Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ben zelf ook al in Kroatië geweest en ook controle van id's etc gehad maar zelf ook nergens mensen zien gefouilleerd worden of dergelijke. Pas wel op met ( ik denk) Slovenië, daar waren ze toch relatief ambetant aan het doen, bij ons toch.. Ik zou het persoonlijk wagen. Zoveel plaats om het weg te steken en de kans dat ze je helemaal gaan doorzoeken is tamelijk klein denk ik"
"wij hadden ook een Belgische nummerplaat en in Kroatië niets van problemen gehad, Slovenië eigenlijk ook niet echt maar daar kan je wel een oppervlakkige controle verwachten( pas op voor je snelheid als je juist Slovenië binnenrijdt, ze hebben ons geflitst) -> Doe je gewoon als een mongool voor die hun niet verstaat en ze laten je gaan zonder boete ( lukte bij ons ) Ik was al een tijdje in het bezit van een schitterende site waar gebruikers in steden over de hele wereld een verslag maakten over het gebruik, het beleid, plaatsen waar je kan zoeken naar wiet, de prijzen etc. Oja weet hem weer : http://www.webehigh.com Ik wens je een ongelooflijk leuke vakantie in Kroatië"
"Waarom moeten sommigen van jullie zo aanvallend/eentonig/sullig reageren op zijn post? je kan wel je mening vormen aan de hand van zijn verhaal maar denk ook wat verder voor hem uit te schelden. En ook als je hem een zogenaamde "lul" vindt wees dan toch zo creatief om dit niet als antwoord te posten, want dan kun je naar mijn ( en die van anderen?) mening beter niets posten"
"ExceptionalInsight zei: Nielz zei: Waarom moeten sommigen van jullie zo aanvallend/eentonig/sullig reageren op zijn post? je kan wel je mening vormen aan de hand van zijn verhaal maar denk ook wat verder voor hem uit te schelden. En ook als je hem een zogenaamde "lul" vindt wees dan toch zo creatief om dit niet als antwoord te posten, want dan kun je naar mijn ( en die van anderen?) mening beter niets posten Klik om te vergroten... Meer woorden wilde ik er niet aan vuil maken omdat het dat niet waard is. Maar jij dan? Wees dan eens zo creatief om er zelf een mening over te vormen. Klik om te vergroten... Woorden aan vuil maken.. komaan.. Oke, hij weet zelf ook dat hij zaken heeft gedaan die niet kunnen in een relatie, maar zijn we allemaal perfecte partners in een relatie? Heb jij nog nooit iets gedaan waarvan je achteraf spijt hebt. Hij kwam hier zijn verhaal neerschrijven en het enigste dat de meeste hier doen is hem persoonlijk uitschelden voor zijn misstappen ( ik vermoed dat hij al genoeg " gestraft" is toen en daar ook uit geleerd heeft) Ik dacht dat dit een forum was waar raad werd gegeven, waar mensen elkaar helpen, waar ze gelijke interesses delen maar het komt er op neer dat er bijna in elk topic op elkaar gescholden wordt, elkaar minderwaardig behandelen, frustraties uiten online... Ik ben misschien bij de jongere hier maar aub Grow up"
"Ik stoor me gewoon aan de manier waarop mensen online zo hard en onverschillig kunnen antwoorden. Ik hoop echt dat je( EI) en nog anderen in de echte omgang met mensen( en niet online waar iedereen een grote mond kan opzetten) niet zo reageren Ik stoor me niet aan het feit of het nu goed of slecht is."
"Re: alcohol dampen snuiven RosettA_StoneD zei: Jezus fucking Christus, is interpunctie in België nog niet uitgevonden? Ik ga dit niet eens proberen te lezen.. Klik om te vergroten... Is dat niet wat veralgemening dat je hier doet. Komt niet echt vriendelijk over"
"[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/nwSA0Tckwbk&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/nwSA0Tckwbk&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] Hmmmmhh.."
"Israel vibration : Vultures Reggae"
"Mijn ultieme stonermuziek belevenis is toch wel : Electric Wizard - Dopethrone Sleep - Dopesmoker Voor de echte stoner/doom- rock/metal liefhebbers { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Re: Zonder fitler Een pincet is je beste vriend in dit geval { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } ( zelf als het helemaal donker is ! )"