hmm
19 februari was de laatste keer dat'k gebruikt had. Snoof toen 1-1.5 gram dagelijks. 21 februari 2006 staat toch ff in mn geheugen gegrifd.
Huiszoekingsbevel + arrestatie. ( 2 februari 17 jaar geworden )
Niets van coke gevonden maar uiteindelijk heb ik alles bekend van mn coke verslaving, + gebruik weed en xtc. Oorzaak van deze huiszoeking was het overvallen van mensen op straat omdat mn geld opwas en ik geen coke meer kon kopen. Was verslaafd en werd gemanipuleerd.
Hierdoor dus op het nippertje ontlopen om 3 maand in de gemeenschapsinstelling te gaan. Leven gebeterd, geen drugs meer gebruikt
Terug ontopic
![:grin:]()
Ergens in oktober , paar maand geleden , terug een gram gekocht. Al mn drugscontroles waren voorbij en was eindelijk volledig vrijgesproken
smorgens begonnen int school , tegen 4 uur was de coke op , altijd kleine lijntjes gelegd
en toen voelde ik me al slecht omdat de coke begon uit te werken. Toen wist'k dat ik nooit geen coke meer wou doen. Zo'n verslavend kutspul
edit : maar zoals technora ...
moest ik nu miljonair zijn zou het me niets uitmaken
![:grin:]()