Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet halen bij dealer.

Wiet halen bij dealer.

65 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
Patty Brard zei:
cropp zei:
hier is een 2 gramzak bij mijn vaste taxi goedkoper, betere wiet en meer wiet als bij de coffeeshop. of we gaan naar eindhoven, of we bellen die dealer op, die brengt het naar waar je maar staat en je krijgt voor 14 euro een top zo groot als een kippenei...
Klik om te vergroten...

Bron?
Klik om te vergroten...
mijn eigen oogballen en het 06 nummer van mijn dealer, ik weet toch zeker wel hoe groot een ei is of niet dan?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik kan alleen bestellen vanaf een kilo.... dat mag niet van de wet dus helaas :grin:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Patty Brard zei:
Ik bedoel de bron van de wiet. De dealer :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ooh echt: Hier heb je z'n contact gegevens:

Peter de Schipper
Maasstraat 27
7939LP Uiterwaarde

06-36802045
Huislijn: 3955-968350

Hij heeft meestal wel een paar kilo wiet en hasj liggen,
Maar dat een dealers naam of op welke andere manier dan ook op internet komt zal vast niets uitmaken.

Die politie is namelijk zoo dom!

:wave: :tearsofjoy:
P
Patty BrardLid
01-01-2024, 00:00
#4
PepTalk zei:
Patty Brard zei:
Ik bedoel de bron van de wiet. De dealer :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ooh echt: Hier heb je z'n contact gegevens:

Peter de Schipper
Maasstraat 27
7939LP Uiterwaarde

06-36802045
Huislijn: 3955-968350

Hij heeft meestal wel een paar kilo wiet en hasj liggen,
Maar dat een dealers naam of op welke andere manier dan ook op internet komt zal vast niets uitmaken.

Die politie is namelijk zoo dom!

:wave: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Was toch maar een grapje, weet toch wel dat hij dat niet zegt :mrgreen:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
oh god...

:kots:
i
ithacaLid
01-01-2024, 00:00
#6
wiet halen bij dealers is soms echt tricky en het spul wat je krijgt kan best goed op de keel slaan. Zelf had ik ooit een dealer die mij de mij gigantische toppen gaf en veel extra, echt ideaal. helaas kwam ik er later achter dat een vriend van me ging werken in de plantage van de dealer en er achter kwam dat er haarlak op de toppen werd gespoten zodat ze groot leken. Er zijn ook veel goeie dealers maar mijn ervaring is dat ze erg schichtig zijn over veel zaken en niet betrouwbaar zijn. ook vaak dat ze niet lang blijven hangen in de bussiness. doe mij maar liever shoppa dan kan ik tenminste ergens van op aan. Wel fijn om er eentje achter de hand te hebben voor een nachtelijke of vroeg in de ochtend smoke sessie als de shop nog niet open is.
G
GanjaWomanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb eigen planten maar hiervoor haalde ik bij een dealer, ik vond dat naar de shop fietsen maar gekut en ik ben pas 2 jaar van mijn 5 jaar dat ik smoke toegestaan wiet te halen (19 jaar).
m
mario1223Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Wij hebben zelf wat plantjes, maar als die er door zijn ga ik meestal naar de dealer in het dorp, omdat dat gewoon een goeie kerel is die goeie wiet verkoopt en de dichtsbijzijnde shop 15 km verderop is.. :(
J
JixxLid
01-01-2024, 00:00
#9
gtedbro zei:
Ik kan me niet voorstellen dat ik aan vrienden zou kunnen verkopen, zou me gaan schamen als ik winst op ze zou maken.
Klik om te vergroten...


Daardoor zijn een vriend en ik uit elkaar gegroeid.
Nu zie ik hem als mijn dealer. :wink:

Als ik weer wiet heb, dan krijgt een goede vriend van mij die ook blowt het altijd gratis. Uiteraard bied hij mij in ruil daarvoor eten of een speciaal biertje aan. Daar vraag ik niet om, daar komt hij uit zich zelf mee. Een beetje balans in vriendschap is voor mij belangrijker , dan het geld zelf.

