waarom blow je niet meer?TrippyShit zei:Veel. Hiphop/rap vind ik relaxt dan. SnoopdoggLekker chillen.
Reggea vind ik ook wel relaxt. Bob marleyHe was a buffalo soldier, in the heart of america. Soms vind ik het jammer dat ik niet meer blow
![]()
Opa zei:
paulXTC zei:Lange frans - Gedoogbeleid (ik ben normaal geen lange frans-fan maar dit is terilekst)
Kees Klapkaak zei:Die had ik al gepost eerder in dit topic, slet!![]()
![]()

ziezo
vooral als je stoned/high bent)
(schrijf ik het nou goed zo :P ?)daster zei:hier een aantal nummers die ik wel chill vind als k stoned ben![]()
Damian Marley feat Nas - Road to Zion
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/8mmAuHieD7Q&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/8mmAuHieD7Q&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
deze is voor als je echt goed weg bent![]()
Eek A Mouse - Ganja Smuggling
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/PyEwTM0n04c&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/PyEwTM0n04c&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."