Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jouw favoriete wiet?

Wat is jouw favoriete wiet?

69 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
x
x_wietjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Brabantse witte
White Widdow
Amnesia..
Skunk
Purple Haze.

:stoned:
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#2
1 Edelweiss :hearteyes:
2 Ak-47
3 Crystal

2-3 zijn gedeelde plaats ik kan echt niet kiezen......
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#3
Maar zoals al eerder gezegd is een kweek Santa maria over het algemeen gewoon beter dan een kweek skunk.
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#4
gNuxx zei:
DERBAN POISON
Klik om te vergroten...

Ken ik niet? Goede smaak of vooral goed stoned?
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn favoriet is amnesia, het is een duur wietje, maar zoooo lekker en sterk :hearteyes:
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#6
buzzrider zei:
Mijn favoriet is amnesia, het is een duur wietje, maar zoooo lekker en sterk :hearteyes:
Klik om te vergroten...

er zijn meerdere soorten die super sterk zijn, maar een stuk minder kosten hoor
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#7
Plimu zei:
buzzrider zei:
Mijn favoriet is amnesia, het is een duur wietje, maar zoooo lekker en sterk :hearteyes:
Klik om te vergroten...

er zijn meerdere soorten die super sterk zijn, maar een stuk minder kosten hoor
Klik om te vergroten...
ja, ik weet het. zoals bijvoorbeeld columbian gold van 8 EUR / gr., dat is een goeie outdoor.

maar ja, je moet er 1 kiezen hé :)
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik weet niet welke soort het is, maar ik vind hem fantastisch. ik haal hem al maanden van dezelfde persoon maar hij vind wiet een naam geven bullshit.
ik moet maar 1/2 van de hoeveelheid gebruiken die ik normaal in een joint stopte voor een ongelofelijke stonedheid eruit te halen.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Groene.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gemini zei:
Groene.
Klik om te vergroten...
Heb ik ook al van gehoord, naar het schijnt word die het meest verkocht :beer:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#11
buzzrider zei:
Gemini zei:
Groene.
Klik om te vergroten...
Heb ik ook al van gehoord, naar het schijnt word die het meest verkocht :beer:
Klik om te vergroten...

Is dat zo? En ik altijd maar denken dat ik de enige was.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gemini zei:
buzzrider zei:
Gemini zei:
Groene.
Klik om te vergroten...
Heb ik ook al van gehoord, naar het schijnt word die het meest verkocht :beer:
Klik om te vergroten...

Is dat zo? En ik altijd maar denken dat ik de enige was.
Klik om te vergroten...

Oh, die wiet ken ik! Daarvan ga je hallucineren en denken dat je groene wiet hebt.

OT: Haze
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#13
mijn nieuwe favo is Northern Light 9,50 eu gram binnen-wiet, lekkere lange high, wanneer je snel een jointje na de eerste rookt echt een space kanon,
mengt ook heerlijk met goeie hasj of andere wietsoorten.

ik vind het vooral een goeie high verlenger aangezien ik hiervan het langst stoned ben (voor onder 10 euro per gram)
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Superwiet.
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Meestal haal ik White Widow. Al heb ik laatst een keer Dynamite gehaald, dat goedkoper en naar mijn gevoel veel sterker was. Dus misschien ga ik maar een keertje overstappen.
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#16
Op het moment ben ik zeer tevreden over Power Plant.
ik kocht dit wietje omdat ik niet zoveel centjes meer had en toch heel wat wiet wilde...
ik verwachte en minder thc-rijke wiet maar ik kreeg het tegendeel!
PP bevat minstens 15%thc!Het is een goedkoper wietje omdat de planten een mooie grote oogst geven!
Vorige vrijdag ging ik ff een blowtje doen voor we op café gingen...
de andere vrienden merkten meteen dat ik geblowd had! (en dit doen ze anders nooit)
Mijn ogen zaten POT-dicht :smoke:
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik zie veel verschillende soorten maar over het algemeen is volgens mij Santa Maria favoriet:) Ik heb een nieuwe nummer 1 trouwens: Super silver haze, like silver haze en dan nog beter. Alleen duur, hierzo 14 euro de gram. :(
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#18
Super silver haze of Amnesia? :wink:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#19
amnesia
andere haze verwanten
white widow
white rose

verder haal ik nooit in koffiezaken, dus waarscheinlijk elke x een andere binnenkweek
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Stoneboot zei:
Super silver haze of Amnesia? :wink:
Klik om te vergroten...

ik heb eergistere amnesia gekocht en ik was niet echt tevreden, ik werd er niet zo high van als bij andere sterke soorten (new york white widow etc) maar ik had wel constant een deken van warmte om me heen, maar voor 15 eu hoeft het niet

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."