Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jou favoriete hasj en wiet?

Wat is jou favoriete hasj en wiet?

71 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
h
henkie2Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wiet:

1. Northern Lights
2. Silver Haze
3. Blueberry Cheese
4. Banana Kush
5. Strawberry Kush

Ja, ik hou van m'n indica's :) Maar Silver Haze is een sativa-toppertje, heerlijke smaak ook. De rook ruikt bijna als een luxe parfum.

Hasj:

1. Super Polm
2. Critical
3. Maroc's Finest
4. Hija
5. Afghan Black

Ik hou hierbij ook wel rekening met de prijs/kwaliteit verhouding. Toch ben ik wel erg benieuwd naar Ice-O-Later hasj!
V
VaagLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het beste wietje dat ik tot hier toe heb gehad is new York uit eigen tuin. Een heerlijke frisse en intense smaak, ruikt heerlijk. En dit was eindelijk eens een wietje waar ik niet moe van werd en geen zin van kreeg om te gaan slapen. Heb hem gerookt bij familie die niet weten van mijn gebruik en was perfect om nog lekker sociaal te zijn en viel bij niemand op 🙂
G
GolofskiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Girl scout cookies / cheese/ ww
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je er aan kunt komen...( Ik blow niet meer overigens)
Scatter! Moet wel van een goed adres komen.
Als je tenminste out wilt gaan.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Iceolator
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sowieso Jack Herer.

Andere favorieten:

Amnesia Haze
White Widow
OG Kush
Norhtern Lights
Big Buddha Cheese

Hasj doe ik niet.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gouwe ouwe PP van de dealer
h
henkie2Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Sowieso Jack Herer.

Andere favorieten:

Amnesia Haze
White Widow
OG Kush
Norhtern Lights
Big Buddha Cheese

Hasj doe ik niet.
Klik om te vergroten...

Mooi lijstje! Maar waarom geen hasj!?!?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
henkie2 zei:
Mooi lijstje! Maar waarom geen hasj!?!?
Klik om te vergroten...
Een paar keer geprobeerd en vond dat zwaar tegenvallen (te weinig effect) en ook niet prettig ruiken/roken, dus daarna nooit meer de moeite genomen. Waarschijnlijk bestaat er wel veel betere hasj dan die ik gedaan heb, maar verder niet zo'n interesse in om dat uit te zoeken.
h
henkie2Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Een paar keer geprobeerd en vond dat zwaar tegenvallen (te weinig effect) en ook niet prettig ruiken/roken, dus daarna nooit meer de moeite genomen. Waarschijnlijk bestaat er wel veel betere hasj dan die ik gedaan heb, maar verder niet zo'n interesse in om dat uit te zoeken.
Klik om te vergroten...

Hmm, wat vreemd.

Mijn ervaring met het roken van pure hasj (met een bong) is ook dat het effect milder is dan het roken van pure wiet. Maar ik als ervaren stoner word er nog steeds knetterstoned van als ik dat wil :innocent: De rook voelt bij mij prettiger aan in m'n longen, en m'n neus vindt het ook lekkerder ruiken dan de meeste soorten wiet (uitzondering is Silver Haze!). Het is ook meer "bang for your buck", als je het goed aansteekt. Voorbeeld: 0,25 gram uit een bong blijft minuten lang branden waardoor ik soms meer dan tien gigantische bong hits kan nemen, terwijl ik diezelfde hoeveelheid wiet in één haal kan oproken (fat bong hit!). En dat hasj compacter is dan wiet en minder sterk ruikt en makkelijker te verwerken is in edibles heeft ook z'n voordelen! :yum:

Ik zou je echt aanraden om hasj nog een kans te geven :wink: Liefst puur, uit een schone bong.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
@henkie2
Ik heb geen bong en aangezien ik ook met wiet wil minderen of eigenlijk stoppen zal het er wel niet van komen. :wink:
U
Used&abusedLid
01-01-2024, 00:00
#12
henkie2 zei:
Ik zou je echt aanraden om hasj nog een kans te geven :wink: Liefst puur, uit een schone bong.
Klik om te vergroten...

Zeker mee eens

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."