Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWies er al gestopt met coke?

Wies er al gestopt met coke?

248 antwoorden
42 weergaven
18-5-2026
a
angeloLid
01-01-2024, 00:00
#1
:wave:
ik ben angelo
en wil voor de zoveelste keer na mijn gebruik stoppen.
ik ben op mijn 15de begonnen met weed en coke (snuiven).
inderdaad geweldig in het begin,maar na een paar jaar begon het basen,
ik kan je wel zeggen dat je een grens over gaat,te heftig al zeg ik het zelf,meer en meer
tot ik wel op een max van 5 gram zat,ging gewoon tot sóchtends door,
nu al een aantal jaar een nieuwe vriendin die het (helaas) goedvind dat ik 1 a 2x in de week een halfje haal,en weet niet hoe snel ik naar mijn dealer moet komen,
de volgende dag een kater,(vergelijkbaar met alchol),vertieft dat ik het weer heb gedaan,
zoals dus deze morgen,en telkens zeg ik dit was de laatste keer,
ik :kots: van mezelf dat ik niet de kracht heb om te stoppen,
!!!!en baal ik dat mijn vriendin zegt ga maar halen ,ik geen nee kan zeggen,!!!!
als ik haar vraag dit niet te doen en zij ziet mij naar een paar dagen aan mijn ogen dat ik zin heb en zegt ga maar,
ik wil haar ook niet kwijt omdat zij mij ook weer in de hand heeft om niet net zoals vroeger weer na de 5gram te gaan ,we hebben een kind die erg belangrijk voor mij is,mede ook omdat ik al een ander kind uit een eerdere relatie mede door mijn drugs gebruik al 12 jaar niet heb kunnen en mogen zien.
ik blijf hopen,MAAR IK WEET DONDERS GOED DAT IK HET ALLEEN MOET DOEN ,
in eerste instantie begon ik hier te schrijven uit wanhoop en op zoek naar steun maar dat zijn dromen en die zijn bedrog ik sta er alleen voor moet het zelf gaan doen zoals ik mezelf altijd beloof de ochtend na mijn gebruik,
hoop dan dat dit schrijven iets kan betekenen voor beginner een wijze les mag wezen begin er niet aan
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Alweer 9 mndjes gestopt:grin: :hearteyes: en hoef het egt niet meer:grin: !
P
PerkinsLid
01-01-2024, 00:00
#3
11 maanden gestopt nu. Totaal geen behoefte meer aan ook. Elke keer bijnemen voor korte trips, moeilijk irritant.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben er ook zo klaar mee, al bijna 3 jaar! :wave:
m
mickadorLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ben 4 Jaar Coke gebruiker geweest, alleen in het weekend gebruikt ik 1 of 2 gram, en met feestdagen, dat is wellicht weinig in verhouding met andere mensen hier op het forum,

Ben er op eigen houtje nu bijna 2 jaar vanaf, en heb er al een hele tijd geen trek meer in ,zelfs als iemand zegt of ik moet hebben, kan ik nee zeggen,

Was de eerste tijd wel zwaar, omdat het uitgaan niets meer aan was, met alleen drank,
dat ging na ongeveer een half jaar over,

