ik ben angelo
en wil voor de zoveelste keer na mijn gebruik stoppen.
ik ben op mijn 15de begonnen met weed en coke (snuiven).
inderdaad geweldig in het begin,maar na een paar jaar begon het basen,
ik kan je wel zeggen dat je een grens over gaat,te heftig al zeg ik het zelf,meer en meer
tot ik wel op een max van 5 gram zat,ging gewoon tot sóchtends door,
nu al een aantal jaar een nieuwe vriendin die het (helaas) goedvind dat ik 1 a 2x in de week een halfje haal,en weet niet hoe snel ik naar mijn dealer moet komen,
de volgende dag een kater,(vergelijkbaar met alchol),vertieft dat ik het weer heb gedaan,
zoals dus deze morgen,en telkens zeg ik dit was de laatste keer,
ik

van mezelf dat ik niet de kracht heb om te stoppen,
!!!!en baal ik dat mijn vriendin zegt ga maar halen ,ik geen nee kan zeggen,!!!!
als ik haar vraag dit niet te doen en zij ziet mij naar een paar dagen aan mijn ogen dat ik zin heb en zegt ga maar,
ik wil haar ook niet kwijt omdat zij mij ook weer in de hand heeft om niet net zoals vroeger weer na de 5gram te gaan ,we hebben een kind die erg belangrijk voor mij is,mede ook omdat ik al een ander kind uit een eerdere relatie mede door mijn drugs gebruik al 12 jaar niet heb kunnen en mogen zien.
ik blijf hopen,MAAR IK WEET DONDERS GOED DAT IK HET ALLEEN MOET DOEN ,
in eerste instantie begon ik hier te schrijven uit wanhoop en op zoek naar steun maar dat zijn dromen en die zijn bedrog ik sta er alleen voor moet het zelf gaan doen zoals ik mezelf altijd beloof de ochtend na mijn gebruik,
hoop dan dat dit schrijven iets kan betekenen voor beginner een wijze les mag wezen begin er niet aan