#1
pascal828 zei:Je kan niet denken, nee. Maar dat is niet omdat je 'van 't padje' bent.
Dat is wel omdat ik van het padje ben. Ik kan denken, anders zou ik nooit in havo4 zitten. Waarom moet je me altijd afzeiken? Ben je zo gefrustreerd? Wil je erover praten?

