkt dat namelijk :P )
J
Javaanse Jongen.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
nee natuurlijk is wiet niet goed voor je longen. en dat reinigen slaat al helemaal nergens op.

het gaat er gewoon om hoeveel tabak en wiet je in je joint doet. dus het verschilt per joint.

en de temperatuur van de rook die je uit je joint suckt ligt een stuk hoger dan de rook die je uit een peuk suckt.
m
magicwassoLid
01-01-2024, 00:00
#20
hodgepodge zei:
maxrelax07 zei:
Vanwaar komt toch die 'helende' werking?
(mythe door de pro-cannabis mensen uitgezonden???)
Klik om te vergroten...
Helend?
Het werkt tijdelijk tegen hoofdpijn, misselijkheid en verminderd oogdruk enzo. Ook schijnt het iets te doen met je gewrichten waardoor mensen die daar klachten hebben het minder hebben als ze geblowd hebben. Maar echt helen doet het volgens mij niets.
Klik om te vergroten...

Bij gewrichten problemen word het zeker toegepast, maar dan rook je het niet, je wrijft het op je gewrichten, dat weet ik want mijn tante (die in amerika woont) heeft die gekregen van de docter na verzoek van haar (verzoek naar alternatieve geneesmiddellen)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."