#1
Heel soms doen we hier het dieren of steden spel nog wel eens. Amerikanen/mexen/w/e vind ik niks, zo niet chill voor de keel en longen. Maarja voornamelijk doen we hier gewoon als we met 3 of minder zijn gewoon hijsjes nemen en op een gegeven moment doorpassen, en als we met meer zijn 3 hijsjes doorpassen. Werkt prima voor ons, iedereen blij [en stoned].
Enneh, leuk joh zo'n kopstootspel
Zit je chill je jointje te roken krijg je ineens een kopstoot
Enneh, leuk joh zo'n kopstootspel