#1
Marla Singer zei:bertje008 zei:nexxtgen je hebt gelijk ,mooie gedachte ,maar in de praktijk werkt het anders.
waarom is voor mij ook een vraag ,theoretisch is speed goedkoper,sterker, het effect werkt langer en vaak is de kwaliteit inderdaad hoger omdat het geen ruk kost. en toch vallen mensen hiervoor.
ik weet ook echt niet waarom maar het is zo
laters groeten
b.k.
Van coke ga je je echt "De man/vrouw" voelen, je denkt echt dat je heeeeel wat bent. Speed maakt ook enigszins zelfverzekerd en praatgraag, maar met coke ervaar je dat gevoel toch net een beetje anders en meer. Het overheerst zeg maar, terwijl het met speed meer op de achtergrond blijft. Mensen die daar gevoelig voor zijn (en dat zijn er naar mijn idee toch best wat), vallen dus makkelijker voor coke en komen daar dan ook moeilijk weer vanaf.
Bullshit, vind ik, ik ervaar het zo niet. Wat is dat toch met die cliché dat je met coke zogezegd de wereld aankan en blablabla. Dit is bij speed evengoed. Bij speed komt dat gevoel juist meer op de voorgrond vind ik.
Maarja, dat is persoonlijk natuurlijk, zal wel niet bij iedereen zo zijn.