Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWies er al gestopt met coke?

Wies er al gestopt met coke?

248 antwoorden
40 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
nooit begonnen :beer:

ooit 2 puntjes geprobeert toen ik zat was en een lijn van 15 centimeter toen ik bijna out ging van de drank en de wiet, toen voelde ik me wel smooth, maar doe mij maar pep...
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#2
plantenbak zei:
space scientist zei:
ik, en wil die tiefeszooi nooit meer aanraken

wat een teringzooi is het toch
Klik om te vergroten...

nou nou.. dat valt ook wel weer mee.
Klik om te vergroten...


nee hoor valt niet mee, tenminste ik vind van niet
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja dat is een ander verhaal, maar als je er mee kan omgaan kan het best leuk zijn.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een Ferrari is ook levensgevaarlijk als je er een 10-jarige inzet.
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#5
plantenbak zei:
ja dat is een ander verhaal, maar als je er mee kan omgaan kan het best leuk zijn.
Klik om te vergroten...


je denkt er mee om te kunnen gaan, dacht ik ook.


Maar er komt een moment..........
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
space scientist zei:
plantenbak zei:
ja dat is een ander verhaal, maar als je er mee kan omgaan kan het best leuk zijn.
Klik om te vergroten...


je denkt er mee om te kunnen gaan, dacht ik ook.


Maar er komt een moment..........
Klik om te vergroten...

Op het moment heb ik echt 0.0 moeite er mee dat ik heb besloten het voor een tijdje niet meer te doen. Heb snuivende vrienden bij me gehad zonder moeite. Dit gaat al een jaartje zo door ondertussen dat ik pauzes neem met mijn gebruik.
niet iedereen hoeft verslaafd te raken.
B
BoefieLid
01-01-2024, 00:00
#7
zo'n 2 jaar op mijn 17e mijn eerste sleutelpuntje gekregen van een vriend van me tijdens het uitgaan. Ik vond het opzich wel lekker maar heb het verder links laten liggen. Maanden daarna nog maar eens een keer gedaan, en vanaf toen ging ik zo af en toe wel eens zelf halen. In die tijd deed ik het misschien 1 keer in de 1,5 maand ofzo. Redelijk in de hand dus. Op een gegeven moment ging ik met steeds meer vrienden om die gebruikte, en eindigde ik vaak na het stappen op afterpartys die tot 8 / 9 uur duurde. Vanaf toen ben ik elke week gaan gebruik, niet opzienbarend veel (0.5 tot max 1.5 in een weekend). Ik had een extra probleem en dat was dat ik vrij veel geld verklootte met gokken. Daar ben ik gelukkig helemaal vanaf, en nu sinds 3 weken niet meer gesnoven en sinds 5 weken niet meer zelf gehaald. Ik ga nu door een vrij lastige periode, niet eens in de zin van honger naar coke ofzo, maar meer omdat mn vrienden gebruiken. En dat zijn in mijn ogen niet eens foute vrienden oid. Dus zomaar niet meer met ze omgaan kan ik niet, ik heb super sterke banden met ze. Echter is het wel zo dat ze me niet meer aanbieden om te snuiven oid.

Dit is de 2e keer dat ik probeer te stoppen, de eerste keer was t na 2 weken al niet gelukt om dat ik toch even 1 puntje wilde. Nu heb ik dat idee niet en ben ik al 3 weken lang aan 't stappen met enkel alcohol. Alhoewel ik dat ook beperk, want anders ben ik bang dat ik weer coke ga halen (grenzen liggen natuurlijk lager als je alcohol op hebt). Eerst wil ik weer het uitgaans gevoel terug van alleen alcohol en dat bevalt me nu prima. Mijn vakantie tussendoor heeft daar echt aan geholpen, daarin ben ik na gaan denken en ben ik elke dag wezen stappen zonder drugs. Zo kan het dus ook dacht ik. En het voelde super!

Nu heb ik gewoon zin in het weekend om na het weekend tegen mezelf te zeggen "Top jonge, weer een weekend niet gesnoven!". Dat geeft me best veel kracht.

Het leuke van coke vond ik inweze het gebruiken, de kick dat mensen weten dat je coke op hebt. Hele foute gedachte natuurlijk, maar ik wilde me denk ik op een één of andere manier onderscheiden van het normale uitgaanspubliek. Ik kickte er een beetje op om midden in de zaal te staan snuiven. Ik weet niet precies wat dat was.

Nu heb ik er gelukkig weinig trek meer in, maar ik weet hoe gevaarlijk het is. Ik herken nu ook wel een beetje de momenten dat ik coke wil hebben, maar die ga ik zo veel mogelijk uit de weg. Daarom minder ik ook met drinken.

