Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspel doen met de joint(s)

spel doen met de joint(s)

129 antwoorden
90 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
beter rook je gewoon chill op je eigen tempo en geef je hem door als je niet meer hoeft...
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#2
cropp zei:
beter rook je gewoon chill op je eigen tempo en geef je hem door als je niet meer hoeft...
Klik om te vergroten...
Verstand komt met de jaren :)

Ik heb eigenlijk nooit spelletjes gespeeld :confused: Mexen wel is als we ergens blowde waar het niet mocht en er autoristeit op komst was. Moet er nu niet aan denken gekke dingen te moeten doen tijdens het blowen...

Veel beter begin je eens een serieus gesprek :wink:
(of een geflipt gesprek, daar kan een joint ook erg goed in assisteren :stoned: )
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
Delcasa88 zei:
cropp zei:
beter rook je gewoon chill op je eigen tempo en geef je hem door als je niet meer hoeft...
Klik om te vergroten...
Verstand komt met de jaren :)
Klik om te vergroten...
vroeger was dat nog spannend...
i
ikgebruikniksLid
01-01-2024, 00:00
#4
meestal willen mij vrienden van dit soort gedoe doen als we jointjes hebben maar ik doe hier niet aan mee want terwijl je die spelle doet verspil je wiet he jongens en dat gaat niet want we moete er wel van genieten :hearteyes:
&
&joyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kopstoot, dit gaat als er nog een cm of 2 aan je joint zit.

Hoe het werkt:

1 persoon geeft de kopstoot, de andere neemt hem.
De gever: pakt de joint en neemt een flinke teug, ademt hem in (nog niet uit) en steekt vervolgens de joint omgekeerd in zijn mond. (met de tip tussen je voortanden geklemd en de voorkant, jawel, binnen in je mond!) Daarna maak je zo een open vuist, placeer je die tegen degene die hem neemt zijn mond en blazen maar!

Nu geef niet allemaal van die reacties van ahh wat smerig! Kan soms wel, maar je krijgt hier echt enorme klappen van!

:wave:
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heel soms doen we hier het dieren of steden spel nog wel eens. Amerikanen/mexen/w/e vind ik niks, zo niet chill voor de keel en longen. Maarja voornamelijk doen we hier gewoon als we met 3 of minder zijn gewoon hijsjes nemen en op een gegeven moment doorpassen, en als we met meer zijn 3 hijsjes doorpassen. Werkt prima voor ons, iedereen blij [en stoned].

Enneh, leuk joh zo'n kopstootspel :openmouth: Zit je chill je jointje te roken krijg je ineens een kopstoot
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
&joy zei:
Kopstoot, dit gaat als er nog een cm of 2 aan je joint zit.

Hoe het werkt:

1 persoon geeft de kopstoot, de andere neemt hem.
De gever: pakt de joint en neemt een flinke teug, ademt hem in (nog niet uit) en steekt vervolgens de joint omgekeerd in zijn mond. (met de tip tussen je voortanden geklemd en de voorkant, jawel, binnen in je mond!) Daarna maak je zo een open vuist, placeer je die tegen degene die hem neemt zijn mond en blazen maar!

Nu geef niet allemaal van die reacties van ahh wat smerig! Kan soms wel, maar je krijgt hier echt enorme klappen van!

:wave:
Klik om te vergroten...

Eeeh ja, nice uitgelegd hoor, maar had shot of mondshot gezegd en iedereen begrijpt het :)
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik doe altijd:

Draai een joint, zeg: we gaan joint roken jongens!
Sta je met zn alle buiten, dan rook je zo snel mogelijk zoveel mogelijk van die joint op tot er iemand gaat vragen om een trekkie.

Als je hem op krijgt zonder dat er iemand gaat vragen heb je gewonnen! :rock:


Spelletjes zijn klote.
M
Mind_blowingLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hellraiser_[NL] zei:
ja dieren spel doem we hier ook aleen hebben we allemaal aparte jointj
tot er dinosaurusrex word geneomt dan valt iedereen stil

weet iemand nog die met een x ?
Klik om te vergroten...


