#1
bier zei:pascal828 zei:Vaak wel, ja. Ligt eraan of ik de shop ken, en welke tijden ik kom.
Ken je die mensen ofzo dan?
God, nog geen 18 geworden??
Wanneer ben je nou is jarig joh?
tip: ga voor de guerrilla kweek,
bier zei:pascal828 zei:Vaak wel, ja. Ligt eraan of ik de shop ken, en welke tijden ik kom.
Ken je die mensen ofzo dan?
Tomaat zei:NorthernLightBE zei:Tomaat zei:

Pizza Haze zei:SuperSilverHaze heeerrrlijk.




Antow zei:eige kweek jointje tijens springuur

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."