Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWies er al gestopt met coke?

Wies er al gestopt met coke?

248 antwoorden
49 weergaven
18-5-2026
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#1
WORLD OF WARKRAFT WHITE drives me insane. I'm on the loose.
P
ParanoidAndroidLid
01-01-2024, 00:00
#2
Check z'n sleutels op sporen, lik er des noods aan. Je proeft het meteen als er wat op zit.
d
duhhhLid
01-01-2024, 00:00
#3
sinds mn 16e tot nu (40) word tijd dat ik is iets anders ga zoeken
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Na 4-5 avonden coke te gebruiken wil ik het nooit meer gebruiken en heb al elke keer nee gezegd, de hartkloppingen give me the creeps real bad!
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Eigenlijk ben ik -dankzij drugsforum- nooit begonnen, en ben daar ook echt blij om.

Als iemand me het aanbied denk ik echt: rot op met je kutcoke man, vind het ook niet gezellig om met zulke mensen om te gaan. Betweterig, constant de oren van je kop aan het lullen, opgefokt naar de wc gaan en dan depri naar huis gaan :confused:

Nu, niet alle gebruikers zijn zo natuurlijk hé :)
d
daniaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoop dat je geen mama bent dan blije mama. Dat zou wel 1 hele goede reden zijn om niet te gebruiken :angry:

Hier ff update. Vriend en ik zijn uit elkaar. Drugsgebruik niet bewezen maar wel zo goed als zeker. Opvliegend, gehaast, betweterig.
Dus als het dan niet coke was wat dan wel? Pep is hij ook bekend mee maar dat had ik dan wel moeten merken toch?
Behalve dat hij op sommige dagen veel moest plassen (volgens hem koude voeten yeah right) en niet stil kunnen zitten merkte ik niet zoveel.
Hij had altijd al van die buien dat hij heel actief was en dan de volgende dag (vaak zondag) lag hij voor pampus op de bank. Ook was hij extreem opruimerig in huis maar de auto was dan weer een tyfuszooi net als het schuurtje.
Dacht soms ook wel eens dat hij ADHD had maar goed
Een goede kennis van m die had het wel altijd zo in huis, dacht altijd dat die dealde. Deze is na het verbreken van de relatie ook een aantal x gebeld.
Laatst kwam ie ons kindje ophalen en toen had hij tranende ogen en leek wat neusverkouden. Hij zei dat hij misschien wel hooikoorts had. Hahahaha ik dacht dat geloof je toch zelf niet.
Een week later hoorde ik hem nergens meer over.
Het trieste is dat ik het hem niet eens gun als het wel zo is. Het is een goeie jongen maar staat niet sterk in zijn schoenen.
In het verleden gebruikten ze ook niet eens altijd met het uitgaan maar zat dan met een groep maten bij hem thuis en snuiven maar.
Vind gebruiken als je eens een feest hebt wat anders.
Maar goed het is mijn zaak niet meer, alleen als mijn kind in gevaar komt grijp ik in.
Ik heb ook tegen hem gezegd, ik wil geen drugs bij mijn kind in de buurt. Dus als je straks een eigen huis hebt (woont nu weer bij zijn vader in) wil ik niet dat het in je huis is als ons kind er is. Dat hij dat maar ff goed begreep. Als ik daar achter kom ziet hij zijn kind niet meer en sleep ik m voor de rechter.
Toen reageerde hij niet echt maar luisterde wel. Dat hij het dan ook niet ontkent zegt toch wel wat?
Ik weet gewoon dat er wel iets is. Maar wat wil hij niet zeggen. Hij zei altijd over coke: dat doe ik allang niet meer
Blowen deed hij tien jaar geleden dagelijks maar volgens mij wordt je daar ook niet opvliegend van.
Maar nu genoeg over mij.
Wil ff weten of iemand die tranende ogen en niezen herkent icm met een drug.
Kijk hooikoorts kan wel maar deze week leek er niks aan de hand. Hooikoorts is niet 1 dagje. Het kan een periode zijn, hangt er vanaf welke pollen je allergisch voor bent.
Je kan vanaf jan tot okt allergisch zijn als je pech hebt. Berken zijn nu geweest nu komen zo de graspollen enzovoort
Jaja wat weet ik het goed he. Heb een medische achtergrond :wink:
Weet nog wel dat toen hij echt zeker weten coke gebruikte dat hij vaak een bloedneus had en veel zijn neus moest snuiten. Dat was nu allemaal niet aan de orde.
Alleen laatst dus met die tranende ogen.
Ook heeft hij al eens eerder tranende ogen gehad, vlak voordat we naar een feestje moesten. dan zou hij zijn lenzen in doen maar ineens had hij jeukende en tranende ogen
had hij dan misschien rotzooi gekregen?
Allemaal vragen waar ik geen antwoord op krijg maar misschien kunnen jullie me nog ff helpen met jullie ervaring.
Ik veroordeel niemand hier maar wees er wel eerlijk over, lieg niet tegen je partner.
Dat vond ik nog het ergste, ik heb zo vaak tegen hem gezegd ik heb liever dat je eerlijk bent dan dat je erover liegt.
Maar dat kon hij op een of andere manier niet.

