Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWies er al gestopt met coke?

Wies er al gestopt met coke?

248 antwoorden
46 weergaven
18-5-2026
S
S0s_90Lid
01-01-2024, 00:00
#1
IJsselstein zei:
Zou wel willen stoppen
Klik om te vergroten...

IJsselstein zei:
Maar dat lekkere gevoel in je neus daar verlang ik altijd zo erg naar
Klik om te vergroten...

IJsselstein zei:
1 gram verdeeld door de weeks
Klik om te vergroten...

IJsselstein zei:
1 gram op zondag nadat mdma is uitgewerkt.
Klik om te vergroten...

Dus jij gebruikt ook ieder weekend mdma?
Knap dat je er dan nog iets van merkt.

This is the road to hell...
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drientje zei:
IJsselstein zei:
Zou wel willen stoppen maar dat lekkere gevoel in je neus daar verlang ik altijd zo erg naar sowieso kwaliteit hiero is om te huilen. Trekt binnenkort wel weer aan denk ik.

Gebruik recreatief ongv 2 gram per week waarvan 1 gram verdeeld door de weeks en 1 gram op zondag nadat mdma is uitgewerkt.
Klik om te vergroten...
Hahahahahaha. Doordeweeks gebruiken is NIET recreatief.
Klik om te vergroten...

huh hoezo niet :confused: recreeren is toch zoiets als chillen??? kan toch ook doordeweeks?
d
daniaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dreuge zei:
Drientje zei:
IJsselstein zei:
Zou wel willen stoppen maar dat lekkere gevoel in je neus daar verlang ik altijd zo erg naar sowieso kwaliteit hiero is om te huilen. Trekt binnenkort wel weer aan denk ik.

Gebruik recreatief ongv 2 gram per week waarvan 1 gram verdeeld door de weeks en 1 gram op zondag nadat mdma is uitgewerkt.
Klik om te vergroten...
Hahahahahaha. Doordeweeks gebruiken is NIET recreatief.
Klik om te vergroten...

huh hoezo niet :confused: recreeren is toch zoiets als chillen??? kan toch ook doordeweeks?
Klik om te vergroten...

Met recreatief gebruik wordt AF EN TOE gebruik bedoeld, dus eens op een feestje of festival. Weet niet eens of elk weekend nog wel recreatief is, dan lijkt het mij al een habit. Door de week gebruiken, dan zit je al op het verkeerde spoor (met jezelf voorhouden dat dat recreatief is onder andere :confused: )
Succes allemaal. Ik ben zelf geen heilige maar nooit harddrugs gebruikt, geen behoefte aan gehad.
g
gebruikernaamLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re:

Riek zei:
nu drink ik niet meer en ik ben gewoon anti drugs geworden ja :)
Klik om te vergroten...

haha niet lullig bedoeld hoor maar, WTFACK DOE JE OP DIT FORUM? :tearsofjoy:

Oja trouwens, een van de vele redenen dat coke zo gewaardeerd word is omdat:
Je het overal kan doen, omdat niemand het merkt (tenzij je teveel op hebt :kots: )
en het gewoon een lekker ontremmend middel is.
d
daniaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kippetje zei:
Beste Dania,

Vertrouw op je gevoel... ik heb dat ook altijd gedaan en al mijn vermoedens of gedachtes dat iets niet klopte... klopte ook. En uiteraard heb je wantrouwen lijkt me logisch.
Klik om te vergroten...

Ik ben hier nooit meer geweest. Heb destijds ook op mijn gevoel vertrouwd en achteraf heeft hij toegegeven dat hij wel degelijk nog gebruikte. Mijn hele vertrouwen in mezelf was naar de klote gegaan. Voor mij is het verbreken van de relatie een opluchting geweest. Ik heb hem altijd proberen te helpen maar dit is nooit gelukt. Al was hij geen zware gebruiker, in mijn ogen zeker wel verslaafd.
Voor mij nooit weer een partner die een verslaving heeft.
Hoop voor iedereen die wil stoppen dat dit lukt. :wave:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#6
dania zei:
Met recreatief gebruik wordt AF EN TOE gebruik bedoeld, dus eens op een feestje of festival. Weet niet eens of elk weekend nog wel recreatief is, dan lijkt het mij al een habit.
Klik om te vergroten...

dus recreëren kan nooit een gewoonte zijn :confused:
d
daniaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dreuge zei:
dania zei:
Met recreatief gebruik wordt AF EN TOE gebruik bedoeld, dus eens op een feestje of festival. Weet niet eens of elk weekend nog wel recreatief is, dan lijkt het mij al een habit.
Klik om te vergroten...

dus recreëren kan nooit een gewoonte zijn :confused:
Klik om te vergroten...

Nee, want dan heb je het al niet meer in de hand. Ik heb het over elk weekend, dan is het niet recreatief meer (al wil je dat jezelf dan misschien graag voorhouden).
Ook als je het op elk feestje doet is het toch al niet meer recreatief, dan is het ook al een gewoonte. Recreatief gebruik is af en toe, dus dan zou je ook wel eens overslaan op een feestje oid en kan je er dus ook nog wel zonder.
Je hebt het in de hand.
Maar dat versta ik eronder.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oom Klaas zei:
Oom Klaas zei:
2 weken

Niet echt bewust, had er gewoon geen zin in.
Voorlopig laat ik het sowieso even liggen.
Klik om te vergroten...

En dit doorzetten tot oud en nieuw, dan ben ik weer even een mongool
Klik om te vergroten...

Nog steeds.

Al vet lang :beer:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#9
klaas we zijn trots op je

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."