hannus zei:
heb wel tering last van me neus nu ik niet meer snuif, komen grotere bloed bonken uit als nooit te voren.? weet iemand waarom?
Yo Hannes,
ben iets minder lang clean en zit met dezelfde problematiek, al is het in mijn geval meer taai slijm dan bloed (zitten wel rode slierten doorheen) dat naar buiten komt.
ik vermoed dat de neus-en bijholten door het wegblijven van nieuwe porties coca zichzelf gaan reinigen. maar dat gaat niet zo snel omdat er nog allemaal agressieve troep (versnijdingsrestanten) in de slijmvliezen vastzit en de slijmvliezen zelf ook nog moeten herstellen van de beschadigen die ze door de sosa opgelopen hebben. forceer het niet, ga er niet in zitten wroeten en pulken en ga er geen klinische schoonmaaksprays inspuiten zoals zoutoplossingen, want dan betstaat de kans dat het allemaal nog erger wordt.
gun je lichaam de tyd, het komt vanzelf wel goed
zelf ben ik bang dat ik door al dat hevige gesnuif schade aan mijn luchtwegen opgelopen heb. snoof vooral als ik ver heen was met volle kracht de nieuwe lijnen naar binnen en voelde het regelmatig mijn luchtpijp en verder inschieten. hoest me al een week de longen uit het lijf. kan soms een kwartierlang niet stoppen met hoesten en stik dan bijna. moet van de dokter forse doses codeine slikken om de boel rustig te krijgen maar dat helpt niet. wordt van dit opiaat enkel goed high, dus zo clean ben ik bij nader inzien ook weer niet. en die codeineroes houdt maar een half uurtje aan en dan beginnen die verstikkende hoestsalvo's weer dus graai ik dan maar iets uit de benzobox om te kunnen pitten en van die metazepan en oxa's loop je ook een flink deel van de volgende dag nog te chillen. heb zo totaal geen trek meer in sosa maar dat noodgedwongen gebruik van die downers bevalt me wel. damn, zo krijg ik nooit mijn volgende medaille bij de cokes anonymus.
heeft er nog iemand een tip hoe ik van die hoest afkom?
zit de heledag allerlei stophoestsnoepjes te eten en drop. keel met honing in te smeren. trachitol-keelpijnpillen waar lidocaine inzit fyn te stampen en er een papje van te maken waarmee ik mijn keel in probeer te smeren maar zodra je je vinger daarin steekt moet ik behalve hoesten ook nog eens kotsen.
ben really desperate amigo's. liep vandaag een dealer tegen het lijf en vroeg hem of ik een grammetje lidocaine kon kopen. hij keek me aan of hy water zag branden en liep snel door.
denk dat die geiriteerde luchtpijp met zijn trilhaarjes alle sosaslijm naar boven aan het douwen is. als mijn body dit tempo aanhoudt, dan ben ik ergens in november wel uitgehoest en gesnotterd en is de boel op oudejaarsdag wel schoon genoeg om nog een afscheidssnuif bij de champagne te nemen.

maar mischien heb maak ik een foute inschatting en heb ik gewoon een hele lelijke kou gevat
laat dat stemmetje bij je biertje maar uit zijn nek lullen Hannes: hoop dat onze ongestelde neuzen snel weer opgeknapt zullen zijn
