Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jou favoriete hasj en wiet?

Wat is jou favoriete hasj en wiet?

71 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gele Libanon, ooit uitgeroepen tot beste hash en dat vind ik persoonlijk ook.

Verder liefhebber van de haze soorten. AmnesiaHaze, StrawberryHaze, LemonHaze, BlueberryHaze maar ook klassiekers en witsoorten zoals snowwhite, santamaria, brabantse witte,...

Momenteel blueberry op stock met een sterke smaak en geur. Rookt ook opnieuw net als de meeste haze soorten lekker weg.
s
somshoogLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik hou erg van soorten haze waarvan SilverHaze mijn favoriet is. Ik rook eigenlijk nooit echt hasj maar misschien ga ik dat in de toekomst ook maar eens proberen.
I
IsabelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Van wiet is Gods Gift mijn favoriet!
V
Verwijderd lid 131925Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Altijd haze nu. Voorheen kocht ik altijd goedkopere wiet, vond het effect later ook niet meer chill. Sinds een half jaartje haze ontdekt en daar zal het ook lekker bij blijven haha! Smaakt ook een stuk lekkerder.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#5
acht.zes zei:
coffeeshop de 2de kamer
Klik om te vergroten...

Jaren lang die cheese gerookt van hun.

Dus mijn favoriet is cheese maar hij moet goed gekweekt zijn want hij kan anders al snel niet lekker zijn. Maar de 2de kamer altijd goed..
U
Used&abusedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Afghaan hasj, Amnesia of Purple haze de wiet.
Uiteraard puur en met een goede bong.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Used&abused zei:
Afghaan hasj, Amnesia of Purple haze de wiet.
Uiteraard puur en met een goede bong.
Klik om te vergroten...
Grappig dat je qua wiet duidelijk sativa prefereert en dan toch voor een duidelijke indica hasj gaat.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Psychedelibee zei:
Grappig dat je qua wiet duidelijk sativa prefereert en dan toch voor een duidelijke indica hasj gaat.
Klik om te vergroten...

Een goeie indica hash met sativa wiet in de mix is wel knetter ^^
U
Used&abusedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Psychedelibee zei:
Grappig dat je qua wiet duidelijk sativa prefereert en dan toch voor een duidelijke indica hasj gaat.
Klik om te vergroten...

Haha, nooit bij stil gestaan. Maar zoals @PsyTekZ ook al schrijft, gaat ook vaak in de mix :)
I
InguzLid
01-01-2024, 00:00
#10
Standaard hasj, zero zero, uit plaatselijke coffeeshop hier. Nog nergens anders zo'n fijne hasj gekocht/ gerookt.
Als ik niet naar deze shop ga, en dus naar de andere dichtstbijzijnde, koop ik vaak Hiya en Afghaan.


Als ik al voor wiet ga dan Amnesia Haze, Lemon Haze, en/of Bubblegum.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#11
Amnesia en white widow, geen Indica.
U
Used&abusedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jamie666 zei:
Als ik al voor wiet ga dan Amnesia Haze, Lemon Haze, en/of Bubblegum.
Klik om te vergroten...

Bubblegum... dat zag ik laatst ook in een shop. Ik dacht nog: What the... word ik oud ofzo? Bubblegum wiet... wat een naam. Wat moet ik me er bij voorstellen?
I
InguzLid
01-01-2024, 00:00
#13
Used&abused zei:
Bubblegum... dat zag ik laatst ook in een shop. Ik dacht nog: What the... word ik oud ofzo? Bubblegum wiet... wat een naam. Wat moet ik me er bij voorstellen?
Klik om te vergroten...

Ik kende 'm ook niet, iig niet in 'mijn' omgeving.
Tijdens weekend in Amsterdam gekocht om te proberen.
Normaal gesproken ben ik vrij snel klaar met wiet, omdat de meeste mij te lui maken, waardoor ik terug val op m'n oude vertrouwde hasj. Maar dit weekend niet, hele weekend vd bubblegum genoten.
Qua geur en smaak doet ie z'n naam eer, lichte zachte bubblegum geur en smaak.
Roes kwam bij geleidelijk op, werd er heerlijk zen van!
B
BeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Black Dominica en Haze. Hasj vind ik niet geweldig, al geniet ik wel af en toe van Chrystal :)
S
SniksnakLid
01-01-2024, 00:00
#15
Favoriete hasj is altijd marok voor mij.

Favoriete wiet ligt eraan;
Overdag is Enemy of the state wel heerlijk, maar een goeie casey jones is ook lekker
nacht is standaard white widow:stoned:. (me slaapwietje)
U
Used&abusedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Van het weekend ga ik met wat vrienden hangen. Eens kijken of ik hem nog kan krijgen. Toch eens uitproberen :)
W
WaanzinpriesterLid
01-01-2024, 00:00
#17
Op dit moment, heb ik een nieuwe favoriet.
Namelijk sneeuwwitje.
Ik heb vandaag een joint gerold ervan en ik was 5 uur stoned.

Dat terwijl ik toch regelmatig blow, dus dat was mooi meegenomen :grin:
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#18
Biologisch en puur heeft mijn voorkeur! Tuurlijk hebben de coffeeshops over het algemeen wel lekkere soorten wiet maar vind ik ze doorgaans veel te sterk voor het lekkere, soms tegen het apatische aan zelfs en daarom heb ik liever buitenwiet/kaswiet

Puur vanwege de sterkte en vooral meer het highgevoel
l
lampenkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Van de week een pineapple kush op. Erg lekker! Nieuw favorietje denk ik, lekkere high.
I
IskraLid
01-01-2024, 00:00
#20
Insgelijks wat eve's drop zegt.

Toch als ik een soort mag kiezen.
Super Skunk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."