Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Waarom krijg ik een verdrietig gevoel als ik dit report lees?"
"Haha nee dat niet. Ik weet het ook niet, kreeg er alleen een verdrietig gevoel bij toen ik het las."
"Mooie geschreven. Je schrijft inderdaad heel fijn. Mijn leesstem in mijn hoofd voelt heel erg gelijk aan jou woorden, met andere woorden, het is makkelijk mee te leven zoals Eik al zei. Mijn stem heb je in ieder geval voor deze maand."
"Dankjewel voor het mooie kwetsbare trip report."
"Mooi report, Ik heb er van genoten."
"Veel verpotten is sowieso niet zo fijn voor de plantjes. Ik kan het haast niet geloven dat het goed zou zijn voor wortelgroei en betere opbrengst, maar misschien heb je wel gelijk. Watvoor soorten ga je zetten?"
"Ligt eraan of je autoflower zaadjes kiest of de normale. Bij normale zaden, wachten tot ze ongeveer groot genoeg zijn zodat ze niet in 1x worden opgegeten door slakken of door een hevige weer type. Bij autoflower gelijk in de uiteindelijke pot, minimaal 15liter. Die houden niet van overpotten."
"Trichomen kijken met een vergrootglas. Als ze bruin zijn is het goed. Of met een goede camera een macroshot maken, daarmee kun je de trichomen ook wel zien. Je kan het natuurlijk nu ook wel oogsten. Alleen dan krijg je een energiekere high. Voor mij persoonlijk voelt het effect dan ook net niet compleet. Trichomen zijn niet de zichtbare bruine haren maar die hele kleine dingetjes met van die luchtbelletjes aan het uiteinde. Google afbeeldingen is je vriend."
"https://www.vreeken.nl/833090-tripsalie Hier een stekje voor 9,95 bij een betrouwbare site/kweker."
""