Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Led kweken gaat prima vooral met die lampen die een groei/bloei stand hebben. Kies wel voor sterk vermogen.. Groeistand geeft blauwig licht en bloei komt er een vleugje rood bij"
"Kwestie van testen idd"
"In Amsterdam zitten verschillende winkels of bij wietzaadjes kopen"
"Conjo zei: Juist alle bladeren er afknippen en de plant onderste boven ophangen in het donker coole ruimte waar het goed ventileert word zoals al eerder vermeld staat hoelangzamer die droogt hoe zachter de smaak en je krijgt mooi kleur licht groen succes Klik om te vergroten... Zo doe ik het ook, en dan idd curen in weckpotten. Je geduld zal beloont worden"
"Haze met een vleugje lemon"