Ik denk dat ik net op tijd gestopt ben, alhoewel ik 3 kwart jaar toch wel ieder weekend heb gebruikt, denk ik dat ik net op tijd gestopt ben. Ik merkte dat ik steeds meer wilde en nodig had op een avond. Ik merk nu trouwens ook dat ik doordeweeks fitter ben, heerlijk gevoel.

Life is beautifull when you're clean!
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Klinkt veelbelovend boefie :)
Probeer te breken met al je vrienden die cocaine gebruiken zodat je niet meer bij die troep in de buurt komt. Want als het je aangeboden wordt is het verduveld mogelijk om nee te blijven zeggen.
Succes, houdt vol.
B
BoefieLid
01-01-2024, 00:00
#9
yeti zei:
Klinkt veelbelovend boefie :)
Probeer te breken met al je vrienden die cocaine gebruiken zodat je niet meer bij die troep in de buurt komt. Want als het je aangeboden wordt is het verduveld mogelijk om nee te blijven zeggen.
Succes, houdt vol.
Klik om te vergroten...
ik kan het niet breken, zijn speciale mensen voor me. Niet dat iedereen het gebruikt, maar wel veel. Maar ik ga nu gewoon eerst op deze manier door... heerlijk, als je weer eens wat geld kan sparen ipv sos van kopen :grin:
B
BoefieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nog steeds clean :grin:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#11
t lukt redelijk zeg nog 1 keer in de maand als ik bezopen ben gaat het fout
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Anderhalve maand voor het laatst een halve gram opgemaakt, was voor me verjaardag.
Anders ongeveer 3 maanden gestopt met coke, heb ook helemáál geen behoefte er meer aan.
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Al minimum 10 maand geen coke meer aangeraakt, ben eigenlijk nooit begonnen alhoewel ik toch wel besefte dat er na die eerste paar keer al een serieuze drang komt opzetten. Laatste keer dat ik het aangeboden kreeg heb ik geweigerd, er waren maar 2 goeie lijnen voor 3 personen en heb dan ook gezegd dat zij die maar moesten opmaken. 1 van de beste keuzes uit m'n leven imo
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Voor mij is het alweer minimaal 4 maanden volgens mij.
En ook zeker geen zin in, als ik wat wil snuiven neem ik wel pep.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben er nou een jaar en een week vanaf. :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Coke vind ik ook geen toegevoegde waarde meer hebben,
voor het moment is het overweldigend geweldig maar achteraf zooooooooooooooooo kut
a
angeloLid
01-01-2024, 00:00
#17
:wave:
ik ben angelo
en wil voor de zoveelste keer na mijn gebruik stoppen.
ik ben op mijn 15de begonnen met weed en coke (snuiven).
inderdaad geweldig in het begin,maar na een paar jaar begon het basen,
ik kan je wel zeggen dat je een grens over gaat,te heftig al zeg ik het zelf,meer en meer
tot ik wel op een max van 5 gram zat,ging gewoon tot sóchtends door,
nu al een aantal jaar een nieuwe vriendin die het (helaas) goedvind dat ik 1 a 2x in de week een halfje haal,en weet niet hoe snel ik naar mijn dealer moet komen,
de volgende dag een kater,(vergelijkbaar met alchol),vertieft dat ik het weer heb gedaan,
zoals dus deze morgen,en telkens zeg ik dit was de laatste keer,
ik :kots: van mezelf dat ik niet de kracht heb om te stoppen,
!!!!en baal ik dat mijn vriendin zegt ga maar halen ,ik geen nee kan zeggen,!!!!
als ik haar vraag dit niet te doen en zij ziet mij naar een paar dagen aan mijn ogen dat ik zin heb en zegt ga maar,
ik wil haar ook niet kwijt omdat zij mij ook weer in de hand heeft om niet net zoals vroeger weer na de 5gram te gaan ,we hebben een kind die erg belangrijk voor mij is,mede ook omdat ik al een ander kind uit een eerdere relatie mede door mijn drugs gebruik al 12 jaar niet heb kunnen en mogen zien.
ik blijf hopen,MAAR IK WEET DONDERS GOED DAT IK HET ALLEEN MOET DOEN ,
in eerste instantie begon ik hier te schrijven uit wanhoop en op zoek naar steun maar dat zijn dromen en die zijn bedrog ik sta er alleen voor moet het zelf gaan doen zoals ik mezelf altijd beloof de ochtend na mijn gebruik,
hoop dan dat dit schrijven iets kan betekenen voor beginner een wijze les mag wezen begin er niet aan
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Alweer 9 mndjes gestopt:grin: :hearteyes: en hoef het egt niet meer:grin: !
P
PerkinsLid
01-01-2024, 00:00
#19
11 maanden gestopt nu. Totaal geen behoefte meer aan ook. Elke keer bijnemen voor korte trips, moeilijk irritant.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben er ook zo klaar mee, al bijna 3 jaar! :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."