Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wiet, hash, een halve pil en de eerste keer ketamine. Was echt super wazig, we zaten that 70's show te kijken en het leek net of alle acteurs een andere drug op hadden"
"De eerste 3x voelde ik me alleen een beetje stoned met 5x extract. Daarna 15x gehaald en toen heb ik flink getript. zou er binnen kort een tripverslag van schrijven. Oh en het werkt beter met een stormaansteker, omdat salvia een hoge verbrandingstemperatuur (of hoe je het ook noemt) heeft."
"Porcupine Tree die gasten kunnen spelen en dan vooral hun nieuwe drummer Gavin Harrison voor de rest The Clash The Stranglers"
"Porcupine Tree: Fear Of A Blank Planet"
"jcutter123 zei: Die van planet x klinkt erg relaxx Klik om te vergroten... Planet X is een van de beste bands en Virgil Donati is van de beste drummers ooit. Luister nu Children Of The Sea [Live] Black Sabbath"
"TrippyShit zei: Ik heb er wel is een met meerdere flessen gemaakt met stuk van een pen ertussen enzo :P Werkte goed, maar ik maak een puntje van een mes dan warm en maak een niet zo'n groot gaatje , net groot genoeg dat ik de pen erin kan proppen en dan komt er ook geen lucht vrij Klik om te vergroten... Zo doen wij het ook altijd alleen maken we het gat gewoon met de pen. Vrije Geest zei: Wat trouwens ook leuk is, is emmeren. Klik om te vergroten... Emmeren is gewoon geniaal."
"wiet/hash/spacecake nicotine (maar een halve sigaret) alcohol (ondertussen gestopt) ether pure caffeine catmint LSA/trip-e paddo's salvia speed XTC poppers efedra en binnenkort LSD"
"XTC, met veel wiet en een niet te eten hashkoekje."
"Emerson Lake & Palmer Yes oude Genesis met Peter Gabriel oude Porcupine Tree nieuwe vind ik ook vet, maar is harder en minder spacend King Crimson ik hou gewoon van psychedelic/progressive rock"
"Als ik dat ga doen, is het dan slim om het allebij tegelijk te nemen? Of is het beter als 1 van de 2 nuchter is. Klik om te vergroten... Omste beurt is echt een pre! Het kan behoorlijk heftig zijn en je kan ook het idee hebben dat je eigenlijk helemaal niet zo hard tript terwijl je totaal van de wereld bent (heb ik gehad). Als er dan iets fout gaat ben je niet in staat om goed te handelen. Ook al denk je van wel en kan je het nog erger maken dan het al was."