Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tot nu toe.. Alcohol..duh.. Wiet/hasj Paddo's XTC/mdma Cocaine"
"Aankomende weekend ga k voor het eeerst paddo's doen de Philosopher stones..ben echt benieuwt..na het weekend komt het verslag"
"Trip Unit zei: Ieder feest heeft zijn eigen sfeertje. Ik ben benieuwd hoe het gaat worden. Alleen jammer dat er geen hardcore tentje staat Klik om te vergroten... aja hardstyle is ook erg lkkr...the prophet draaide wel lkkr hardcore op het laatst"
"Ik ga meer naar de grotere feesten van q-dance enz Hardstyle/hardcore/techno. En verder zoek ik de beste feesten op in discotheken, meestal is dat in a'dam, Escape, marcanti, Melkweg HQ feesten waren erg vet. En natuurlijk alle festivals af in de zomer"
"lekker veel wiet..klein beetje tabak liefs light sigarette zodat je de wiet meer proeft.. ik doe altijd kwart van een peuk...liefs rook ik puur maarja kan niet altijd...tabakis eigelijk beetje dat het beter brand en het scheelt wa wierie.."
"Heineken import flesjes die groenen Bavaria 8.6"
"Hmm na het thuiskomen beetje droogbrood eten en wat water. Schijnt te helpen Maar meestal ben ik zo lam, of kom je daar niet aan toe"
"ja van chips gaat bek helemaal stijf staan van de zout :P"
"ik heb totaal geen honger...Maar ik eet altijd erbij ook al heb ik geen honger..anders loopt het verkeerd haha...Krijg wel een gigantische droge bek van het eten!! dat los ik op me fanta hmmmmm"
"blow..lekkere snuiffilm"