Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb sinds dat ik 1x in de week sos gebruik ontzettend last van hoesten, vooral 's nachts, maar ook overdag. Verder heb ik geen last van een echte verkoudheid, zoals snotteren enzo. Zodra ik het een week niet doe moet ik opeens helemaal niet meer hoesten, dus het moet wel aan het frequent gebruiken van sos liggen denk ik dan. Hebben meer mensen hier last van?"
"Ik heb wel vaak last van een opgeblazen gevoel, maar ik probeer dat altijd gewoon te negeren & lol te maken ..!"
"Ik heb vannacht GHB en speed door elkaar gebruikt tot 6u sochtends en niet geslapen. Nu heb ik vanavond een feest van 16 uur lang van 16u tot 8 uur sochtends en daarbij wil ik alleen coke gebruiken. Dus tussen 6 uur sochtends en ik schat 10 uur savonds wil ik helemaal niks gebruiken! Kan dit nare gevolgen hebben of heeft iemand hier soort van ervaring mee?"
"Flugeltje zei: Wat wil je nu zeggen? Dus tussen 6 uur sochtends en ik schat 10 uur savonds wil ik helemaal niks gebruiken! Kan dit nare gevolgen hebben of heeft iemand hier soort van ervaring mee? Klik om te vergroten... Nee, dit heeft geen nare gevolgen Klik om te vergroten... Of ik na zo´n nacht van combineren en niet slapen nog coke kan gebruiken savonds zonder dat ik KO ga/ga kotsen of iets dergelijks..! Want als iemand hier zegt ´doe dit niet dat gaat geheid fout vanavond´, dan weet ik natuurlijk voldoende!"
"Ik heb het de afgelopen 2 maanden (vakantie) wekelijks gebruikt, maar nu de vakantie voorbij is ga ik het beperken tot de grote feesten. Maar helemaal stoppen vind ik op dit moment niet nodig, zolang ik de controle kan houden en er verantwoordelijk mee om kan gaan, wil ik het mezelf niet verbieden."
"Marilyn Manson - I Don't Like The Drugs (But The Drugs Like Me)."
"Het probleem is dat ik om 13u al de trein moet pakken en ik durf eigen niet te slapen, want ik voel me best dizzy en ik heb verhalen gehoord van mensen die stikten in hun tong etc. dus vandaar dat ik het heel eng vind om m´n ogen dicht te doen!! Ik heb nu wel al een boterham gegeten en ik drink water om ff goede dingen te consumeren zeg maar :P ."
"Ik heb helaas niet kunnen slapen vooraf, maar wel een leuk feestje gehad !! Het is geen coke, maar XTC geworden ook leuk :P ."