Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet halen bij dealer.

Wiet halen bij dealer.

65 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
P
Patty BrardLid
01-01-2024, 00:00
#1
PepTalk zei:
Patty Brard zei:
Ik bedoel de bron van de wiet. De dealer :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ooh echt: Hier heb je z'n contact gegevens:

Peter de Schipper
Maasstraat 27
7939LP Uiterwaarde

06-36802045
Huislijn: 3955-968350

Hij heeft meestal wel een paar kilo wiet en hasj liggen,
Maar dat een dealers naam of op welke andere manier dan ook op internet komt zal vast niets uitmaken.

Die politie is namelijk zoo dom!

:wave: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Was toch maar een grapje, weet toch wel dat hij dat niet zegt :mrgreen:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
oh god...

:kots:
i
ithacaLid
01-01-2024, 00:00
#3
wiet halen bij dealers is soms echt tricky en het spul wat je krijgt kan best goed op de keel slaan. Zelf had ik ooit een dealer die mij de mij gigantische toppen gaf en veel extra, echt ideaal. helaas kwam ik er later achter dat een vriend van me ging werken in de plantage van de dealer en er achter kwam dat er haarlak op de toppen werd gespoten zodat ze groot leken. Er zijn ook veel goeie dealers maar mijn ervaring is dat ze erg schichtig zijn over veel zaken en niet betrouwbaar zijn. ook vaak dat ze niet lang blijven hangen in de bussiness. doe mij maar liever shoppa dan kan ik tenminste ergens van op aan. Wel fijn om er eentje achter de hand te hebben voor een nachtelijke of vroeg in de ochtend smoke sessie als de shop nog niet open is.
G
GanjaWomanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb eigen planten maar hiervoor haalde ik bij een dealer, ik vond dat naar de shop fietsen maar gekut en ik ben pas 2 jaar van mijn 5 jaar dat ik smoke toegestaan wiet te halen (19 jaar).
m
mario1223Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Wij hebben zelf wat plantjes, maar als die er door zijn ga ik meestal naar de dealer in het dorp, omdat dat gewoon een goeie kerel is die goeie wiet verkoopt en de dichtsbijzijnde shop 15 km verderop is.. :(
J
JixxLid
01-01-2024, 00:00
#6
gtedbro zei:
Ik kan me niet voorstellen dat ik aan vrienden zou kunnen verkopen, zou me gaan schamen als ik winst op ze zou maken.
Klik om te vergroten...


Daardoor zijn een vriend en ik uit elkaar gegroeid.
Nu zie ik hem als mijn dealer. :wink:

Als ik weer wiet heb, dan krijgt een goede vriend van mij die ook blowt het altijd gratis. Uiteraard bied hij mij in ruil daarvoor eten of een speciaal biertje aan. Daar vraag ik niet om, daar komt hij uit zich zelf mee. Een beetje balans in vriendschap is voor mij belangrijker , dan het geld zelf.

Ik vind het ook gaaf dat hij mijn wiet kan waarderen. En dat hij er tevreden van rookt ,doet mij nog het meeste plezier!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."