Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/nwSA0Tckwbk&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/nwSA0Tckwbk&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] Hmmmmhh.."
"Israel vibration : Vultures Reggae"
"Geef mij maar wat psychedelic rock, stoner rock(metal) en wat reggae [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/RyL2vAUVOM0&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/RyL2vAUVOM0&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/vxVlN-LzIks&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/vxVlN-LzIks&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/nwSA0Tckwbk&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/nwSA0Tckwbk&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/zj9IAvv32wE&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/zj9IAvv32wE&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/zfErMuivqn0&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/zfErMuivqn0&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]"
"Persoonlijk vind ik de meeste muziek die voor mijn post .. gepost is, urm.. tamelijk slecht In die rap-gangster muziek zit vind ik persoonlijk niets van diepgang, meestal zijn de teksten echt ongelooflijk lame en het is al helemaal geen muziek om onder invloed van wiet naar te luisteren"
"Kent iemand de band Love? Hebben een heerlijk liedje genaamd " A house is not a motel " De versie die op youtube etc te vinden is, is wel veel minder goed dan het origineel. Dat vind ik echt stonermuziek!"
"Mijn ultieme stonermuziek belevenis is toch wel : Electric Wizard - Dopethrone Sleep - Dopesmoker Voor de echte stoner/doom- rock/metal liefhebbers { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Re: alcohol dampen snuiven RosettA_StoneD zei: Jezus fucking Christus, is interpunctie in België nog niet uitgevonden? Ik ga dit niet eens proberen te lezen.. Klik om te vergroten... Is dat niet wat veralgemening dat je hier doet. Komt niet echt vriendelijk over"
"Een cocosnoot milkshake"
"Waarom moeten sommigen van jullie zo aanvallend/eentonig/sullig reageren op zijn post? je kan wel je mening vormen aan de hand van zijn verhaal maar denk ook wat verder voor hem uit te schelden. En ook als je hem een zogenaamde "lul" vindt wees dan toch zo creatief om dit niet als antwoord te posten, want dan kun je naar mijn ( en die van anderen?) mening beter niets posten"
"ExceptionalInsight zei: Nielz zei: Waarom moeten sommigen van jullie zo aanvallend/eentonig/sullig reageren op zijn post? je kan wel je mening vormen aan de hand van zijn verhaal maar denk ook wat verder voor hem uit te schelden. En ook als je hem een zogenaamde "lul" vindt wees dan toch zo creatief om dit niet als antwoord te posten, want dan kun je naar mijn ( en die van anderen?) mening beter niets posten Klik om te vergroten... Meer woorden wilde ik er niet aan vuil maken omdat het dat niet waard is. Maar jij dan? Wees dan eens zo creatief om er zelf een mening over te vormen. Klik om te vergroten... Woorden aan vuil maken.. komaan.. Oke, hij weet zelf ook dat hij zaken heeft gedaan die niet kunnen in een relatie, maar zijn we allemaal perfecte partners in een relatie? Heb jij nog nooit iets gedaan waarvan je achteraf spijt hebt. Hij kwam hier zijn verhaal neerschrijven en het enigste dat de meeste hier doen is hem persoonlijk uitschelden voor zijn misstappen ( ik vermoed dat hij al genoeg " gestraft" is toen en daar ook uit geleerd heeft) Ik dacht dat dit een forum was waar raad werd gegeven, waar mensen elkaar helpen, waar ze gelijke interesses delen maar het komt er op neer dat er bijna in elk topic op elkaar gescholden wordt, elkaar minderwaardig behandelen, frustraties uiten online... Ik ben misschien bij de jongere hier maar aub Grow up"