Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWies er al gestopt met coke?

Wies er al gestopt met coke?

248 antwoorden
45 weergaven
18-5-2026
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Marla Singer zei:
bertje008 zei:
nexxtgen je hebt gelijk ,mooie gedachte ,maar in de praktijk werkt het anders.
waarom is voor mij ook een vraag ,theoretisch is speed goedkoper,sterker, het effect werkt langer en vaak is de kwaliteit inderdaad hoger omdat het geen ruk kost. en toch vallen mensen hiervoor.
ik weet ook echt niet waarom maar het is zo
laters groeten
b.k.
Klik om te vergroten...

Van coke ga je je echt "De man/vrouw" voelen, je denkt echt dat je heeeeel wat bent. Speed maakt ook enigszins zelfverzekerd en praatgraag, maar met coke ervaar je dat gevoel toch net een beetje anders en meer. Het overheerst zeg maar, terwijl het met speed meer op de achtergrond blijft. Mensen die daar gevoelig voor zijn (en dat zijn er naar mijn idee toch best wat), vallen dus makkelijker voor coke en komen daar dan ook moeilijk weer vanaf.
Klik om te vergroten...

Bullshit, vind ik, ik ervaar het zo niet. Wat is dat toch met die cliché dat je met coke zogezegd de wereld aankan en blablabla. Dit is bij speed evengoed. Bij speed komt dat gevoel juist meer op de voorgrond vind ik.

Maarja, dat is persoonlijk natuurlijk, zal wel niet bij iedereen zo zijn.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
DarkScope zei:
Voor de rest doet het niks bijzonders nee.
Klik om te vergroten...
Om Lysergine25 maar te quoten: "Cafeïne"?
Moet wel kutpep zijn dan als je "alleen wat wakkerder" wordt.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
El Retro zei:
Marla Singer zei:
bertje008 zei:
nexxtgen je hebt gelijk ,mooie gedachte ,maar in de praktijk werkt het anders.
waarom is voor mij ook een vraag ,theoretisch is speed goedkoper,sterker, het effect werkt langer en vaak is de kwaliteit inderdaad hoger omdat het geen ruk kost. en toch vallen mensen hiervoor.
ik weet ook echt niet waarom maar het is zo
laters groeten
b.k.
Klik om te vergroten...

Van coke ga je je echt "De man/vrouw" voelen, je denkt echt dat je heeeeel wat bent. Speed maakt ook enigszins zelfverzekerd en praatgraag, maar met coke ervaar je dat gevoel toch net een beetje anders en meer. Het overheerst zeg maar, terwijl het met speed meer op de achtergrond blijft. Mensen die daar gevoelig voor zijn (en dat zijn er naar mijn idee toch best wat), vallen dus makkelijker voor coke en komen daar dan ook moeilijk weer vanaf.
Klik om te vergroten...

Bullshit, vind ik, ik ervaar het zo niet. Wat is dat toch met die cliché dat je met coke zogezegd de wereld aankan en blablabla. Dit is bij speed evengoed. Bij speed komt dat gevoel juist meer op de voorgrond vind ik.

Maarja, dat is persoonlijk natuurlijk, zal wel niet bij iedereen zo zijn.
Klik om te vergroten...

Laten we het daar maar op houden dan! Ik heb geschreven vanuit mijn eigen ervaringen en die van mijn omgeving. Ik ken behoorlijk wat (ex)cokegebruikers en hebt 't zelf ook driekwart jaar lang meerdere keren per week gebruikt. Ook ken ik een heleboel speedgebruikers. Ik weet dus wel min of meer waar ik het over heb. Van al deze mensen hoor ik min of meer dezelfde verhalen en ervaringen over coke cq. speed. Jij behoort dan wel tot de uitzonderingen als jij het precies andersom ervaart, maar we zijn natuurlijk niet allemaal hetzelfde idd...
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
DarkScope zei:
Omdat coke een veeeeel lekkerder gevoel geeft, speed maakt je iets wakkerder, nou wauw.
Klik om te vergroten...

weet je zeker dat je geen poedersuiker snuift...

''iets wakkerder''

:mrgreen: :wave:

J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
ExceptionalInsight zei:
DarkScope zei:
Voor de rest doet het niks bijzonders nee.
Klik om te vergroten...
Om Lysergine25 maar te quoten: "Cafeïne"?
Moet wel kutpep zijn dan als je "alleen wat wakkerder" wordt.
Klik om te vergroten...

