#1
NY Diesel haze zeg je daar...
Waar wordt deze soort verkocht?![:grin:]()
Waar wordt deze soort verkocht?
nachtapotheker zei:NY Diesel haze zeg je daar...
Waar wordt deze soort verkocht?![]()
BT2303 zei:dikke silver haze joint, na een halve al meer dan genoeg op. Ik kan niks meer hebben![]()

Maar de 2e keer vind ik hem niet zo lekker smaken.KoxBox zei:BT2303 zei:dikke silver haze joint, na een halve al meer dan genoeg op. Ik kan niks meer hebben![]()
Ik rook mijn joints ook altijd in 2 keer op. Dan heb je dubbel plezier.![]()
Oom Klaas zei:Als je 'm niet langer dan een uurtje laat liggen smaakt 't nog best oke, wil je 'm langer bewaren zal je 'm wel in een buisje ofzo moeten doen.
Ik rook ook m'n meeste joints voor de helft, en de andere helft een half uurtje later ofzo.

zo had ik onlangs een blunt gerold, een van m'n eerste.BT2303 zei:Ja, laatste stukje of ik ook niet te hebben, vooral omdat ik beroerde tippies fabriceer. Maar in 2x oproken doe ik wel als ik wat duurdere/betere wiet heb, anders gooi ik hem gewoon weg.


Ik ook niet, al helemaal niet als je hem een paar uur in een cone bewaard...Arthur King zei:Maar de 2e keer vind ik hem niet zo lekker smaken.KoxBox zei:BT2303 zei:dikke silver haze joint, na een halve al meer dan genoeg op. Ik kan niks meer hebben![]()
Ik rook mijn joints ook altijd in 2 keer op. Dan heb je dubbel plezier.![]()
![]()



"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."