Ik vind het ook gaaf dat hij mijn wiet kan waarderen. En dat hij er tevreden van rookt ,doet mij nog het meeste plezier!
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vraag me af, halen jullie ook wel eens je wiet bij iemand anders dan de shop, of je eigen kweek?
Dit vraag ik vooral aan mijn mede-Nederlanders, van Belgen snap ik dat er meerdere mensen bij een dealer halen.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zoals jij het beschrijft komt het op mij niet echt als een dealer over, maar zoals je zelf al zegt een goede kennis. Als je bij een goede kennis wiet koopt, zou ik dat eerder onder de categorie 'wiet kopen bij een vriend' dan 'wiet kopen bij een dealer' indelen.

Maar ja, uitzondering bevestigd de regel toch?
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ik haal zelf niet bij een dealer vertrouw het niet kan kut spul zijn
heb zelf wel gekweekt en dan zag je dat meestal aleen vrienden kopen

de gemidelde nederlander koopt gewoon in de shop
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik koop altijd bij de dealer,
aangezien ik in belgenland woon en net geen 18 ben.
ik vind het best belachelijk om de grens over te steken om toch maar te proberen en met lege handen naar huis te gaan.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hellraiser_[NL] zei:
ik haal zelf niet bij een dealer vertrouw het niet kan kut spul zijn
heb zelf wel gekweekt en dan zag je dat meestal aleen vrienden kopen

de gemidelde nederlander koopt gewoon in de shop
Klik om te vergroten...

En die wiet uit de shop kan niet mee gekut zijn? Komt ook via de achterdeur!

Jij hebt immers ( als het goed is dan :wink:) even goede ogen, neus en vinger dan de shopeigenaar of medewerker die het inkoopt.

OT: Heb zelf idd alleen is bij een vriend die wat gekweekt had gekocht.

+ punten van dealer:

- goedkoper.
- meer dan 5 gram.

- punten:

- Minimale pakkans
- kans om echt genaait te worden
- eerst een hoop gezeik met bellen en afspreken ed.
i
ikgebruikniksLid
01-01-2024, 00:00
#15
home made ofcourse! heb nog aardig wat, als ze een inval doen ben ik de lul :tearsofjoy: maar het ligt bij een mattie
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#16
Eigenlijk haal ik altijd bij de shop, maar als iemand die net een paar plantjes heeft geoogst mij wat aanbied dan zeg ik daar meestal geen nee tegen (mits het een beetje te roken is, natuurlijk).
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nou het gaat er meer om dat ik de wiet die ik op dit moment koop buiten de shop gewoon een stuk beter te roken is dan de wiet uit de shop voor dezelfde prijs.
Het is gewoon hele spacende wiet die veel meer een mindhigh geeft dan het lome gevoel(wat ik soms ook wel lekker vind.)
Ik haal het voor €7 de gram, maar als je meer koopt krijg je ook lekkere korting en de zakjes zijn ook lekker vol (meer dan een gram). Hij zegt dat het helemaal biologisch geteeld is en geen troep in gebruikt is. Het is trouwens een haze-soort.

Maar wil ik voor deze prijs een gram in de shop kopen, dan heb ik 2 keuzes skunk of White Widow. Ben een beetje uitgekeken op deze soorten.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#18
ikgebruikniks zei:
home made ofcourse! heb nog aardig wat, als ze een inval doen ben ik de lul :tearsofjoy: maar het ligt bij een mattie
Klik om te vergroten...

You are verry smart :rolleyes:

Wacky zei:
- punt van allebei: niet open om 7:41 sochtens.
Klik om te vergroten...

Als je dealer een ook een pepdealer/junk is misschien wel:P

En hier gaat 1 shop om 8 uur open, had je dus kwartiertje moeten wachten:P
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wacky zei:
- punt van allebei: niet open om 7:41 sochtens.
Klik om te vergroten...
zijn echt wel shops open rond die tijd
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja, ik haal wel is bij mijn buurjongen en een paar keer bij jongens uit mijn klas.
Dit was drie keer niks..
Doe mij maar van de shop :/
Natuurlijk is niet al het spul van dealers gewoon slecht, maar deze keren die ik bij een dealer heb gehaald, dit was buitengewoon troep. Het stinkt, het is vies op de keel, het is gewoon smerig.
Lang leve de shop ! :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."