Nee dat is niet zo. Maar het effect is toch iets wakkerder? Ik geef toe, als ik het lange tijd niet heb gedaan en neem een lijn, dan voel ik me idd echt wel lekker, maar ga je het vaak doen, wordt je alleen wat wakkerder en je voelt je wat lekkerder, verder natuurlijk energie en lulkick enz. Maar daarmee bedoel ik, je spaced niet van speed, en dat vind ik juist zo jammer.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#6
-spaceman- zei:
DarkScope zei:
Omdat coke een veeeeel lekkerder gevoel geeft, speed maakt je iets wakkerder, nou wauw.
Klik om te vergroten...

weet je zeker dat je geen poedersuiker snuift...

''iets wakkerder''

:mrgreen: :wave:

Klik om te vergroten...

Voor de rest doet het niks bijzonders nee.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#8
al 26 dagen geen sos op :grin: :(
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
dutch-lycan zei:
al 26 dagen geen sos op :grin: :(
Klik om te vergroten...

Ik al 34 dagen :beer: :mrgreen:
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#10
SneeuwWitje zei:
dutch-lycan zei:
al 26 dagen geen sos op :grin: :(
Klik om te vergroten...

Ik al 34 dagen :beer: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

cool cool :grin:

ik nu al 29 dagen :stoned:
denk alleen niet de 2 maanden te redden
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#11
dutch-lycan zei:
SneeuwWitje zei:
dutch-lycan zei:
al 26 dagen geen sos op :grin: :(
Klik om te vergroten...

Ik al 34 dagen :beer: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

cool cool :grin:

ik nu al 29 dagen :stoned:
denk alleen niet de 2 maanden te redden
Klik om te vergroten...

gewoon door doen man :)
veel geluk/sterkte nog!
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ivoos zei:
dutch-lycan zei:
SneeuwWitje zei:
dutch-lycan zei:
al 26 dagen geen sos op :grin: :(
Klik om te vergroten...

Ik al 34 dagen :beer: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

cool cool :grin:

ik nu al 29 dagen :stoned:
denk alleen niet de 2 maanden te redden
Klik om te vergroten...

gewoon door doen man :)
veel geluk/sterkte nog!
Klik om te vergroten...

eigenlijk wel he, maar ik heb er best wel erg trek in
maar op dit moment trek mijn portomonee het tog niet
en dan doet ik het niet maar deze week zou ik weer geld krijgen en dan is het heel verleidelijk.
ik moet eigenlijk gewoon die 2 maanden volhouden
ik had het belooft
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Doe dat dan ook gewoon. Doorzetten !!! Geef niet toe aan je verleiding. Ik snap je situatie, zit met hetzelfde, Ook net geld ontvangen, maar je kan veel leukere dinge mee doen, dan uitgeven aan klein beetje shit ..
Je hebt er niets aan :openmouth:

Straks voel je beter als je er tijdje vanaf blijft :)

(nu 36 dagen clean :mrgreen: :hearteyes: )
D
Das Diggy TonyLid
01-01-2024, 00:00
#14
een duim omhoog voor mensen die willen stoppen, ik wil coke na 1 keer geprobeert te hebben wel eens vaker op een zaterdag doen. mooiwerk dat
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ook al zon 5 maanden clean. Nooit écht' verslaafd geweest, als je verslaafd ziet als elke dag. Maar ik deed het wel een tijd lang zon 3 keer soms wel 4 keer per week.
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben nu net gestopt. :stoned:


Volgend weekend gaan we weer verder. :mrgreen:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#17
nou ik heb de magische woorden nu ook gezegt ik ga stoppen heb de nummers van de dealers al verwijdert geen zin meer erin te veel geld te kort effect
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#18
dutch-lycan zei:
SneeuwWitje zei:
dutch-lycan zei:
al 26 dagen geen sos op :grin: :(
Klik om te vergroten...

Ik al 34 dagen :beer: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

cool cool :grin:

ik nu al 29 dagen :stoned:
denk alleen niet de 2 maanden te redden
Klik om te vergroten...

nou heb de 2 maanden niet gered
gister weer op :):(:):(
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#19
dutch-lycan zei:
dutch-lycan zei:
SneeuwWitje zei:
dutch-lycan zei:
al 26 dagen geen sos op :grin: :(
Klik om te vergroten...

Ik al 34 dagen :beer: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

cool cool :grin:

ik nu al 29 dagen :stoned:
denk alleen niet de 2 maanden te redden
Klik om te vergroten...

nou heb de 2 maanden niet gered
gister weer op :):(:):(
Klik om te vergroten...

Niet opgeven, probeer nu weer 2 maanden.
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Topics zoals dit, kom je toch het gemakkelijkst tegen op het cocaïne forum. Ik vind het afschrikwekkend om dan te weten, dat er zoveel mensen het doen. Hier in antwerpen is de afzetmarkt erg groot, je komt het elke week tegen in discotheken ed.
Ik ben erg benieuwt naar coke, en zou het graag eens proberen, maar als ik dit hier lees, gaat m'n zin toch weg.

Nog veel succes aan de stoppers!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."