Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"pas ook een feesie... was straal bezopen met iedereen zijn we dikke doint wezen roken maar dat had ik niej moeten doen iik viel bijna in slaap dus volgende keer hou ik het bij beetje alcohol en een joint of veeeel alcohol of geen joint of heeeleboel joint:P"
"ghehehe zo ist maar net vooral als het zon lekker koel biertje is uit een dun glas zo lekker uit de tap oeeeeeh"
"+ = ik heb het ook gedaan ik werd super duf me ogen vielen telkens dicht en egt super moe egt niet cool"
"ik ook via dealers ander moet ik 20 km naar een shop"
"puur gewoon puur gaan je benen lekker licht van lopen"
"ik ga soms allles wazig zien maar ik zat met een vriend gisteren hardstikke knetter beetje wats with andy te kijken en helemaal geboeit he:P"
"lekker in me nest leggen"
"ik zuip alles...... als het maar ONDER de 13 procent alcohol is :P kheb slegte ervaringen met sterke dranken..... bij bier voel je wann je moet ophouden met zuipen met whiski of wat dan ook gaat dat niej of ben je vaak al te laat"
"tijd niej gepost hier... .maja ga ik ff veranderen mijn on-prettige ervaring met alcohol een maand of 2 geleden had ik 6 kopstootjes op.... het viel nogal slegt ik was flauwgevallen vrienden hadden de 112 gebelt beetje vaag maja de volgende dag had ik geeneens een kater dat was helemaal vaaaaaag"
"ik ken het krijgen voor 25 euro de gram en het is goed spull"