Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMuziek voor stoners

Muziek voor stoners

104 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
g
germanaaizerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Klefbeer - Het weed lied :rolleyes:
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#2
rap/hip-hop, dnb, reggae, house, electro, minimal, (techno), (goa)

en beetje 60's-70's jimi hendrix, ten years after, led zeppelin, bob marley, ...
K
KurikintonFoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
TrippyShit zei:
Veel. Hiphop/rap vind ik relaxt dan. Snoopdogg :stoned: Lekker chillen.
Reggea vind ik ook wel relaxt. Bob marley :stoned: He was a buffalo soldier, in the heart of america. Soms vind ik het jammer dat ik niet meer blow :beer:
Klik om te vergroten...
waarom blow je niet meer?
als je een vapo gebruikt blijf je gewoon gezond hoor :P
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gave liedjes hier over wiet man, Ik had dit liedje nog op de pc staan en heb wat plaatjes die met wiet te maken hebben in dit dit filmpje gegooid, zijn niet me eigen plaatjes maar een aantal vond ik wel grappig.

Drie maal wiet is zweven

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Vzpx1MZWaAM&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Vzpx1MZWaAM&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lange frans - Gedoogbeleid (ik ben normaal geen lange frans-fan maar dit is terilekst)
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Opa zei:
Toppunt: Voor de blowende carnaval fans...
Klik om te vergroten...

Die had ik al gepost eerder in dit topic, slet! :grin: :sunglasses:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
paulXTC zei:
Lange frans - Gedoogbeleid (ik ben normaal geen lange frans-fan maar dit is terilekst)
Klik om te vergroten...


ziezo
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
D
DeRozeOlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Artietsten zoals jimi hendrix, janis joplin, en gratefull dead zijn echt heel fijn om op te blowen, vind ik.
Maar eigenlijk heb ik met elk soort muziek op wel een keertje geblowd. :)

Het laatste nummer dat ik luisterde toen ik stoned was, was deze:
Castles made of sand- Jimi Hendrix
http://nl.youtube.com/watch?v=YF4-r2MpRMs
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kees Klapkaak zei:
Die had ik al gepost eerder in dit topic, slet! :grin: :sunglasses:
Klik om te vergroten...

GEILE WIJVEN!!! Ja ik heb 't gezien, whoops...
Moet ik nou over de knie??? :rolleyes:
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#11
ziezo
Klik om te vergroten...

Bedankt cropp!!!
Een heel ander Fijn nummertje is UB40 - King
(ub40 is gewoon echt goed :stoned: vooral als je stoned/high bent)
N
N!C0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Hier een heel chill nummertje, ik word er zowat instant-chill van.. ook in nuchtere staat :wink:

The whistest boy alive, album Dreams(super chill!), nummer Golden Cage

erg leuk clipje erbij;
http://www.youtube.com/watch?v=bOP37A1EhEs



En natuurlijk The Dub Pistols, soort Hiphop, maar van een totaal andere kant :sunglasses:
Het hele album Speakers and Tweeters vind ik heel gaaf, met name Speed of Light, Gangsters, Running from the thought en Mach 10. Kan er super op spacen...
http://www.youtube.com/watch?v=14WdwzpC_Ys


En er is nog zo veel meer muziek :grin:
d
dasterLid
01-01-2024, 00:00
#13
hier een aantal nummers die ik wel chill vind als k stoned ben :stoned:

Damian Marley feat Nas - Road to Zion

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/8mmAuHieD7Q&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/8mmAuHieD7Q&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

deze is voor als je echt goed weg bent :beer:
Eek A Mouse - Ganja Smuggling

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/PyEwTM0n04c&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/PyEwTM0n04c&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het verschilt gewoon onwijs erg per persoon wat ze leuk vinden tijdens blowen,
Leuk om verschil te zien per mens
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als ik stoned ben luister ik het liefst relaxte hiphop zoals Snoop Dogg(smoke weed everyday-next episode!), Dr.Dre, Eminem, 2pac, Nate Dogg(music and me!)

Ook relaxte r&b vind ik vaak wel relaxt.

En natuuuurlijk, reggae :stoned: (schrijf ik het nou goed zo :P ?)
T
TeknoLid
01-01-2024, 00:00
#16
http://www.youtube.com/watch?index=21&p ... playnext=1
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#17
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#18
Pink Floyd is de bom, afgelopen voor het eerst geluisterd toen ik stoned was en het was echt geweldig, aanrader.
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#19
daster zei:
hier een aantal nummers die ik wel chill vind als k stoned ben :stoned:

Damian Marley feat Nas - Road to Zion

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/8mmAuHieD7Q&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/8mmAuHieD7Q&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

deze is voor als je echt goed weg bent :beer:
Eek A Mouse - Ganja Smuggling

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/PyEwTM0n04c&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/PyEwTM0n04c&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Klik om te vergroten...

Ja toch.

Deze blijft ook te relaxt gewoon.

[youtube]DSuwg-HEX1k[/youtube]
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#20
BOB MARLEY tuurlijk wat een vraag ! :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."