Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb al vaak onder invloed gereden, zowel stoned als (stom)dronken. Vooral sinds ik verder weg verhuisd ben van al m'n vrienden, viel dit wel 'ns voor. 1 keer ben ik met m'n auto in een voortuin beland toen ik onderweg naar huis was. Brievenbus kapot en ja, de voortuin was niet langer een voortuin eigenlijk. Het was een gat in de nacht, weet niet of iemand het heeft zien gebeuren, maar ben er met een kapotte koplamp en beschadigde voorbumper vanaf gekomen. De dag nadien, toen ik m'n auto bekeek, besefte ik het allemaal pas goed. dikke vette wake-up call was dat voor mij! Stoned rijden gebeurt nog wel 'ns, maar dronken achter het stuur kruipen is voorbij. Ik moet er niet aan denken moest die brievenbus een mens geweest zijn..."
"Zin om van jetje te geven na een flinke zuippartij klinkt me bekend in de oren . De vernielzucht durft ook wel 'ns toeslaan, maar dat is ook eerder tijdens dan na het drinken. Vooral als ik met sterke drank begin en blijf doorgaan, sneuvelt er onderweg nogal 'ns iets. Voor de rest is het de normale zooi: hoofdpijn, verkorven maag... En als ik een safje opsteek"
"Prijs jullie gelukkig zou ik zo zeggen! Afgelopen vrijdag is het weer op een drinkfeest uitgedraaid. Ik voel de gevolgen er nog steeds van... (al véél minder dan gisteren maar toch)"
"Gemini zei: Er is maar 1 boek over haar, dus die zal niet moeilijk te vinden moeten zijn. De titel van het boek is gewoon Christiane F. en het is geschreven door Kai Hermann & Horst Rieck. Klik om te vergroten... Dit boek is ook verfilmd geweest. Zelf heb ik em nog niet gezien, maar het moet wel een aangrijpende prent zijn is me verteld."
"Trippen en eten gaat bij mij meestal niet samen. Doe ik dat wel, begint het zo goed als altijd te donderen in mijn penske. Chocomelk (melk en nesquik) en dan vooral die bubbeltjes waar nog nesquikpoeder inzit, voelde echt hemels."
"Morgul vind ik persoonlijk anders ook wel een pareltje"
"Someone buy me a plain ticket? Het zou mooi zijn... Het zal een feesje thuis worden. Ik en wat vrienden vonden het nu toch wel 'ns tijd om het aantal zegeltjes 'ns wat op te schroeven, genoeg jointjes erbij en het jaar kan (hopelijk) niet meer stuk."
"In augustus 2006 heb ik een auto-ongeval gehad. Gevolg: Een serieus dikke blauwe piep en een (lichte) hersenschudding. Normaal moest ik een nachtje blijven, maar ik zag daar het nut niet van in en na wat aandringen ben ik naar huis gemogen. Diezelfde dag heb ik nog een lekkere gepaft en ik leef nog altijd Nee serieus, ik heb er niets 'slecht' van ondervonden maar dat wil niet zeggen dat het goed is natuurlijk, maar echt veel kwaad kan het ook niet denk ik."
"Net zoals bij zovelen, eerst blowen en me dan lekker stuk drinken is geen probleem, maar draai het plaatje om en ik ben verkorven tot en met. Tegenwoordig hou ik het dan ook bij het een of het ander. Iemand eigenlijk een idee waarom de volgorde zo'n rol speelt?"
"underworld zei: Immo zei: DVD Earth+Lsd= Klik om te vergroten... ik had precies hetzelfde idee toen ik laatst de free record shop in liep en die dvd zag haha df meeting om met ze alle trippend earth te gaan kijken Klik om te vergroten... heb em op een portie hawaiiaantjes gezien. Ik herinner me nog dat er van bovenaf een bos gefilmd werd & dat de bladeren als een soort golf van kleur veranderden. Van bruin naar rood en van rood naar geel. Aanradertje!"