Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn laatste jointje was een ...

Mijn laatste jointje was een ...

1608 antwoorden
284 weergaven
18-5-2026
M
Mind_blowingLid
01-01-2024, 00:00
#1
hehe, goeie smaak :mrgreen: heavy rain staat misschien niet bovenaan m'n lijst, maar toch zeker wel in de top 10 welke nog gekocht moeten worden :P

Anyway... dat zal een redelijk normale, doch lekkere mix van orange bud en northern light (beide van de grasshopper te eindhoven), met een matige hoeveelheid shag/shagvervanger (het was letterlijk opgebouwd uit de kleinste en laatste restjes van ALLES)
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Damien0124 zei:
Een Ketama hasjjointje gedraaid met Marlboro Light, Smoking Green hennepvloei en een futurola tipje. Mmmmmh :stoned: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ketama... :)

Die mensen daar....All day long... :stoned:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik was er anders aardig high van geworden, en dat mixjointje die ik in de shop deze avond ophad beviel me ook wel. Ik heb niks te klagen. BTW, ik koop soms ook wel eens Nepal of Afghaan. Ligt er gewoon aan waar ik haal en of ik zin heb in duurdere hasj.
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ketama :tearsofjoy: Moet altijd lachen als ik mensen daar mee zie

Please koop echte hasj :tearsofjoy:
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#5
SmokeMe zei:
Ketama :tearsofjoy: Moet altijd lachen als ik mensen daar mee zie

Please koop echte hasj :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Is de hash niet goed dan?

Ik ben er geweest. In mijn hele leven nog nooit zoveel bij elkaar gezien-xD
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Maddo17 zei:
SmokeMe zei:
Ketama :tearsofjoy: Moet altijd lachen als ik mensen daar mee zie

Please koop echte hasj :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Is de hash niet goed dan?

Ik ben er geweest. In mijn hele leven nog nooit zoveel bij elkaar gezien-xD
Klik om te vergroten...

Echte Ketama vanuit Ketama zal misschien wel te roken zijn, wat ze in Nederland als Ketama verkopen is crap
F
FantanLid
01-01-2024, 00:00
#7
een slease haze gecombineerd met cheese..
2 dikke sticks. echt een hele chille combinatie. aan te raden.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
Damien0124 zei:
Ik was er anders aardig high van geworden, en dat mixjointje die ik in de shop deze avond ophad beviel me ook wel. Ik heb niks te klagen. BTW, ik koop soms ook wel eens Nepal of Afghaan. Ligt er gewoon aan waar ik haal en of ik zin heb in duurdere hasj.
Klik om te vergroten...
ketama is goed te roken, hash moet je als een lekker sigaartje zien en niet als een tripmiddel...

ik persoonlijk ben meer van de polm of citral...
S
ShroomLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mijn laatste jointje moet nog gedraait worden :) en ik hoop dat dat heel lang mag duren :tongueout:
Mijn laatst gerookte jointje was nog geen 5 minuten geleden :)
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Maroc gold is volgens mij gewoon t zelfde als maroc ice of ice-o-lator... En als ie goed gemaakt is, en niet met als grondstof knipresten, dan is ie super heftig ja, dat klopt.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#11
mijn laatste was een dikke nlx op een bankje in de zon, was keigezellig!
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#12
twizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzla hasj
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Uhm dacht white widow maar viel in slaap met de joint in me hand en had een klein zwart gat.... ach moet kunnen
S
ShroomLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mijn laatste jointje was een heerlijke blunt met een zeer goeie silver haze :) Tijd voor de volgende.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#15
wiet widdow van sky high :grin:
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#16
Afghaan jointje
Sowieso rook ik dat echt verschrikkelijk vaak, lekker spul :)
M
Mind_blowingLid
01-01-2024, 00:00
#17
OnderDeEik zei:
Afghaan jointje
Sowieso rook ik dat echt verschrikkelijk vaak, lekker spul :)
Klik om te vergroten...


+1
'k Had nog geld en dacht eens gek te doen. Bleek zo'n gekke aankoop nog niet te zijn, te gek gewoon :stoned:
k
kissmyassLid
01-01-2024, 00:00
#18
Staat ssh op weet niet of dat ergens voor staat? :stoned:
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#19
Weet ik ook niet, staat er iets achter?
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#20
Amnesia Haze + Wss NLX verkocht onder de naam Bob Marley..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...81
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."