Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nicotine, wiet, hasj,"
"tik tak is saai, ik ben zo traag dat de joint dan nooit bij mij komt indiaantje spelen wij ook, maar dan anders, je neemt eerst een teug, je houd hem in tot de joint terug bij u is, dan pak je 2tuegen en hou je weer in, zo elke keer een teug meer, na een tijdje ben je zo toe als een aap die uit de mouw komt!!"
"Gewoon oproken die joint, het is geen speelgoed. Klik om te vergroten... lachééééééééééééé"
"ik wil 500gr goede wiet kopen, is 1700daar een goede prijs voor?"
"locatie waar ik woon: Brasschaat..."
"eeeuhm, een gewone 25gram kost zoiets van een 150euro"
"lolz, neje, dan laat ge u wel hard in t zak zette... zo'n 105-120 euro ongeveer in belgië Klik om te vergroten... lol, klaat mij niet in het zak zetten zé! en ik heb echt geen idee van welke wiet het is sorry"
"lysergine25 schreef: Jaimie schreef: In Belgie is er niet echt een soort controle,je krijgt gewoon uw wiet en eigenlijk weet je in de meeste gevallen niet wat het is, soms kan uw dealer wel zeggen tis white widow,maar in hoeverre is zoiets betrouwbaar? Soms kan het droog zijn,soms nat,altijd wel een andere soort maar je betaald bijna altijd hetzelfde Zeer slechte dealer .... Goh jah,dit is hier gewoon zo,als je niet in nederland woont is een zak gewoon een zak,verschillende soorten daar cared niemand achter. Of ken jij soms verschillende dealers waarvan elk een eigen soort verkoopt? Als je in Nederland woont heb je natuurlijk makkelijk praten... _________________ Klik om te vergroten... jep, that's belgium eh! Je krijgt je wiet, je kijkt of het er goed uitziet, en betaalt als je denkt dat het goed is. Als het hele goede wiet is wordt dat soms wel eens gezegd, maar voor de rest weet je bijna nooit welke wiet je hebt."