#1
lemon haze, smoke bijna geen hasj dus geen idee

Ik rook qua wiet whatever ik in mijn handen krijg, dat is de laatste maanden toevallig de al hierboven genoemde Silver Haze van mijn thuisdealer en die is goed genoeg voor mij. Af en toe haal ik iets totaal anders bij de shop voor de broodnodige variatie. Net met eten lust ik vrijwel alles, hoewel sommige wiet wel heel muf stinkt, en die laat ik dan ook liggen.
Qua hasj nederhasj van coffeeshop de 2de kamer. Die is ongeveer 3 keer sterker dan wat de gemiddelde shop aan sterkste hasj verkoopt, uitermate geschikt om eens flink verder te gaan qua stonedheid zonder absurde hoeveelheden te hoeven roken.
lemon haze, smoke bijna geen hasj dus geen idee
vervelend. maybe royal moby iets voor jou ?Lemon Haze op een of andere manier krijg ik Dat niet door me strot ben een echte Wiet en Haze Liefhebber Laaste tijd rook ik wel wat Vaker hasj om uit te proberen maar als je me Echt kent weet je dat ik een echte Wiet Liefhebber ben maar Lemon haze krijg ik er Echt niet door heen je proeft die Citroën Leterlijk. En ik haar Citroen haha.
Dus altijd super Fucking snel Smoken dat ik Snel van de smaak af ben haha.
vervelend. maybe royal moby iets voor jou ?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."