Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet halen bij dealer.

Wiet halen bij dealer.

65 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wacky zei:
- punt van allebei: niet open om 7:41 sochtens.
Klik om te vergroten...
zijn echt wel shops open rond die tijd
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, ik haal wel is bij mijn buurjongen en een paar keer bij jongens uit mijn klas.
Dit was drie keer niks..
Doe mij maar van de shop :/
Natuurlijk is niet al het spul van dealers gewoon slecht, maar deze keren die ik bij een dealer heb gehaald, dit was buitengewoon troep. Het stinkt, het is vies op de keel, het is gewoon smerig.
Lang leve de shop ! :stoned:
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#3
PepTalk zei:
+ punten van dealer:

- goedkoper.
- meer dan 5 gram.

- punten:

- Minimale pakkans
- kans om echt genaait te worden
- eerst een hoop gezeik met bellen en afspreken ed.
Klik om te vergroten...
Ja ik hoef niet echt te bellen ofzo, ik kom hem vaak tegen in de kroeg waar ik zo goed als elk weekend kom. En de kans om echt genaaid te worden is zo goed als nihil, ik kan hem vertrouwen in zoverre dat ik degene al 6 jaar ken, niet als vriend maar wel als goede kennis.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
hier is een 2 gramzak bij mijn vaste taxi goedkoper, betere wiet en meer wiet als bij de coffeeshop. of we gaan naar eindhoven, of we bellen die dealer op, die brengt het naar waar je maar staat en je krijgt voor 14 euro een top zo groot als een kippenei...
b
brutus420Lid
01-01-2024, 00:00
#5
1percent zei:
inderdaad alleen als een bekende/vriend een kweekje heeft wil ik nog wel es wat aanschaffen, verder gewoon naar de shop :stoned:
Klik om te vergroten...

Lekkere skywalker bij gili . :stoned: mazar/blueberry
B
BlueGamerLid
01-01-2024, 00:00
#6
PepTalk zei:
ikgebruikniks zei:
home made ofcourse! heb nog aardig wat, als ze een inval doen ben ik de lul :tearsofjoy: maar het ligt bij een mattie
Klik om te vergroten...

You are verry smart :rolleyes:

Wacky zei:
- punt van allebei: niet open om 7:41 sochtens.
Klik om te vergroten...

Als je dealer een ook een pepdealer/junk is misschien wel:P

En hier gaat 1 shop om 8 uur open, had je dus kwartiertje moeten wachten:P
Klik om te vergroten...

Eigenlijk 19 minuten XD :beer:
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#7
inderdaad alleen als een bekende/vriend een kweekje heeft wil ik nog wel es wat aanschaffen, verder gewoon naar de shop :stoned:
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik kan me niet voorstellen dat ik aan vrienden zou kunnen verkopen, zou me gaan schamen als ik winst op ze zou maken.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#9
BT2303 zei:
Ik kan me niet voorstellen dat ik aan vrienden zou kunnen verkopen, zou me gaan schamen als ik winst op ze zou maken.
Klik om te vergroten...
dan verkoop je het voor kostprijs...


jij moet toch ook moeite er voor doen en er risico voor nemen. je vrienden hoeven niet bij je te kopen hoor...
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja, via een vriend van me. Ik vertrouw het wel omdat het dus een vriend is en ze ook aan de shop verkopen. Is gewoon goed te roken dus mij hoor je niet klagen. Als de persoon in kwestie niet diezelfde dag (of te laat op die dag) kan afspreken ga ik gewoo naar de shop. Of als de plantjes nog in de groei zijn natuurlijk.
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#11
SperSIZEboon zei:
BT2303 zei:
Ik kan me niet voorstellen dat ik aan vrienden zou kunnen verkopen, zou me gaan schamen als ik winst op ze zou maken.
Klik om te vergroten...
dan verkoop je het voor kostprijs...


jij moet toch ook moeite er voor doen en er risico voor nemen. je vrienden hoeven niet bij je te kopen hoor...
Klik om te vergroten...
Nouja, wat is de kostprijs van een een paar gram, dat is volgens mij echt zo goed als niets.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
SperSIZEboon zei:
Wacky zei:
- punt van allebei: niet open om 7:41 sochtens.
Klik om te vergroten...
zijn echt wel shops open rond die tijd
Klik om te vergroten...
hier van 4 uur smiddags tot 12 uur snachts...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Damn, 4 uur??

In Schagen half 12 en Den Helder 2 uur.
2 uur vind ik eigenlijk wel laat genoeg gezien de slijterij gewoon om 9 uur z'n deur opengooit :tearsofjoy:

En alle 2 die shops zijn 12 uur open, dus tot half 12 's avonds en 2 uur 's nachts.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#14
BT2303 zei:
SperSIZEboon zei:
BT2303 zei:
Ik kan me niet voorstellen dat ik aan vrienden zou kunnen verkopen, zou me gaan schamen als ik winst op ze zou maken.
Klik om te vergroten...
dan verkoop je het voor kostprijs...


jij moet toch ook moeite er voor doen en er risico voor nemen. je vrienden hoeven niet bij je te kopen hoor...
Klik om te vergroten...
Nouja, wat is de kostprijs van een een paar gram, dat is volgens mij echt zo goed als niets.
Klik om te vergroten...

Je hoeft ze natuurlijk niet af te zetten, maar een beetje winst is toch niet zo erg? Ze kopen nog steeds voor minder dan bij de shop en natuurlijk als je zelf met ze gaat blowen kan jij er wel wat vaker eentje draaien.. Maar om je nou te schamen om een beetje winst te maken?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Waarom winst maken?
Gewoon regelingetje treffen: Jij blowt op mijn kosten, als jij voor mij drankjes betaald.

