#1
Ik vraag me af, halen jullie ook wel eens je wiet bij iemand anders dan de shop, of je eigen kweek?
Dit vraag ik vooral aan mijn mede-Nederlanders, van Belgen snap ik dat er meerdere mensen bij een dealer halen.
Dit vraag ik vooral aan mijn mede-Nederlanders, van Belgen snap ik dat er meerdere mensen bij een dealer halen.

