#1
Hier wordt altijd 'geef-eier-de-baap-4evahz!1' gespeeld. En joint-hijsen-joint-passen.
*DE BARON* zei:heeft er ooit wel is iemand
hotboxen gedaan??
met paar man ieder een dikke joint in kleine afgeslote ruimte gaan zitte of staan al die jointjes oproke en in die ruimte blijve zitte die rook blijf hange en omdat je met meer mense bent is er minder zuurstof en wor je stoneder![]()


Gewoon oproken die joint, het is geen speelgoed.

frapannn zei:Tik en de volgende die als eerste TAK zegt krijgt de joint.
.

azgaza zei:frapannn zei:Tik en de volgende die als eerste TAK zegt krijgt de joint.
.
Dat soort dingen háát ik echt. In kringen waar ik vroeger af en toe verkeerde ging het van '1e' '2e' '3e' etc. om de volgorde. Ik weiger mijn joints aan dergelijke kinderachtigheid mee te laten doen. Meestal gewoon met de klok mee. Dergelijke dingen trouwens al jaren niet meer gedaan/gezien/gehoord.
best vaak zonder dat het de bedoeling was in een tuinhuisje.*DE BARON* zei:heeft er ooit wel is iemand
hotboxen gedaan??
met paar man ieder een dikke joint in kleine afgeslote ruimte gaan zitte of staan al die jointjes oproke en in die ruimte blijve zitte die rook blijf hange en omdat je met meer mense bent is er minder zuurstof en wor je stoneder![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."