Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn laatste jointje was een ...

Mijn laatste jointje was een ...

1608 antwoorden
316 weergaven
18-5-2026
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Shiva
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#2
pascal828 zei:
bier zei:
Is het niet zo dat je gewoon voor een bepaald bedrag haalt?
Klik om te vergroten...
Kan, hoeft niet.
Klik om te vergroten...

Kom jij de coffeeshop binnen dan?
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#3
bier zei:
pascal828 zei:
bier zei:
Is het niet zo dat je gewoon voor een bepaald bedrag haalt?
Klik om te vergroten...
Kan, hoeft niet.
Klik om te vergroten...

Kom jij de coffeeshop binnen dan?
Klik om te vergroten...
Vaak wel, ja. Ligt eraan of ik de shop ken, en welke tijden ik kom.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#4
pascal828 zei:
Vaak wel, ja. Ligt eraan of ik de shop ken, en welke tijden ik kom.
Klik om te vergroten...

Ken je die mensen ofzo dan?
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#5
bier zei:
pascal828 zei:
Vaak wel, ja. Ligt eraan of ik de shop ken, en welke tijden ik kom.
Klik om te vergroten...

Ken je die mensen ofzo dan?
Klik om te vergroten...
Bier, waar stel je zoveel retorische vragen? Ligt eraan of ik de shop ken, kanker.
Denk zelf eens na voordat je wat zegt. En zeg nou niet dat je dat doet, want dat is keiharde bullshit!
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#6
pascal828 zei:
bier zei:
pascal828 zei:
Vaak wel, ja. Ligt eraan of ik de shop ken, en welke tijden ik kom.
Klik om te vergroten...

Ken je die mensen ofzo dan?
Klik om te vergroten...
Bier, waar stel je zoveel retorische vragen? Ligt eraan of ik de shop ken, kanker.
Klik om te vergroten...

Ik dacht dat er heel strenge controle was, of is dat in harderwiek niet?
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#7
bier zei:
Ik dacht dat er heel strenge controle was, of is dat in harderwiek niet?
Klik om te vergroten...
Jij moet niet denken. Dat moet je aan de

overlaten.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je gewoon het antwoord verteld hoef ik niet meer te denken. :wink:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Denk zelf eens na, hoe moeilijk dat ook voor je is.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik kan niet denken, ik kan niet dnken, ik ben kats van het pad...
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Je kan niet denken, nee. Maar dat is niet omdat je 'van 't padje' bent.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#12
pascal828 zei:
Je kan niet denken, nee. Maar dat is niet omdat je 'van 't padje' bent.
Klik om te vergroten...

Dat is wel omdat ik van het padje ben. Ik kan denken, anders zou ik nooit in havo4 zitten. Waarom moet je me altijd afzeiken? Ben je zo gefrustreerd? Wil je erover praten?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tjee zeg....

Mijn laatste jointje was een haze en dat was in september 2007. Laatste keer wiet was met een Ayahuasca ceremonie in oktober 2008
w
wietsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je wordt er licht stoned van en dat vind ik prettig aangezien ik wel 6 joints per dag in het weekend rook. De kruimels zijn goed en goedkoop maar soms kan het hoodpijn opleveren. En ik heb al eens een hash-flintertje er in gevonden.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
die informatie heb ik verkregen door een vriend van me die een reis doorheen india heeft gemaakt en die heeft het daar geleerd en gezien van de locals, verdere informatie heb ik ook gewonnen van de site erowid en youtube omdat me dit echt wel aansprak.
mijn plant zelf was ook niet op z'n hoogte punt doormede toprotjes, dus ik denk wel de echte charas te hebben, het ruikt en proeft ook helemaal niet naar hasj, is veel frisser van smaak beetje den achtig met een pittige kruidige toets en wel veel higher gevoel dan van gewoon wiet of hasj, ikzelf vind het iets heel aparts.
kan wel zijn zoals je zelf aangeeft als de wiet volledig uitgebloeid is dat dit miss anders is al lijkt me dit dan ook gewoon charas met een zwaarder effect, toch?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja ik denk dat het ook inderdaad niet zo heel erg veel uitmaakt...
Die frisse smaak valt mij ook erg op, komt miscchien omdat het vers is en niet eerst gedroogd?

OT: Danish Gold met wat ice-o-lator
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#17
dit is het hem juist, geplette verse thc kristallen straight from the plant zal je altijd wel charas noemen ik denk dat dit eigen is aan charas die verse kristallen. hasj word niet gemaakt van verse thc kristallen denk ik, dat zijn half gedroogde of gedroogde kristallen ( bruin poeder ) die je verkrijgt door het zeven,schudden of slaan van je toppen en/of knipafval totdat de plant ze loslaat.
dus ja, ik denk dat die frisse smaak verkregen word dmv die verse thc kristallen. zulke smaak ben ik nog nooit met hasj tegen gekomen
ik denk eraan volgend jaar planten te zetten puur alleen ter productie van charas, dan ben je wel legaal bezig denk ik je moet de oogst niet knippen en drogen, je plant blijft onaangeroerd dus dan blijf ik bij de regel plantje kweken mag, oogsten niet ( is moeilijk te bewijzen omdat mijn plant er blijft staan )

OT een jointje van een ice plant (van me maat gekregen) best wel lekker alleen een beetje te hard gedroogd dus iets scherper.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#18
...joekel van formaat
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#19
eindelijk m'n eerste wiet jointje van me oogst, wat is dit verassend lekker.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fijn dat je eigen wietje zo lekker is :wink:

OT
Vreemde naam en vergeten daardoor, maar was een frans wietje mocht niet klagen :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1617181920...81
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."