Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Diehard-hiphop.fan zei: Hoi Dit wordt me eerste keer kweken Welke grond moet of raden jullie me aan Om te gebruiken Zo een Universe Grond van bijv Gamma is Die wel oke Of zo een Coco’s batmix? Of moet de grond persee van een growshop of smart shop komen? En na het zaaien moet de plant/pot de Eerste paar dagen binnen blijven? Of kunnen ze meteen het balkon op? Klik om te vergroten... Omdat je redelijk laat bent met zaaien zou ik je autoflowers aanraden. Aangezien het weer in NL gewoon te (on)voorspelbaar is wanneer je plant eenmaal in de bloei gaat. (Als je dit op natuurlijke wijze doet) De grond van de Growshops zijn niet noodzakelijk (als je het mij vraagt) maar zo heeft iedereen een mening. Wel zit er voor een x aantal weken aan voeding in de zakken van de growshop en andere zaken die je plant nodig heeft waardoor je de eerste paar weken weinig tot niets hoeft te doen behalve wateren en opletten hoe het gaat met de dame in spe. (in jouw geval wel lekker makkelijk) Ik zou ze zaaien in een propagator en eenmaal uitgekomen een weekje, of 2 (beetje afhankelijk van het weer) binnen laten staan. Het is voornamelijk goed opletten en niet teveel willen doen."
"Royal queen seeds"
"souldeep zei: nog meer ideeen? want uit de bovenste haal ik 1 betaalbare.. Klik om te vergroten... GreenHouse seeds"
"Tijdloos zei: Inderdaad maar zo groeien de grondinvesterting en creatieve ingenieurs. Laat je fantasie maar lopen. Klik om te vergroten... mijn fantasie is erbij gaan liggen"
"wilde net zeggen!! die ouwe buurman van mij toch niet alleen maar een ouwehoer dus! Nu kan ik zijn andere verhalen waarschijnlijk ook wel voor waarheid aannemen"
"Beste DF'ers Afgelopen week ben ik ook langs het testcentrum geweest om het percentage aan amfetamine in mijn pep te laten bepalen. Deze heb ik overigens gekregen na aandringen van mijn buurman. Deze buurman had namelijk nog een paar (sterke) verhalen over (in zijn beleving) the best sex/partydrug ever!!!! (zelf ben ik dan meer van de XTC) maar desalniettemin was het een grappig en best overtuigend verhaal. Maar nu even terug naar de topic. Ik heb thuis ook de procedure uitgevoerd van het filmpje (al moet ik erbij zeggen dat ik het drogen hoogstwaarschijnlijk totaal verkeerd heb uitgevoerd maar ik ben ook zeker geen expert: ( De pep had ik namelijk gekregen in een gewoon boterhamzakje en het was een beetje nattig en plakkerig goedje (wat overigens rook naar een soort wasmiddeltje) en ik had zelf geen idee hoe ik dit precies moest drogen. Ik heb het boterhamzakje 2 volle dagen open op tafel laten liggen ( inmiddels was de geur ook grotendeels weg, maar niet volledig) en eenmaal droog heb ik deze dichtgemaakt en weer terug de vriezer in gestopt. Ook omdat ik op dat moment mijn weegschaal niet had en ik deze nu toch eerst wilde wegen voor het wassen en erna. ik weet niet precies hoeveel erin het zakje zat toen ik het kreeg en nog nattig was, maar eenmaal droog was er nog 2.03 gram over. Voor wassen (droog): 2,03g (percentage onbekend) Na wassen (droog): 1,74g (percentage onbekend) Ik ben benieuwd wat de uitslag van het testcentrum zal zijn en wellicht is mijn buurman zo'n ouwehoer nog niet . Goedenacht allen"
"Die van haar werkte dus wel?"
"Mdmja zei: Zondag ga ik samen meteen vriend van me naar Awakenings met de bus. Dit betekend dat we daar al rond 13:00 aankomen en dus niet meteen kunnen gebruiken. Het festival duurt tot 23:00 en we zijn rond half 2 weer thuis. We zijn van plan elk uur/anderhalf wat bij te nemen, maar wel kleine beetjes. Vanaf hoelaat kunnen we gebruiken om dit vol te houden gedurende het hele festival? Van half 4 tot 5 speelt Stephan Bodzin, een van m’n favoriete artiesten dus het liefst wil ik dan al leip zijn, is dat haalbaar als ik wel tot en met 11 lekker wil gaan? Wat raden jullie aan? Klik om te vergroten... MDMA en pep meenemen en als de M begint af te zakken overschakelen naar pep. Dan ga je ook na elven nog lekker."
"Bij mij zaten er 2 oudere dames die mijn pep in ontvangst namen. Ik kreeg een nummer en een formulier van eentje en kon op vrijdag bellen voor de uitslag. Ik zal voortaan wel rekening houden dat je het niet op een woensdag brengt want dan zou het kunnen dat je dan pas de vrijdag erop je uitslag krijgt. Verder altijd tevreden geweest met de uitslagen want het is toch lekker om te weten dat je niet een hoop troep in huis heb gehaald."
"Waar ik de afgelopen x ben geweest om mijn spul te laten testen kun je maar 1 sample per persoon inleveren."