#1
CeresKush joint, lichamelijk helemaal de bom deze wiet. De spierpijn van de griep is voor enkele uurtjes historie met deze joint 


Hahaha, ik heb er van genoten! Thanks :PJackHerrer zei:Psychedelibee zei:Waar heb je dat gehaald dan? Pure G13 bestaat helaas al jaren niet meer, wel G13xHaze en varianten daarop.ooscaar zei:Pure G13 vlak na kerst, daar ben je snel high van![]()
OT Hasj olie van Jack Herrer. Mijn wiet was op en ik was te lui om naar de coffeeshop te gaan het weekend, wat een straf :P.
Ga je nou zomaar mijn hasj olie stelen?
OT
Ik blow een stuk minder tegenwoordig. Gister weer is een heerlijke Amnesia Haze gerookt. Ik merk dat mijn tolerantie omlaag is en jezus wat was het weer lekker.
Tekzor668 zei:Fresh zei:Ik weet niet hoe ie heette, maar het was er één met aardbei smaak/geur en één met appel.
Stawberry/Apple haze waarschijnlijk. Rookt/smaakt lekker.
Tekzor668 zei:Fresh zei:Stawberry/Apple haze waarschijnlijk. Rookt/smaakt lekker.
Ik ga van het weekend weer naar Rotterdam, daar zit een shop waar het vandaan kwam. Maar weer eens een keer halen![]()
Hahaha, ik heb er van genoten! Thanks :PPsychedelibee zei:JackHerrer zei:OT Hasj olie van Jack Herrer. Mijn wiet was op en ik was te lui om naar de coffeeshop te gaan het weekend, wat een straf :P.
Ga je nou zomaar mijn hasj olie stelen?
OT
Ik blow een stuk minder tegenwoordig. Gister weer is een heerlijke Amnesia Haze gerookt. Ik merk dat mijn tolerantie omlaag is en jezus wat was het weer lekker.
Mindless zei::PJackHerrer zei:Ga je nou zomaar mijn hasj olie stelen?
Fijn is dat hè?OT
Ik blow een stuk minder tegenwoordig. Gister weer is een heerlijke Amnesia Haze gerookt. Ik merk dat mijn tolerantie omlaag is en jezus wat was het weer lekker.En zeker met Amnesia Haze. Dan merk je weer hoeveel slechter je ervaring met wiet wordt als je het veel te vaak doet.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."