Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn laatste jointje was een ...

Mijn laatste jointje was een ...

1608 antwoorden
286 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
CeresKush joint, lichamelijk helemaal de bom deze wiet. De spierpijn van de griep is voor enkele uurtjes historie met deze joint :stoned:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Haha ik heb eigenlijk geen idee hoe die heet.
Ik ga naar een vriendin en daar ergens vlakbij paar blokjes verder kan ik het halen.
Als je het echt wilt weten kan ik het wel even opzoeken denk ik?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
JackHerrer zei:
Psychedelibee zei:
ooscaar zei:
Pure G13 vlak na kerst, daar ben je snel high van :stoned:
Klik om te vergroten...
Waar heb je dat gehaald dan? Pure G13 bestaat helaas al jaren niet meer, wel G13xHaze en varianten daarop.

OT Hasj olie van Jack Herrer. Mijn wiet was op en ik was te lui om naar de coffeeshop te gaan het weekend, wat een straf :P.
Klik om te vergroten...

Ga je nou zomaar mijn hasj olie stelen :openmouth: ?

OT
Ik blow een stuk minder tegenwoordig. Gister weer is een heerlijke Amnesia Haze gerookt. Ik merk dat mijn tolerantie omlaag is en jezus wat was het weer lekker.
Klik om te vergroten...
Hahaha, ik heb er van genoten! Thanks :P

Sinds ik een stuk minder blow kan ik er ook weer veel meer van genieten als ik het doe. Leg tegenwoordig zelfs vaak joints halverwege even neer, zoiets bestond niet toen ik dagelijks blowde.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Tekzor668 zei:
Fresh zei:
Ik weet niet hoe ie heette, maar het was er één met aardbei smaak/geur en één met appel.
Klik om te vergroten...

Stawberry/Apple haze waarschijnlijk. Rookt/smaakt lekker.
Klik om te vergroten...

Ik ga van het weekend weer naar Rotterdam, daar zit een shop waar het vandaan kwam. Maar weer eens een keer halen :wink:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hier Buds van wietstock vind dat de sterkste wiet in deze stad. Helaas heeft hij het maar zelden/nooit :(

Nu even genieten van de dikke joint en nog 1 uur rusten zo..
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tekzor668 zei:
Fresh zei:
Stawberry/Apple haze waarschijnlijk. Rookt/smaakt lekker.
Klik om te vergroten...

Ik ga van het weekend weer naar Rotterdam, daar zit een shop waar het vandaan kwam. Maar weer eens een keer halen :wink:
Klik om te vergroten...

Waarschijnlijk een shop van de greenhouse?
J
JackHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psychedelibee zei:
JackHerrer zei:
OT Hasj olie van Jack Herrer. Mijn wiet was op en ik was te lui om naar de coffeeshop te gaan het weekend, wat een straf :P.
Klik om te vergroten...

Ga je nou zomaar mijn hasj olie stelen :openmouth: ?

OT
Ik blow een stuk minder tegenwoordig. Gister weer is een heerlijke Amnesia Haze gerookt. Ik merk dat mijn tolerantie omlaag is en jezus wat was het weer lekker.
Klik om te vergroten...
Hahaha, ik heb er van genoten! Thanks :P

Sinds ik een stuk minder blow kan ik er ook weer veel meer van genieten als ik het doe. Leg tegenwoordig zelfs vaak joints halverwege even neer, zoiets bestond niet toen ik dagelijks blowde.[/quote]

Mooi, zo wil ik het horen!

Ja dat had ik laatst ook voor het eerst in jaren! Zo vreemd, ik dacht nooit een tolerantie opgebouwd te hebben in al die jaren. Maar het blijkt dus dat ik wel degelijke een tolerantie had.


Mindless zei:
JackHerrer zei:
Ga je nou zomaar mijn hasj olie stelen :openmouth: ?
Klik om te vergroten...
:P

OT
Ik blow een stuk minder tegenwoordig. Gister weer is een heerlijke Amnesia Haze gerookt. Ik merk dat mijn tolerantie omlaag is en jezus wat was het weer lekker.
Klik om te vergroten...
Fijn is dat hè? :) En zeker met Amnesia Haze. Dan merk je weer hoeveel slechter je ervaring met wiet wordt als je het veel te vaak doet.
Klik om te vergroten...

Jaa, heerlijk!
Ben blij dat ik nu nog maar 1 a 2 dagen in de week wiet rook. Het is niet meer zo "normaal" als vroeger en zo wil ik het graag houden.
G
Ganja09Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Zelfgemaakt amnesia ice! :stoned:
J
JixxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Afghani Ghost. :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7778798081
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."