groetjesss
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#7
space scientist zei:
nog steeds clean, scheelt niet veel, maar nog steeds clean
Klik om te vergroten...

+1 Heb gelukkig ook al een tijdje geen cravings meer. :)
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#8
als ik coke opheb (snuiven doe ik niet aan, basen was mijn ding ) moet ik een downer hebben en dan heb ik het liefste heroine ..
prima reden om al jarenlang geen coke te gebruiken voor mij :)

:wave:
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
space scientist zei:
nog steeds clean, scheelt niet veel, maar nog steeds clean
Klik om te vergroten...

Me2. Het gaat weer de goede kant op :grin: 3 mnd clean ! Klinkt kort mar ergens ook weer heel lang haha! :wave:
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#10
SneeuwWitje zei:
space scientist zei:
nog steeds clean, scheelt niet veel, maar nog steeds clean
Klik om te vergroten...

Me2. Het gaat weer de goede kant op :grin: 3 mnd clean ! Klinkt kort mar ergens ook weer heel lang haha! :wave:
Klik om te vergroten...

samen lukt het ons wel om clean te blijven, we zijn immers ook op de zelfde dag gestopt
b
blijemamaLid
01-01-2024, 00:00
#11
ben nu net paar maandjes gestopt en ook ik wil niet meer beginnen.
maar zoals vele zeggen eens verslaafd altijd verslaafd, daar is me vriend ook mee eens,
dat wil niet zeggen dat ik weer ga beginnen, maar dr zal maar iets kleins gebeuren,, zoals iemand overlijd, je voelt je down net wat blabla,,, dan heb je snel weer de neiging,,,

maar ook dan zal ik de hulp zoeken die ik nodig heb, voel me nu een compleet ander mens
en zo zien me vrienden me graag en niet een meisje wat probeerde het te verbergen en probeerde te lachen terwijl ik zo strak als een tientje stond,,,

want wat ik altijd dacht is dat mensen het niet zagen en ging me voor de gek houden, heb me relatie en alle so spel gezet en dat voor een klein half jaartje verslaving....
r
ruff reiderLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nou beste mensen, ben sinds vannacht gestopt met sosa, na 1,5 jaar wekelijks gebruik. Op een gegeven moment was het weekend van donderdagavond tot en met maandagavond, want dan was er weer iets over of had ik mezelf te weinig overgelaten op zondag zodat ik alsnog op maandag moest bellen. De afgelopen week ontdekt dat mijn tussenschot al aardig geslonken is. Hier houdt mijn lust naar sosa op. Het streven naar die eerste cokerush benaderde ik niet meer. Op een gegeven moment kun je €800 per maand ook niet meer opbrengen als het resultaat niet meer datgene is wat je eerst met €2 halfjes per weekend kreeg.

