Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn laatste jointje was een ...

Mijn laatste jointje was een ...

1608 antwoorden
283 weergaven
18-5-2026
H
Highrollin22Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ongeveer een uur geleden,

lekker een dikke WW J gedraait n halve gram en met tabak natuurlijk!
D
DailySmokerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een pure gruis joint, ong. eenhalf uur geleden :P
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een uurtje of twaalf geleden :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
ontzettent schrale
L
Lord_ShayLid
01-01-2024, 00:00
#5
mijn laatste jointje had ik gisteren op :grin: 1 gram amnesia haze verspreid over 4 joints. flink ver weg geweest :stoned:
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hasj joint, deels door de bong. Net m'n meest perfecte joint ooit gedraaid, ongelofelijk trots op :hearteyes: Ga 'm nu oproken :stoned:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Amaranth zei:
Hasj joint, deels door de bong. Net m'n meest perfecte joint ooit gedraaid, ongelofelijk trots op :hearteyes: Ga 'm nu oproken :stoned:
Klik om te vergroten...
smoke smakelijk :wink:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
gruisjoint waar ik toch o zo stoned van ben geworden
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een lekker superpolmpje :)
P
PukLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fireleaf shag + Cilinder hasj <33 heerlijk...

Wacht...er ligt nog een stukje ^^ :stoned:
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zelfde als Puk, en daar voor met haar het laatste beetje THC joint die nog over was van gister gerookt.. Lekker :hearteyes:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pure hasj.. Ik ben verkocht na 3x.. Puur hasj roken is eeecht de shit :grin:
0
013TYLid
01-01-2024, 00:00
#13
Omdat ik ben gestopt met roken rook ik alleen nog maar voorgedraaide ( hoef ik geen sigaretten te kopen, dus ook geen verleiding )

Voorgedraaide White Widow van de Grass Company
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#14
013TY zei:
Omdat ik ben gestopt met roken rook ik alleen nog maar voorgedraaide ( hoef ik geen sigaretten te kopen, dus ook geen verleiding )

Voorgedraaide White Widow van de Grass Company
Klik om te vergroten...
Als je alleen maar voorgedraaide koopt ben je niet gestopt, meestal zit in een voorgedraaide nauwelijks wiet en vooral shag.
0
013TYLid
01-01-2024, 00:00
#15
Amaranth zei:
013TY zei:
Omdat ik ben gestopt met roken rook ik alleen nog maar voorgedraaide ( hoef ik geen sigaretten te kopen, dus ook geen verleiding )

Voorgedraaide White Widow van de Grass Company
Klik om te vergroten...
Als je alleen maar voorgedraaide koopt ben je niet gestopt, meestal zit in een voorgedraaide nauwelijks wiet en vooral shag.
Klik om te vergroten...

Ja dat klopt, maar ik ben gestopt met het kopen van pakjes sigaretten en het oproken ervan. De nicotine die ik bij het blowen binnen krijg, who cares
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#16
SittaMan zei:
Meerdere pijpjes van wel een kwaliteit wietje, werd verkocht onder de naam amnesia, onmogenlijk te zeggen of dit echt zo was, maar ik was meer dan tevreden over de kwaliteit ;D
Klik om te vergroten...

ik heb alleszins nog nooit zo weinig nodig gehad ^^
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#17
inside out homegrown pp :hearteyes:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
pp ice o later dus.
inside out
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#19
Meerdere pijpjes van wel een kwaliteit wietje, werd verkocht onder de naam amnesia, onmogenlijk te zeggen of dit echt zo was, maar ik was meer dan tevreden over de kwaliteit ;D
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gisteren..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...81
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."