't Xylofoondiertje :wink: Heeft me al ettele malen gered :P Totdat m'n voorganger natuurlijk dan weer komt met de lynx, maargoed..
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Re:

lot zei:
wij deden altijd een combinatie van indianen en het dierenspel

(je neemt een hijs, noemt een dier en ademt pas uit als de joint weer bij jou is)
Klik om te vergroten...

als je praat nadat je geinhalleerd hebt. dan komt je rook er alweer uit toch?
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#11
dat word raar praten dan.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Re:

gNuxx zei:
lot zei:
wij deden altijd een combinatie van indianen en het dierenspel

(je neemt een hijs, noemt een dier en ademt pas uit als de joint weer bij jou is)
Klik om te vergroten...

als je praat nadat je geinhalleerd hebt. dan komt je rook er alweer uit toch?
Klik om te vergroten...

Nee, nadat je aan de joint heb gehijst neem je toch nog een teug lucht?
Deze lucht gebruik je om dus 1 of 2 woorden te zeggen.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#13
gNuxx zei:
dat word raar praten dan.
Klik om te vergroten...

Waarom? Je kunt toch gewoon praten met rook in je longen?
Als je hele verhalen moet lullen heb je kans op hoest reflex, maar paar woorden kan goed hoor.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik niet, of wil je me er van overtuigen dat dit bij mij ook zo is?

Dat gaat je niet lukken, dus stop maar met proberen :wink:

Misschien niet voor mij weggelegd spelletjes zoals mexicanen en dan woorden zeggen haha
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#15
gNuxx zei:
Ik niet, of wil je me er van overtuigen dat dit bij mij ook zo is?

Dat gaat je niet lukken, dus stop maar met proberen :wink:

Misschien niet voor mij weggelegd spelletjes zoals mexicanen en dan woorden zeggen haha
Klik om te vergroten...

Dan zou jij qua ademhalingsorganen anders in elkaar steken, en dat verwacht ik toch niet.
Maar ik zal je niet verder proberen te 'overtuigen'.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat is toch geen spel met de joint(s)? Das gewoon wie/wat-ben-ik spelen terwijl je blowt...

Wel leuk hoor daarnievan :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#17
goedzo!

:wave: :hearteyes:
b
boterzuurLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik weet niet of iemand anders em al een keer verzonnen heeft. Maar wij hebben het rapper spel. Moet je een hijs nemen en pas als je een freestyle van minimaal 2 regels kan zetten mag je doorgeven. Mensen die falen krijgen uiteraard aan het einde van het spel een shotje voor elke faal.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het was weer eens zover,

Na lange tijd ''gewoon'' geblowd te hebben, en alle kinderachtige spelletjes achter ons hebben we weer gezondigd.

Het spel:

Iedereen schrijft een bn'er, popster of gewoon een voorwerp op een post-it.
Daarna worden deze opgeplakt op een voorhoofd zonder dat de 'geplakte' het kan lezen.

Dan word(en) (er) joint(s) aan gestoken en rondgepast. Iedereen mag 1 vraag stellen per beurt ( hijs). Om er zodoende achter te komen wie of wat je bent.

Voorbeeld vragen:
Ben ik een man?
Kun je me eten?
Kun je me zien?

Beste lame, maar erg lachwekkend. ( mits je leuke dingen kunt bedenken)
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nathaniel zei:
Dat is toch geen spel met de joint(s)? Das gewoon wie/wat-ben-ik spelen terwijl je blowt...

Wel leuk hoor daarnievan :grin:
Klik om te vergroten...

Ik ga op reis en ik neem mee, het dieren of merkenspel enz. is toch hetzelfde idee?

Alleen dingen als Mexicanen kan vrij moeilijk zonder een joint.

En vond het zeker leuk!
Maar we begonnen er al stoned aan, dat scheeld.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."