#1
Ik luister naar Blues als ik stoned ben.
John Lee Hooker en Grateful Dead zijn twee van m´n favorieten.
Ook de Amerikaanse alternatieve rockband ´Cage the Elephant´ gaat er bij mij stoned lekker in.
En natuurlijk your average reggae.![:wink:]()
John Lee Hooker en Grateful Dead zijn twee van m´n favorieten.
Ook de Amerikaanse alternatieve rockband ´Cage the Elephant´ gaat er bij mij stoned lekker in.
En natuurlijk your average reggae.

