Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hmmm... Na alles wat ze zeggen over blowen weet ik echt niet meer wat ik moet geloven. Vaak zat heb ik gelezen dat een joint slechter is voor je dan 3 sigaretten, omdat je het dieper inhaleert, bij een hogere temperatuur pas verbrandt en omdat het meer teer bevat. Geen idee of het waar is, maar dat marijuana longkanker tegen gaat geloof ik geen snars van in elk geval. Ik merk wel dat mijn conditie als een gek achteruit gaat na 2 weken veel blowen, dus ik doe het wel een beetje rustig aan voortaan. Maar dat het geen longkanker veroorzaakt wil ik best geloven, maar ik houd het op een van de zoveel dingen die ik heb gelezen over marijuana roken."
"Lana zei: Het is heel lekker. Maar heel erg verslavend. Mensen worden beesten. Is mijn ervaring. Heb er ook lang aan gezeten en het viel niet mee om er weer vanaf te komen. Beter gewoon bij de partydrugs blijven, maar je moet het zelf weten. Klik om te vergroten... Kan ik me niet in vinden. Ooit eens crack geprobeerd, en misschien dat ik gewoon te veel had genomen, in elk geval minder dan een maat van mij bij wie het wel ok ging, maar ik ging helemaal kapot, geestelijk dan en het leek ook alsof ik voelde dat mijn hele lichaam langzaam afbrak, ook al voelde ik geen pijn. Het was een flash van 20 minuten die me de rest van de dag misselijk achterlaatte, en om de een of andere reden voelde ik toch de neiging om weer in zo'n flash te komen. Dit was een van de 2 keer dat ik harddrugs heb gebruikt en van crack blijf ik af voortaan."
"MetaalKonijn zei: Hehe Hoe lang blijf je daarmee doorgaan? Maar in joints is het beste nog wel JJ 3/4, maar doorgaans vind ik Brandaris nog een treetje hoger staan dan van Nelle Klik om te vergroten... Zware bran in je joint? Metaalkonijn, je bent een held! Bij deze sorry als ik drugsstilmulerend over kom, dat is niet de bedoeling. Maar ik zelf prefereer toch 3/4 zware jj..."
"Waco Jesus - Punch you in the Cunt"
"Hmmm... Apart dat zoveel mensen hier de voorkeur geven aan White Widow; persoonlijk vind ik het crappy troep die gemaakt is om je zo stoned mogelijk te maken, ongeacht het een relaxed gevoel geeft of niet. Daarnaast smaakt het over het algemeen veel te zoet, in elk geval elke die ik geprobeerd heb. Zelf geef ik de voorkeur aan Purple Haze, maar dat kun je bijna nergens krijgen, dus zeg ik Misty, en anders NLX."
"Om terug te komen ontopic... Zelf heb ik nooit GHB beprobeerd maar ik heb het volgende ooit eens gehoord over een vriendin van een vriend van me: ze had op een concert een middeltje in haar drankje gehad (denkt ze) dat ze van een kerel aangeboden had gekregen. Ze kan zich alleen nog herinneren dat ze mellow werd, en meer niet. De volgende dag had ze gehoord meerdere jongens haar 'gebruikt' hadden en dat zij had toegestemd. Nioemand die haar probeerde tegen te houden verder, en ook niemand die geweld nodig had haar mee te nemen de wc's in. Achteraf beweert ze zeker te weten dat er GHB in dat drankje moest zitten, en totdat ik dit forum ontdekte had ik ook gedacht zeker te weten dat dat het geval was, maar ik geloof dat ze dit gewoon als smoesje gebruikt moet hebben voor een grote blunder, of kan zoiets daadwerkelijk gebeuren met GHB?"