PepTalk zei:
SmokersOfFortune zei:
Op lange na niet slechter dan tabak?
Dus wel slechter dan tabak? Je bedoelt het hopelijk andersom.
Ook klopt je verhaal over het gekloot met wiet met bestrijdingsmiddelen en voedingsstoffen wel.
Echt ziek zal je echter niet snel worden..
Ik kan zeggen dat ik heel wat wiet gezien heb, en nog nooit in een coffeeshop echt bewerkte wiet tegen gekomen. Bijv. glas, PCP, weet ik het.
Toprot nog nooit gezien. Dan ben je echt een ramdebiel als je dat niet ziet.
Ook is jonge wiet niet schadelijk om te roken, en waarom zou iemand dat oogsten?
Zit je net op het einde van de bloei zou je geen 2 weken kunnen wachten om de kwantiteit + kwaliteit te verdubbelen.
Ik begrijp dat je wegens bepaalde ervaring denkt de mythes de wereld uit kunt helpen, maar zeker niet alles wat je zegt is waar.
Blijkbaar niet goed gelezen...
1. Tabak = Slechter dan (Schone)Cannabis
2. Bewerkte wiet is slecht voor de gezondheid en je kunt er snel ziek van worden.
(Qua chemische growmiddelen, ligt eraan wat de dosis is geweest/in de toppen zit en dus hoeveel je binnen krijgt).
3. Ik kom zelf veel bewerkte wiet tegen, in de mom van verzwaringsmiddelen zoals Suikerwater en ook nog steeds middelen om het wiet langer vers te houden, zoals haarlak.
4. Toprot komt erg vaak voor en word ook vaak gekocht. Veel mensen weten niet dat ze toprot hebben gehaald en vaak word het ook nog door de Coffeeshops vergruist of spacecake van gemaakt. Wanneer de coffeeshop het teruggeeft aan de teler, heb je ook nog kans dat deze er hasj van maakt.
5. Een teler oogst toprot en jonge wiet, om dezelfde reden waarom de telers growmiddelen gebruiken, en dat is OPBRENGST. Als een teler zich druk maakt om goede/schone wiet i.p.v. een grote opbrengst aan oogst en geld, dan gebruikt de teler geen chemische growmiddelen aangezien dit de geur en smaak verpest van de wiet.
Mijn "post" was niet bedoeld om een discussie aan te gaan, maar de mensen erop te wijzen niet op "aannames" af te gaan, maar hiervoor zelf op onderzoek uitgaan.
Alles wat ik heb gepost kan ik onderbouwen met feiten en zijn absoluut géén aannames.
Om dit te bewijzen ben ik met een website bezig, waar alle informatie te vinden is over Cannabis.