#1
beter rook je gewoon chill op je eigen tempo en geef je hem door als je niet meer hoeft...
Verstand komt met de jarencropp zei:beter rook je gewoon chill op je eigen tempo en geef je hem door als je niet meer hoeft...
)vroeger was dat nog spannend...Delcasa88 zei:Verstand komt met de jarencropp zei:beter rook je gewoon chill op je eigen tempo en geef je hem door als je niet meer hoeft...![]()

&joy zei:Kopstoot, dit gaat als er nog een cm of 2 aan je joint zit.
Hoe het werkt:
1 persoon geeft de kopstoot, de andere neemt hem.
De gever: pakt de joint en neemt een flinke teug, ademt hem in (nog niet uit) en steekt vervolgens de joint omgekeerd in zijn mond. (met de tip tussen je voortanden geklemd en de voorkant, jawel, binnen in je mond!) Daarna maak je zo een open vuist, placeer je die tegen degene die hem neemt zijn mond en blazen maar!
Nu geef niet allemaal van die reacties van ahh wat smerig! Kan soms wel, maar je krijgt hier echt enorme klappen van!
![]()
Hellraiser_[NL] zei:ja dieren spel doem we hier ook aleen hebben we allemaal aparte jointj
tot er dinosaurusrex word geneomt dan valt iedereen stil
weet iemand nog die met een x ?
lot zei:wij deden altijd een combinatie van indianen en het dierenspel
(je neemt een hijs, noemt een dier en ademt pas uit als de joint weer bij jou is)
gNuxx zei:lot zei:wij deden altijd een combinatie van indianen en het dierenspel
(je neemt een hijs, noemt een dier en ademt pas uit als de joint weer bij jou is)
als je praat nadat je geinhalleerd hebt. dan komt je rook er alweer uit toch?
gNuxx zei:dat word raar praten dan.
gNuxx zei:Ik niet, of wil je me er van overtuigen dat dit bij mij ook zo is?
Dat gaat je niet lukken, dus stop maar met proberen
Misschien niet voor mij weggelegd spelletjes zoals mexicanen en dan woorden zeggen haha
Nathaniel zei:Dat is toch geen spel met de joint(s)? Das gewoon wie/wat-ben-ik spelen terwijl je blowt...
Wel leuk hoor daarnievan![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."