Hoop dat je geen mama bent dan blije mama. Dat zou wel 1 hele goede reden zijn om niet te gebruiken
Hier ff update. Vriend en ik zijn uit elkaar. Drugsgebruik niet bewezen maar wel zo goed als zeker. Opvliegend, gehaast, betweterig.
Dus als het dan niet coke was wat dan wel? Pep is hij ook bekend mee maar dat had ik dan wel moeten merken toch?
Behalve dat hij op sommige dagen veel moest plassen (volgens hem koude voeten yeah right) en niet stil kunnen zitten merkte ik niet zoveel.
Hij had altijd al van die buien dat hij heel actief was en dan de volgende dag (vaak zondag) lag hij voor pampus op de bank. Ook was hij extreem opruimerig in huis maar de auto was dan weer een tyfuszooi net als het schuurtje.
Dacht soms ook wel eens dat hij ADHD had maar goed
Een goede kennis van m die had het wel altijd zo in huis, dacht altijd dat die dealde. Deze is na het verbreken van de relatie ook een aantal x gebeld.
Laatst kwam ie ons kindje ophalen en toen had hij tranende ogen en leek wat neusverkouden. Hij zei dat hij misschien wel hooikoorts had. Hahahaha ik dacht dat geloof je toch zelf niet.
Een week later hoorde ik hem nergens meer over.
Het trieste is dat ik het hem niet eens gun als het wel zo is. Het is een goeie jongen maar staat niet sterk in zijn schoenen.
In het verleden gebruikten ze ook niet eens altijd met het uitgaan maar zat dan met een groep maten bij hem thuis en snuiven maar.
Vind gebruiken als je eens een feest hebt wat anders.
Maar goed het is mijn zaak niet meer, alleen als mijn kind in gevaar komt grijp ik in.
Ik heb ook tegen hem gezegd, ik wil geen drugs bij mijn kind in de buurt. Dus als je straks een eigen huis hebt (woont nu weer bij zijn vader in) wil ik niet dat het in je huis is als ons kind er is. Dat hij dat maar ff goed begreep. Als ik daar achter kom ziet hij zijn kind niet meer en sleep ik m voor de rechter.
Toen reageerde hij niet echt maar luisterde wel. Dat hij het dan ook niet ontkent zegt toch wel wat?
Ik weet gewoon dat er wel iets is. Maar wat wil hij niet zeggen. Hij zei altijd over coke: dat doe ik allang niet meer
Blowen deed hij tien jaar geleden dagelijks maar volgens mij wordt je daar ook niet opvliegend van.
Maar nu genoeg over mij.
Wil ff weten of iemand die tranende ogen en niezen herkent icm met een drug.
Kijk hooikoorts kan wel maar deze week leek er niks aan de hand. Hooikoorts is niet 1 dagje. Het kan een periode zijn, hangt er vanaf welke pollen je allergisch voor bent.
Je kan vanaf jan tot okt allergisch zijn als je pech hebt. Berken zijn nu geweest nu komen zo de graspollen enzovoort
Jaja wat weet ik het goed he. Heb een medische achtergrond
![:wink:]()
Weet nog wel dat toen hij echt zeker weten coke gebruikte dat hij vaak een bloedneus had en veel zijn neus moest snuiten. Dat was nu allemaal niet aan de orde.
Alleen laatst dus met die tranende ogen.
Ook heeft hij al eens eerder tranende ogen gehad, vlak voordat we naar een feestje moesten. dan zou hij zijn lenzen in doen maar ineens had hij jeukende en tranende ogen
had hij dan misschien rotzooi gekregen?
Allemaal vragen waar ik geen antwoord op krijg maar misschien kunnen jullie me nog ff helpen met jullie ervaring.
Ik veroordeel niemand hier maar wees er wel eerlijk over, lieg niet tegen je partner.
Dat vond ik nog het ergste, ik heb zo vaak tegen hem gezegd ik heb liever dat je eerlijk bent dan dat je erover liegt.
Maar dat kon hij op een of andere manier niet.
groetjesss