Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je teveel blowt als :

Je weet dat je teveel blowt als :

868 antwoorden
152 weergaven
18-5-2026
*
*.exeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou nou extisi, je klinkt zo actief met die grote letters van je. Is dat frustratie van een mislukte stoppoging of hyper zijn van gestopt zijn?
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Haar gedachten schieten nu met 1000000000000000000000000000 km per minuut door haar koninkrijk heen :grin:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Maar ik heb wel gelijk, toch ??
*
*.exeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Haha, als jij dat wil!

Maar gestopt nog of wat?
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nou, als jij niet niet meer of je te veel blowd, dan post je niet in een topic like: JE WEET DAT JE TE VEEL BLOWD.

Want je bent toch vergeten dat je te veel blowd? :rolleyes:
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#6
Extisi zei:
Nou, als jij niet niet meer of je te veel blowd, dan post je niet in een topic like: JE WEET DAT JE TE VEEL BLOWD.

Want je bent toch vergeten dat je te veel blowd? :rolleyes:
Klik om te vergroten...
makes sense.. go on :rockband:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja, dat begrijp ik wel ^

Mijn vriend en ik blowen ook té veel. Alsof er niets anders is wat je kan doen ofzo.
Gister was het redelijk gegaan, twee jointjes over de hele dag. Voor de rest alleen maar buiten geweest, ik heb dus ook een bruine kop :grin:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#8
:rockband: :rockband: :rockband: of :rockband: :rockband: :rockband: ?
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Weet van me zelf en mijn vriendin dat we veel te veel blowen.
maar wat wil je als je 3 verschillentde soortjes hebt een totaal van 450 gram :stoned:

kan je er niet zo makelijk vanaf blijven
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je weet dat je teveel blowt als je op Wereld wiet dag je jezelf groen verft en in je blote kont over de dam heen rent. :stoned:
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#11
je zelfs de aangeplakte troep uit je crusher schraapt en er een blow uit draait..
A
Anti-NeoconLid
01-01-2024, 00:00
#12
iraqio zei:
je zelfs de aangeplakte troep uit je crusher schraapt en er een blow uit draait..
Klik om te vergroten...

of als je steeds vraagt of je sigaren voor me kan halen :grin:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#13
- Als je wakker wordt en als eerste denkt: Hoe ga ik vandaag aan mn geld en wiet komen. (als je geen werk hebt dan he)
- Als je ruzie maakt als iemand het 1 keertje onmogelijk voor je maakt om te blowen.
- Als je bijna nooit thuis bent omdat je daar niet mag blowen en thuis snel naar je kamer gaat omdat je stoned bent en liever niet hebt dat je ouders het weten.
- Als je onderhand geen cd/dvd/game hoesje meer overhebt omdat er tipjes van gemaakt zijn.
- Als je erover aan het nadenken bent om je zakjes uit te schrapen om te blowen.
- Als je onmogelijk kan slapen en onrustig bent als je een keer niet stoned bent.
- Als je de hele dag toeleeft naar het moment van je jointje.
- Als je spijbeld omdat je liever gaat blowen.
- Je het stoned zijn opzich niet eens zo bijzonder meer vind maar toch blijft blowen omdat het ontspannend is.

En zo zijn er nog wel meer. Zoo blij dat die tijden al langer dan een jaar voorbij zijn :openmouth:
s
smoke-eiLid
01-01-2024, 00:00
#14
dat als je je tanden aant poetse bent je in de vuilnisbak spuugt inplaats van de wasbak XD overkomt me zo vaak
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#15
TrippyShit: Jaja, veel punten zijn herkenbaar..
F
FretzelLid
01-01-2024, 00:00
#16
je weet dat je teveel blowed als je...

Je de pot sambal pakt om over je cornflakes heen te gooien om dat je de melk kwijt bent.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#17
je weet dat je te veel blowt als je nickname fretzel is
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je weet dat je teveel blowt als er 22% zuivere THC in je zweet zit wat je op een vloeitje smeert en op rookt. :kots:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#19
dat heet recycling

je blowt veel als je tiptrips opraapt van de tegels op het station
-
-house-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Je muziek hoort terwijl je geen muziek op hebt staan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1314151617...44
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."