Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspel doen met de joint(s)

spel doen met de joint(s)

129 antwoorden
88 weergaven
18-5-2026
*
*DE BARON*Lid
01-01-2024, 00:00
#1
heeft er ooit wel is iemand

hotboxen gedaan??

met paar man ieder een dikke joint in kleine afgeslote ruimte gaan zitte of staan al die jointjes oproke en in die ruimte blijve zitte die rook blijf hange en omdat je met meer mense bent is er minder zuurstof en wor je stoneder :grin:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
*DE BARON* zei:
heeft er ooit wel is iemand

hotboxen gedaan??

met paar man ieder een dikke joint in kleine afgeslote ruimte gaan zitte of staan al die jointjes oproke en in die ruimte blijve zitte die rook blijf hange en omdat je met meer mense bent is er minder zuurstof en wor je stoneder :grin:
Klik om te vergroten...


Kdenk dat ik daar snel zou gek worden, letterlijk dan.
*
*DE BARON*Lid
01-01-2024, 00:00
#3
nee man dan wor je kei stoned:grin:
als je het goed doet tenminste:)
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Turbo-ik-zie-ik-zie-wat-jij-niet-ziet.

Heeft weinig met blowen te maken, maar ik hou 't bij blowen gewoon op eerst de draaiers, dan de paaiers en dan de snaaiers. :wink:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gewoon oproken die joint, het is geen speelgoed.
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#6
MetaalKonijn zei:
Hier vaak Mexicanen als iedereen een stuk of wat dampen heeft gehad. Maar dan niet al uitademen als de joint voor de 2e keer bij je komt, gewoon net zolang volhouden totdat je d'r bij neervalt. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Zo doen wij t ook idd, we doen ook vaker extreme mexican ( zo noeme wij t dan ) ieder steeds 3 teugen achter elkaar en dan inhouden doorpasen en dan als je joint krijgt weer 3 teuge inhouden doorpasen zonder uit te blazen.

niet dat het veel helpt ofzo, krijg je alleen maar n hete tip van
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#7
wij doen met onze vrienden/blow groep eigenlijk 2 spellen soms...

mexen, 't inhouden en doorpasen totdat je em weer krijgt...
en mexen ('t heet hetzelfde bij ons :beer: ), hijs nemen en woord verzinnen bijv. hond, de ander moet dan een woord met een D in het begin verzinnen, bijvoorbeeld dakgootontstopper... :hearteyes: my favorite game :P
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Pff spellen, kben al bekan 20 en doe dat niet meer, in menne jeugd oké. Maar wiet is nu eenmaal een sociale drugs. Heroine gaat ge toch ook niet delen hé, indianen spel met heroine, stel u voor.
Of met een pil, ieder een lik op die xtc schijf.

Het enige wak bespeel alsek stoned ben is de xbox en pes6 :hearteyes:
Alsek stoned ben, waan ik me de meestertacticus.
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hier wordt altijd 'geef-eier-de-baap-4evahz!1' gespeeld. En joint-hijsen-joint-passen.
V
VonJunkLid
01-01-2024, 00:00
#10
*DE BARON* zei:
heeft er ooit wel is iemand

hotboxen gedaan??

met paar man ieder een dikke joint in kleine afgeslote ruimte gaan zitte of staan al die jointjes oproke en in die ruimte blijve zitte die rook blijf hange en omdat je met meer mense bent is er minder zuurstof en wor je stoneder :grin:
Klik om te vergroten...

Heb ik wel eens gedaan wist alleen niet dat het een naam had :P ik en nog 3 vriende in een tent (voor 2personen) en we hadde alle 4 een goeie joint en die hadde we daar binne opgerookt we hebben daarna nog een uur fzo zitte kaarten daarbinne en toen we de tent opende om naar buiten te gaan zagen we nog rook naar buiten gaan was best leuk we waren allemaal knetterstoned :stoned:
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kleurenspel; De een zegt een kleur bijv. blauw, paas de joint door.. volgende persoon neemt een hijs en zegt bijvoorbeeld blauw paars enz. totdat hij op is.

