#1
Mijn laatste jointje was een heerlijke blunt met een zeer goeie silver haze
Tijd voor de volgende.
OnderDeEik zei:Afghaan jointje
Sowieso rook ik dat echt verschrikkelijk vaak, lekker spul![]()







Heeft het nog een reden dat je 3 losse staafjes gebruikt? 1 dikke geeft toch hetzelfde effect? :P Hoewel ik dat altijd zonde vind van mn hasj, en ik ga met 1 dun staafje ookal hard.Mind_blowing zei:Een Afghaan-jointje, 3 dunne staafjes afghaan waar nog een extra beetje thc in werd gerold/geperst (afkomstig uit oude zakjes, vergeten grinders en een hoekje van m'n stoners-etui)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."