#1
Ik ben nu net gestopt.
Volgend weekend gaan we weer verder.
Volgend weekend gaan we weer verder.


dutch-lycan zei:SneeuwWitje zei:
cool cool
ik nu al 29 dagen![]()
denk alleen niet de 2 maanden te redden
dutch-lycan zei:dutch-lycan zei:SneeuwWitje zei:
cool cool
ik nu al 29 dagen![]()
denk alleen niet de 2 maanden te redden
nou heb de 2 maanden niet gered
gister weer op![]()


J0rrit zei:Heel veel mensen die coke gebruiken blijven in dit gebruik hangen. Veel mensen worden verslaafd. Dit hoor je althans, of dit echt zo is weet ik niet. Ken wel een aantal mensen die zijn blijven hangen, maar ook een aantal die net als ik gestopt zijn. Bedoeling van dit topic is om te beschrijven hoelang en hoeveel je ongeveer gebruikt(e), en of je daadwerkelijk gestopt bent of niet.
Na mijn 1e keer coke heb ik het in de maand erna nog 3 keer gedaan, steeds op vrijdag toevallig bij een vriend thuis, hij had het. Daarna ging het snel. ik ging al snel met een 2-tal vrienden op vrijdags en zaterdags naar iemand thuis ( had eigen kamer ) en door de week ook nog 1 of 2 keer. Gebruikte dus zeker zon 3 keer per week coke ( we haalden meestal een halve met zn 3en of 4en ofzo, heel weinig natuurlijk maar op het begin nog satisfying genoeg ). Toen mijn geld echt op was en ik van mijn ouders ging stelen ervoor kwam ik tot inzien, heb het toen beperkt tot het weekend, alleen vrijdag en/of zaterdag dus nog. Kwam na nog 2 maanden tot inzien dat ik er echt vanaf moest, want een vrijdah/zaterdag - avond zonder coke was niet meer voor te stellen.
Ben nu al zeker zon 4 maanden gestopt, doe het ook nooit meer denk ik.
Dat is best iets om trots op te zijn. Heb ook zo mijn nachten gehad dat ik om 3 en 5 en 7 uur sochtends!!! nog naar mijn coke dealer ben gegaan voor meer.
Hoe zit het met jullie?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."