Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn laatste jointje was een ...

Mijn laatste jointje was een ...

1608 antwoorden
289 weergaven
18-5-2026
n
nachtapothekerLid
01-01-2024, 00:00
#1
NY Diesel haze zeg je daar...
Waar wordt deze soort verkocht? :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
nachtapotheker zei:
NY Diesel haze zeg je daar...
Waar wordt deze soort verkocht? :grin:
Klik om te vergroten...

Goeie vraag, ik heb op internet een review gevonden en het schijnt dat deze soort aan 12euri de gram wordt verkocht dus het is geen kak. :hearteyes:

Edit: http://www.wiettest.nl/joomla/index.php ... mitstart=2
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#3
dikke silver haze joint, na een halve al meer dan genoeg op. Ik kan niks meer hebben :flushed:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
BT2303 zei:
dikke silver haze joint, na een halve al meer dan genoeg op. Ik kan niks meer hebben :flushed:
Klik om te vergroten...

Ik rook mijn joints ook altijd in 2 keer op. Dan heb je dubbel plezier. :mrgreen:
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#5
KoxBox zei:
BT2303 zei:
dikke silver haze joint, na een halve al meer dan genoeg op. Ik kan niks meer hebben :flushed:
Klik om te vergroten...

Ik rook mijn joints ook altijd in 2 keer op. Dan heb je dubbel plezier. :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Maar de 2e keer vind ik hem niet zo lekker smaken. :(
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#6
eidelweis + afghaan hash

maar dit was niet men laatste joint(je)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je 'm niet langer dan een uurtje laat liggen smaakt 't nog best oke, wil je 'm langer bewaren zal je 'm wel in een buisje ofzo moeten doen.

Ik rook ook m'n meeste joints voor de helft, en de andere helft een half uurtje later ofzo.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oom Klaas zei:
Als je 'm niet langer dan een uurtje laat liggen smaakt 't nog best oke, wil je 'm langer bewaren zal je 'm wel in een buisje ofzo moeten doen.

Ik rook ook m'n meeste joints voor de helft, en de andere helft een half uurtje later ofzo.
Klik om te vergroten...

Daar heb ik niet zo een last mee, behalve de laatste 2 cm ofzo... Bah. :kots:
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#9
... te lange tijd geleden.
Ik heb potjandrie met dit weer geen zin om te fietsen. :openmouth:
S
StreeeeettLid
01-01-2024, 00:00
#10
Standaard Weekend Vierings Joint (variatie's met mix gaarne op het wat men bij heeft (Klinkt Deftig)

een twister van 3 L'tjes

Joint 1 : NYC Haze(Muze - Tilburg) + Konings Maroc(Speak - Den Bosch) + Honing maroc (Muze-Tilburg)

Joint 2 : Blonde Polm(???) + Halve Crystal Schock (Pink - Eindhoven)

Joint 3 : Blue Velvet Ice(Toermalijn - Tilburg) + Aka 47 Ice(Toermalijn - Tilburg) + Mexican Meltdown(Toermalijn Tilburg)


Het was een zwaar pittige Weekendstwister, en ben nu nog steeds knetter na 1,5 uur :stoned:

Naja wij maken elke donderdag een Vage joint en dan roken we die met zijn 3e om het weekend in te luiden(iedereen is vrij op Vrijdag (vandaar VRIJdag)
Vorige keer een 50 CM joint gedraait, keertje daarvoor een dikke dikke dikke tulp enz enz enz Er word gerookt naar wat er gemaakt word :P(en er vloei aanwezig is xD)
b
bosvosLid
01-01-2024, 00:00
#11
BT2303 zei:
Ja, laatste stukje of ik ook niet te hebben, vooral omdat ik beroerde tippies fabriceer. Maar in 2x oproken doe ik wel als ik wat duurdere/betere wiet heb, anders gooi ik hem gewoon weg.
Klik om te vergroten...
zo had ik onlangs een blunt gerold, een van m'n eerste.
Omdat ik het tipje nogal slecht had gedraaid kreeg ik bij een van m'n laatste hijsjes een stuk wiet binnen, heb ik de boel daar bijna onderkotst :kots:

Rook en brokjes zijn niet lekker :grin:
M
Mrrow14Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Net wat Amnesia gehaald 12.50 per gram maar het is het wel waard . :mrgreen:
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Net een lekker Temple Black hasjie op
j
juulekeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Big-L

Met half grammetje BOB MARLEY en half grammetje WHITE WIDOW :stoned:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#15
Arthur King zei:
KoxBox zei:
BT2303 zei:
dikke silver haze joint, na een halve al meer dan genoeg op. Ik kan niks meer hebben :flushed:
Klik om te vergroten...

Ik rook mijn joints ook altijd in 2 keer op. Dan heb je dubbel plezier. :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Maar de 2e keer vind ik hem niet zo lekker smaken. :(
Klik om te vergroten...
Ik ook niet, al helemaal niet als je hem een paar uur in een cone bewaard...
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gisteravond :)
een mix tussen Bio, northern light en morning glorie met marlboro :grin: was lekker, goeie space, en daarna lekker kunnen slapen :)
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Een joint met super polm hasj! :stoned:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Een gisteravond heb ik nog nooit gerookt.
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Best een aanrader :P vooral savond's :wink:
maar je snapt wel wat ik bedoel :smoke:
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#20
eentje in de vorm van een bong :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...81
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."