#1
De Sjeik zei:Wij hebben toen een keer een vriend van ons een joint gegeven, waar min of meer, géén wiet in zat. Eigenlijk helemaal niks.
Hij maar hijsen, en herhaalde telkens: "Ik ben zó stoned." Natuurlijk hebben wij gelachen![]()
Haha, wij hebben precies hetzelfde gedaan![]()
''Wow ik ben zo stoned man, echt niet normaal''. Hehe yeah...
Ja best wel gemene actie :P Maar de waarheid spreken kan ook. :P
) op het einde zei die nog:'' ah doe me nog maar 1 heis'' nou hij heise hij blij. 10 minuten later: ''Kerel hij slaat in kerel hij slaat in daaamnn ''
