#1
Shivabier zei:Shiva..
Vindt dit een heel speciale roes hebben, meer canabinol , minder THC? was zeer ontspannend lekker dat spul.
Shivabier zei:Shiva..

DamienDope zei:Shiva is inderdaad magisch, ik vind het persoonlijk een "vriendelijke" high hebben. En de shiva die ik laatst haalde die rook me toch sterk!![]()
OT:
NLX met Drum Natural Flavour
met een ander wietjeNorthernLightBE zei:NorthernLightBE zei:




gisteren avond nam namDlaor zei:2 weken geleden![]()


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."