#1
als je zoveel hebt geblowed (en gedronken) dat je moet kotsen, je omdraait richting een steegje, denkt dat je die steeg doorrent en in 1 keer door naar huis rent, gaat slapen, en dan wakker wordt van je vrienden die je wakker schudden in die steeg... En die dan vertellen:"gast, dat was zo grappig, je sprong op die fiets die in die steeg stond! *lachkick*"...
was wel in 1 keer nuchter.
was wel in 1 keer nuchter.

