Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn laatste jointje was een ...

Mijn laatste jointje was een ...

1608 antwoorden
285 weergaven
18-5-2026
S
ShroomLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn laatste jointje was een heerlijke blunt met een zeer goeie silver haze :) Tijd voor de volgende.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#2
wiet widdow van sky high :grin:
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Afghaan jointje
Sowieso rook ik dat echt verschrikkelijk vaak, lekker spul :)
M
Mind_blowingLid
01-01-2024, 00:00
#4
OnderDeEik zei:
Afghaan jointje
Sowieso rook ik dat echt verschrikkelijk vaak, lekker spul :)
Klik om te vergroten...


+1
'k Had nog geld en dacht eens gek te doen. Bleek zo'n gekke aankoop nog niet te zijn, te gek gewoon :stoned:
k
kissmyassLid
01-01-2024, 00:00
#5
Staat ssh op weet niet of dat ergens voor staat? :stoned:
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#6
Weet ik ook niet, staat er iets achter?
k
kissmyassLid
01-01-2024, 00:00
#7
nee is gewoon zo'n zakje van de coffeeshop...
k
kissmyassLid
01-01-2024, 00:00
#8
oh staat zeker voor SuperSilverHaze.. :stoned:
M
Mind_blowingLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een dikke paap met:
.3 gram Noorderlight,
.2 gram White Widow
2 dunne rolletjes Afghaan
.2 gram Maroc Pollum

En zéér weinig, halfzware Pallmall shag
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als er niks achter staat, staat het nergens voor hè :wink:

:beer:

Maar even serieus geen idee waar het voor zou kunnen staan. Geniet van je gratis wietje zou ik zeggen.

ot: SilverHaze bijna week geleden alweer


edit: SuperSilverHaze dat zou zomaar kunnen, zou je ook wel proeven dan..
o
o0oMPo0oLid
01-01-2024, 00:00
#11
jointje met rond de 0,7 gram PP. :)
(standaard)
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kutjoint.
Ik hoop dat die vanavond beter is. :stoned:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Een powerplant joint die ik nu in de brand zet. Heb het zelf geplukt/zien groeien dus weet wat het is :stoned:
A
AsitisLid
01-01-2024, 00:00
#14
een hele dunne met een staafje afghaan.
Ik weet niet wat dat is, maar ze pakken de laatste tijd goed aan :P
Tis denk ik gewoon retegoeie hasj :stoned:
P
ParraLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een SuperSilverHaze :stoned:
M
Mind_blowingLid
01-01-2024, 00:00
#16
Een Afghaan-jointje, 3 dunne staafjes afghaan waar nog een extra beetje thc in werd gerold/geperst (afkomstig uit oude zakjes, vergeten grinders en een hoekje van m'n stoners-etui)
A
AsitisLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mind_blowing zei:
Een Afghaan-jointje, 3 dunne staafjes afghaan waar nog een extra beetje thc in werd gerold/geperst (afkomstig uit oude zakjes, vergeten grinders en een hoekje van m'n stoners-etui)
Klik om te vergroten...
Heeft het nog een reden dat je 3 losse staafjes gebruikt? 1 dikke geeft toch hetzelfde effect? :P Hoewel ik dat altijd zonde vind van mn hasj, en ik ga met 1 dun staafje ookal hard.
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Met een dikke staaf brandt 9 vd 10 keer de binnenkant niet op.. zonde van je hasj
M
Mind_blowingLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat, en de hasj-kegeltjes kunnen best wel leuke patronen aannemen als de overige as is weggetikt.
Maar inderdaad, de verbranding is zo veel efficiënter, en da's toch wel de main reason.
Daarnaast, over het algemeen voel ik minder van hasj dan van wiet, dus doe ik er zozo een kleine extra bij.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#20
lucky met hars inside out en erg lekker

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...81
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."