Als je 5 tot 10 euro per dag aan wiet op blowt, trakteer je een glaasje of 3/4.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#16
heb zo vaak bij dealers gekocht, vond dat niet minder spannend dan wiet uit de shop. Enige probleem is dat de dealers die ik ken (bijna) geen (goede) hasj verkopen.
d
drunkenmonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ben nog minderjarig dus ik kan alleen bij de dealer kopen..
Hier in belgie is dat echt kut , als je een goede hebt gevonden stopt die na een tijd & dan mag je weer verder zoeken naar goeie weed :(
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bwa, als je een goede dealer hebt, dan valt de wiet in belgië nog goed mee hoor! :grin:
Mijn komt trouwens ook van iemand uit Nederland ;p
P
Patty BrardLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gisteravond zat ik met me zatte kop in het park, komt erineens zo'n neger ofzo met mij lullen. Ik herrinner 3/4 er niet meer van wat hij gezegd heeft, maar hij zei geloof ik wel meerdere keren jij bent zat he? Is dat wiet dat je rookt? zei ik zo 'nee gewoon een peuk'. Jawel dat is wel wiet dat je rookt. Had het zelf niet in de gaten wat ik aan het roken was of hoe ik eraan kwam. Zegt hij zo iets van en jij bent deze leeftijd? Ik zeg zo 'hoe weet je dat'? 'Ja dat zei je net.' oh... En dan nog zo'n lul verhaal wat ik niet meer weet. Zegt hij zo van: 'moet je wiet hebben?' ja kun je daar aan komen dan?' 'Ja, Wacht ik geef je mijn nummer.' Dus ik pak me telefoon uit men zak. Zit bijna helemaal met me hoofd in de telefoon om de letters te kunnen lezen. Zegt hij zo 'geef maar aan mij'. Dus ik overhandig hem mijn telefoon. De rest kan ik me niet meer herrinneren. Toen was ik thuis weet ik nog. Nog wat gezeik van mijn moeder ofzo dat ik zat was herrinner me ik verder niet. Dus ik werd net wakker en toen bedacht ik waar mijn telefoon ergens lag. Ik in me broekzak kijken, lag hij niet. iK beneden in mijn jaszak kijken, lag hij ook niet. Dus ik denk zo 'zie je wel die negers moet je niet vertrouwen'. Ik tegen mijn moeder zeggen dat mijn telefoon weg is. 'Waar heb je hem dan gelaten?' vraagt ze zo. Ja weet ik niet ik had hem even op school ergens neergelegd en toen was hij weg, maar ik weet het niet meer. 'Oh ik schrok al dat je berooft was gisterenavond ofzo, je moet echt niet zo veel zuipen hoor.' Zie ik ineens mijn telefoon op mijn bureau liggen.
Ah ik heb DORS.
edit: Oh ja hij heeft zijn nummer in mijn telefoon gezet onder de naam 'Fs'. Kent iemand deze jongen toevallig?
Klik om te vergroten...

En is het verstandig om bij zo iemand wiet te halen?
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Patty Brard zei:
Gisteravond zat ik met me zatte kop in het park, komt erineens zo'n neger ofzo met mij lullen. Ik herrinner 3/4 er niet meer van wat hij gezegd heeft, maar hij zei geloof ik wel meerdere keren jij bent zat he? Is dat wiet dat je rookt? zei ik zo 'nee gewoon een peuk'. Jawel dat is wel wiet dat je rookt. Had het zelf niet in de gaten wat ik aan het roken was of hoe ik eraan kwam. Zegt hij zo iets van en jij bent deze leeftijd? Ik zeg zo 'hoe weet je dat'? 'Ja dat zei je net.' oh... En dan nog zo'n lul verhaal wat ik niet meer weet. Zegt hij zo van: 'moet je wiet hebben?' ja kun je daar aan komen dan?' 'Ja, Wacht ik geef je mijn nummer.' Dus ik pak me telefoon uit men zak. Zit bijna helemaal met me hoofd in de telefoon om de letters te kunnen lezen. Zegt hij zo 'geef maar aan mij'. Dus ik overhandig hem mijn telefoon. De rest kan ik me niet meer herrinneren. Toen was ik thuis weet ik nog. Nog wat gezeik van mijn moeder ofzo dat ik zat was herrinner me ik verder niet. Dus ik werd net wakker en toen bedacht ik waar mijn telefoon ergens lag. Ik in me broekzak kijken, lag hij niet. iK beneden in mijn jaszak kijken, lag hij ook niet. Dus ik denk zo 'zie je wel die negers moet je niet vertrouwen'. Ik tegen mijn moeder zeggen dat mijn telefoon weg is. 'Waar heb je hem dan gelaten?' vraagt ze zo. Ja weet ik niet ik had hem even op school ergens neergelegd en toen was hij weg, maar ik weet het niet meer. 'Oh ik schrok al dat je berooft was gisterenavond ofzo, je moet echt niet zo veel zuipen hoor.' Zie ik ineens mijn telefoon op mijn bureau liggen.
Ah ik heb DORS.
edit: Oh ja hij heeft zijn nummer in mijn telefoon gezet onder de naam 'Fs'. Kent iemand deze jongen toevallig?
Klik om te vergroten...

En is het verstandig om bij zo iemand wiet te halen?
Klik om te vergroten...
wat denk je zelf /facepalm/

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."