#1
ongeveer een uur geleden,
lekker een dikke WW J gedraait n halve gram en met tabak natuurlijk!
lekker een dikke WW J gedraait n halve gram en met tabak natuurlijk!


smoke smakelijkAmaranth zei:Hasj joint, deels door de bong. Net m'n meest perfecte joint ooit gedraaid, ongelofelijk trots opGa 'm nu oproken
![]()

Als je alleen maar voorgedraaide koopt ben je niet gestopt, meestal zit in een voorgedraaide nauwelijks wiet en vooral shag.013TY zei:Omdat ik ben gestopt met roken rook ik alleen nog maar voorgedraaide ( hoef ik geen sigaretten te kopen, dus ook geen verleiding )
Voorgedraaide White Widow van de Grass Company
Amaranth zei:Als je alleen maar voorgedraaide koopt ben je niet gestopt, meestal zit in een voorgedraaide nauwelijks wiet en vooral shag.013TY zei:Omdat ik ben gestopt met roken rook ik alleen nog maar voorgedraaide ( hoef ik geen sigaretten te kopen, dus ook geen verleiding )
Voorgedraaide White Widow van de Grass Company
SittaMan zei:Meerdere pijpjes van wel een kwaliteit wietje, werd verkocht onder de naam amnesia, onmogenlijk te zeggen of dit echt zo was, maar ik was meer dan tevreden over de kwaliteit ;D
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."