Ik ben er helemaal klaar mee en wil naar een samenlevingscontract met de witte dame die ik stal bij een zeer goede vriend. Ik hou jullie op de hoogte van mijn vorderingen en heb me voorgenomen dat ik, en mijn vriendin overigens ook, als ik cravingen krijg, €120 in een spaarpot duw. Na een half jaar ga ik dan op cruise :wave: :tearsofjoy:

Nu weer heerlijk terug naar mijn geliefde blowtje.
p
pipo35Lid
01-01-2024, 00:00
#13
8 maanden (voornamelijk gebruik in het weekend) maar ik denk er nog iedere dag aan.
d
daniaLid
01-01-2024, 00:00
#14
En hoe gaat het nu Ruff rider?

bij mij is dus achteraf gebleken dat ik het bij het juiste eind had :)
Hij heeft het eindelijk bekend... na heel wat jaren liegen. Hij gebruikte niet wekelijks, af en toe. Nu het uit is zijn er wat vaker grammetjes zijn neus gepasseerd.
De enige zorg die ik heb is hoe ik die rotzooi uit mijn kindjes leven kan houden. Hij heeft me beloofd niet te gebruiken als mijn kindje bij hem is
Maar ik vind het nog moeilijk dingen te geloven na al die jaren. Waarin hij dus nooit helemaal gestopt is.
Ik zei altijd al: knap dat je in 1x gestopt bent, de meeste mensen krijgen toch wel eens een terugval, vaak na maanden nog.
hij is maar 1 periode gestopt en daarna toch af en toe blijven gebruiken.
Voor mij achteraf vreselijk om daarachter te komen. Het gaat niet eens zozeer om het gebruik maar de leugens.

Nou ik hoop dat mensen die echt willen stoppen het ook lukt. Succes! :wave:
f
fcLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re:

Riek zei:
ach ik heb zo af en toe eens gedaan op het uitgaan


nu drink ik niet meer en ik ben gewoon anti drugs geworden ja :)
Klik om te vergroten...

Mijn verloofde en ik gebruiken iedere dag 3 jaar lang sedert ik hier geregistreerd ben .

Nu ben ik sedert kerstmis 2008 clean en we gaan in september een feest geven en dan gaan we enkele dagen snuiven en dan weer stoppen voor een 6 tal maanden ...
i
iNkzLid
01-01-2024, 00:00
#16
was 6maand gestopt .. tot 2 weken geleden een vriend van me vroeg of ik eens wou bellen naar mn vroegere dealer ik zei een paar keer neen maar op een avond op café bleef hij mij het vragen dan zei ik ok 1 keer dan .. heb mn oude dealer terug ontmoet enjah al 2 weken bijna iedere dag toch wel een paar lijntjes Nu terug proberen remmen :(
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#17
consequent zijn als je zelf gestopt bent en iemand anders (zelfs als is het je beste maat) komt je vragen om drugs te halen, als jij er moet om gaan dan is de kans groot dat vanaf het moment dat je die drugs in je handen krijgt je er zoveel zin in hebt dat je op jouw beurt de ander de oren van zijn kop gaat zagen om een lijn (of joint of weetikwat)

NEE IS FUCKING NEE EN ANDERS DETSEN


dat zou mijn reactie zijn (en bij coke zeker) ma soit, iedereen verschilt weh
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Stoppen? Wat een vies woord, misschien als ik opa word... Zolang je het in de hand kan houden en het met mate gebruikt is het niet zo'n ramp hoor. Tuurlijk zal het altijd beter zijn als je niet zou gebruiken, maar ik zie nog niet genoeg punten om te moeten stoppen :wink:
N
NoizzeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ben gestopt met coke al een maand nu fzo en overschakelt op XTC en Speed vind ik vele betere drugs aangezien ze minder kosten en je er langer van tript. Het langst dat ik me ooit prettig gevoeld heb van coke is 30minuten en dat was geen rommel :wink: .
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Damn, wat een nare berichten allemaal eigenlijk :confused:. Dit is dus een drug die ik dus echt niet wil proberen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."