Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jou favoriete hasj en wiet?

Wat is jou favoriete hasj en wiet?

71 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#1
lemon haze, smoke bijna geen hasj dus geen idee
e
ellieLid
01-01-2024, 00:00
#2
strawberry en california kush!!!! :grin:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Amnesia G13 is mijn alltime favoriet qua wiet, super sterk zoals het hoort en echt typisch sativa. Verder rook ik sowieso altijd een sativa soort, vind Indica maar saai qua effect en ook niet lekker smaken. Super silver haze is trouwens mijn minst favoriete haze soort, vind er teveel Indica invloeden in zitten persoonlijk.

White Choco Haze block is een van mijn favoriete hasjes, maar eigenlijk alle Boerejongens hasjes met block erachter voldoen. Dat zijn Marrokaans gekweekte en gemaakte hasjes, maar dan met nederlandse genetica. Hierdoor hebben ze amper CBD en een THC percentage dat al snel 2 keer zo sterk is dan normale Marrokaanse hasj. White Choco Haze zit tegen de 40% THC bijvoorbeeld, terwijl normale Marokkaanse hasj vaak tussen de 15 en 20% THC bevat.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik rook qua wiet whatever ik in mijn handen krijg, dat is de laatste maanden toevallig de al hierboven genoemde Silver Haze van mijn thuisdealer en die is goed genoeg voor mij. Af en toe haal ik iets totaal anders bij de shop voor de broodnodige variatie. Net met eten lust ik vrijwel alles, hoewel sommige wiet wel heel muf stinkt, en die laat ik dan ook liggen.

Qua hasj nederhasj van coffeeshop de 2de kamer. Die is ongeveer 3 keer sterker dan wat de gemiddelde shop aan sterkste hasj verkoopt, uitermate geschikt om eens flink verder te gaan qua stonedheid zonder absurde hoeveelheden te hoeven roken.
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik rook bijna geen wiet meer omdat ik het vaak te intens vind qua effect, enkel wanneer ik al dronken ben, lijk ik er wel wat tegen te kunnen. Maar tegen zelfgekweekte buitenwiet zeg ik nooit nee, deze kan ik dan wel weer aan :).
Hasj daarintegen rook ik erg graag, vooral afghaan rook ik graag omdat deze lekker smaakt maar een niet te sterk effect heeft, gewoon een ontspannen aangename roes waarop ik nog goed kan functioneren.
S
SneeuwSnuiverLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn favoriet is vooral skunk maar hou ook wel van kush en af en toe een nepalese hash.
R
REA3Lid
01-01-2024, 00:00
#7
NYC Diesel voor de smaak. En amnesia voor het effect . Alleen met hasj heb ik niet echt een favoriet. Nog niet een lieveling kunnen vinden.
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#8
Haze.
T
T-BL93Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Haze met een vleugje lemon
V
VOXXLid
01-01-2024, 00:00
#10
Haze!! :mrgreen:
D
Diehard-hiphop.fanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Haze vooral Super Silver Haze En Amnesia
PP Vindt ik ook wel chill vooral als je alleen Een Joint rookt.
Haze is weer chill met vrienden alleen is hij Ook super chill maar het is een Sativa dus met Vrienden wordt je dan wat actiever.
En hasj heb ik nog niet echt een Favoriet.
Maar tot nu toe King Hassan en Ketama
D
Diehard-hiphop.fanLid
01-01-2024, 00:00
#12
acht.zes zei:
Ik rook qua wiet whatever ik in mijn handen krijg, dat is de laatste maanden toevallig de al hierboven genoemde Silver Haze van mijn thuisdealer en die is goed genoeg voor mij. Af en toe haal ik iets totaal anders bij de shop voor de broodnodige variatie. Net met eten lust ik vrijwel alles, hoewel sommige wiet wel heel muf stinkt, en die laat ik dan ook liggen.

Qua hasj nederhasj van coffeeshop de 2de kamer. Die is ongeveer 3 keer sterker dan wat de gemiddelde shop aan sterkste hasj verkoopt, uitermate geschikt om eens flink verder te gaan qua stonedheid zonder absurde hoeveelheden te hoeven roken.
Klik om te vergroten...

Welke Nederhasj koop je dan precies als ik Vragen mag?
Is het die Waterworks van 60/70 Euro’s
P
PepperoniLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sour Diesel
D
Diehard-hiphop.fanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Quinn zei:
lemon haze, smoke bijna geen hasj dus geen idee
Klik om te vergroten...

Lemon Haze op een of andere manier krijg ik Dat niet door me strot ben een echte Wiet en Haze Liefhebber Laaste tijd rook ik wel wat Vaker hasj om uit te proberen maar als je me Echt kent weet je dat ik een echte Wiet Liefhebber ben maar Lemon haze krijg ik er Echt niet door heen je proeft die Citroën Leterlijk. En ik haar Citroen haha.
Dus altijd super Fucking snel Smoken dat ik Snel van de smaak af ben haha.
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Diehard-hiphop.fan zei:
Lemon Haze op een of andere manier krijg ik Dat niet door me strot ben een echte Wiet en Haze Liefhebber Laaste tijd rook ik wel wat Vaker hasj om uit te proberen maar als je me Echt kent weet je dat ik een echte Wiet Liefhebber ben maar Lemon haze krijg ik er Echt niet door heen je proeft die Citroën Leterlijk. En ik haar Citroen haha.
Dus altijd super Fucking snel Smoken dat ik Snel van de smaak af ben haha.
Klik om te vergroten...
vervelend. maybe royal moby iets voor jou ?
D
Diehard-hiphop.fanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Quinn zei:
vervelend. maybe royal moby iets voor jou ?
Klik om te vergroten...

Nog nooit geprobeerd zal ik eens een keer Gaan proberen.
Ik heb alle Haze soorten gerookt maar Lemon Haze vindt ik gewoon Vies is ook de enige die Ik vies vindt.
Citroen hoef ik zelf ook niet misschien Daarom?
P
PepperoniLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hia vond ik wel een lekkere hasj
W
WaanzinpriesterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als favoriet is het white widow, daarna komt og kush.

Favoriete hasj is caramel hasj
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Haze en Cream :stoned:
l
lampenkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Van de week een pineapple kush op. Erg lekker! Nieuw favorietje denk ik, lekkere high.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."