Weed spel; Een zo groot mogelijke hijs nemen en dan proberen weed te zeggen.

deze doen wij best vaak :P
p
pafferrrLid
01-01-2024, 00:00
#12
tik tak is saai, ik ben zo traag dat de joint dan nooit bij mij komt :openmouth:
indiaantje spelen wij ook, maar dan anders, je neemt eerst een teug, je houd hem in tot de joint terug bij u is, dan pak je 2tuegen en hou je weer in, zo elke keer een teug meer, na een tijdje ben je zo toe als een aap die uit de mouw komt!! :sunglasses:
p
pafferrrLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gewoon oproken die joint, het is geen speelgoed.
Klik om te vergroten...

lachééééééééééééé :grin:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb laatst 2 uur in een spacecake trip "Wie ben ik" gespeelt :grin: Erg vermakelijk
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb laatst wat leuks gedaan na en tiijdens het blowen; HINTS.

iedereen kent dat wel denk ik. je moet iets uitbeelden en de rest moet dan raden wat jij uit probeert te beelden. hiervoor mag je alleen jezelf gebruiken. je mag niet praten tijdens het uitbeelden en je mag ook geen voorwerpen gebruiken.

het is natuurlijk sowieso een leuk spel, maar als je stoned bent lig je om de 2 tellen helemaal krom.

je kan het op verschillende manieren spelen. maar wij doen het zo;

je maakt ongeveer 30 briefjes met daarop een woord. dat kan van alles zijn, van een naam tot een koffiekopje tot aan een eco toilet. die doe je in een bak die je als grabbelton gebruikt. (briefjes ,oet je dus vouwen zodat je niet kan zien wat erop staat.

de eerste ronde kies je gewoon iemand die als eerst mag grabbelen...en daarna mag de geen die het raadt grabbelen.

stel je hebt het woord paddestoel....dan is het dus de bedoeling dat je een paddestoel uitbeeld. maar je hoeft geen paddestoel te spelen. dus je begint met de eerste lettergreep...dit laat je ook zien door 1 vinger op je arm te leggen. dat betekent; eerste lettergreep. nou de eerste lettergreep is pad...dat is niet zo moeilijk uit te beelden...en zo ga je verder tot het hele woord is geraden. belangrijk is wel dat je een klok instelt. wij doen altijd 4 minuten per woord.
B
BMSLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat dierenspel heb ik paar jaar trug heel vaak gedaan ..daar gaat indd de lol vanaf als je ut vaak doet ..
Tegenwoordig doe ik niet egt meer spelletjes met de joint ..af en toe een keer goed mexicane ..
Ik speel nu meestal TrikTrak of we gaan kaarte ..ook wel chill .. :mrgreen:
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#17
frapannn zei:
Tik en de volgende die als eerste TAK zegt krijgt de joint.
.
Klik om te vergroten...

tik...



BOEM

:stoned:
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#18
azgaza zei:
frapannn zei:
Tik en de volgende die als eerste TAK zegt krijgt de joint.
.
Klik om te vergroten...

Dat soort dingen háát ik echt. In kringen waar ik vroeger af en toe verkeerde ging het van '1e' '2e' '3e' etc. om de volgorde. Ik weiger mijn joints aan dergelijke kinderachtigheid mee te laten doen. Meestal gewoon met de klok mee. Dergelijke dingen trouwens al jaren niet meer gedaan/gezien/gehoord.
Klik om te vergroten...

Bij ons was het zelfs zo erg, dat we een regel hadden: 3 teugen passen. Oftewel, na 3 hijsen doorgeven met de klok mee. en o wee als je er 4 nam!!!
D
DivinorumLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het dierenspel met miljoenen varianten. Mijn lievelingsvariant "alles dat vliegt" dus bijv vliegend tapijt enz.
Vroeger wel eens gemext maar rook ze liever rustig op en aan tik tak heb ik een ontzettend rot hekel.

*DE BARON* zei:
heeft er ooit wel is iemand

hotboxen gedaan??

met paar man ieder een dikke joint in kleine afgeslote ruimte gaan zitte of staan al die jointjes oproke en in die ruimte blijve zitte die rook blijf hange en omdat je met meer mense bent is er minder zuurstof en wor je stoneder :grin:
Klik om te vergroten...
best vaak zonder dat het de bedoeling was in een tuinhuisje.
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#20
wij doen ook vaak spelletjes met voetbal clubs of namen en dieren van alles eigelijk :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."