Ben nu dus bijna 2 jaar clean, en heb zelden nog dat ik eraan terug denk, en dat op Volendam.
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#6
hier ook gestopt :P
m
meske2009Lid
01-01-2024, 00:00
#7
hallo allemaal ik ben momenteel getopt met cocaine en hoop dat te blijven ik ben veslaafd geweest aan cocaine roken ben daar heb daar een opname voor gehad en ben daar nu ong drie jaar vanf heb wel een terugval gehad van twee dagen dat is nu elf maanden geleden toch heb ik de fout gemaakt om te gaan snuiven dat begon zo in keer in de maand en na een half jaar is het 5 weken flink fout gegaan en zach geen andere uit weg om me weer op te laten nemen het gaat nu heel goed met me en ben nu 14 weken clean en me behandeling is echt begonnen het gaat heel goed en voel me weer super want was erg depresief en ook niet gelukkig heb een relatie gehad van 4 jaar achter de rug met veel problemen en wist ook dat ik daar defenitief weg moest omdat ik met diegene niet verder wou en steeds verder in de problemen kwam en weet dat ik veel beter af ben en zeker meer waard ben als me zo te laten behandelen ik heb goede hulp gehad van mensen die bij novadic kentron werken ook heb ik nu echt iemand gevonden die mij wel steunt en helpt en lief is en heel belangerijk waar ik me nuchter goed bij voel en hele fijne gevoelens bij me losmaakt die ik lang niet heb gehad en nu de kans heb om me doelen te behalen een plek voor mezelf en geen drugs of alchol meer :wink: ik hoop eigelijk via deze weg met mensen in contact te komen via mailen waar ik van kan leren en ervaringen mee uit kan wisselen groetjes en iedereen die stopt of gestopt is heel veel sterkte en succes
K
KippetjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Beste Dania,

Vertrouw op je gevoel... ik heb dat ook altijd gedaan en al mijn vermoedens of gedachtes dat iets niet klopte... klopte ook. En uiteraard heb je wantrouwen lijkt me logisch.
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#9
euhm nu vanaf afgelopen zaterdag, tot de eerstvolgende keer dat ik ga nemen ( en NEE dat is niet volgende maand al, maar over een poosje.. denk zelf met oud en nieuw :).)
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Alweer bijna 2 jaar :grin: tijd vliegt voorbij :rock:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Andyy zei:
euhm nu vanaf afgelopen zaterdag, tot de eerstvolgende keer dat ik ga nemen ( en NEE dat is niet volgende maand al, maar over een poosje.. denk zelf met oud en nieuw :).)
Klik om te vergroten...

Succes ermee :P
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
2 weken

Niet echt bewust, had er gewoon geen zin in.
Voorlopig laat ik het sowieso even liggen.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#13
dit weekend was het gewoon alweer raak kanker coke altijd als je gezopen hebt maar gaa volgende week op vakantie dus das al n week niet en daarna probeer ik dr tog helemaal weer me te kappen
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Nou succes ermee zou ik zeggen :grin: Ik zou ook wel willen kappen maar ik vind die shit stiekem veel te relaxt. Dus dat wordt toch niets :grin:

Heb gelukkig niet zoveel last van het bellen-als-je-alcohol-op-hebt probleem. Ik heb er gewoon altijd evenveel zin in haha :mrgreen:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wie is Wies?
p
papiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re:

yellowmoon zei:
eenmaal verslaafd altijd verslaafd, ook al ben je dr gestopt, blijf je verslaafd daar is niks aan te doen
Klik om te vergroten...

Volledig oneens met jouw. als je eenmaal in bezinning komt zal je t inzien
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ben allang in bezinning dat ik beter af ben zonder die shit en dat ik er een soort van probleem mee heb. Wilt dat zeggen dat ik ermee ga stoppen? :sunglasses:

Nou mooi, lost het probleem zichzelf wel op. Wishful thinking denk ik zo :)
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
de dag dat ik sterk genoeg ben om "nee" te zeggen moet nog komen!!!
màààr alle vertrouwen erin
dat die (ooit) komen gaat!

aan alles zitten voor- en nadelen.

tja en geld is no problem
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Op het moment dat ik me echt in alle bochten en wegen ga wringen om aan mn coke te komen zal ik er wel mee stoppen, vaak probeer je het 3 keer en als het er niet is of ik heb geen geld dan houd het op.
Ken iemand die om 3 uur snachts op de stoep stond om zn playstation 2 voor een tientje te verkopen, en na een nee een uur later terug kwam uit amsterdam of ik hem wel wilde met een controller erbij.. en vervolgens zie ik hem bij de buurman aanbellen en op de deur bonken..
Nee als het zo moet hoeft het voor mij niet meer.
Nu nog geen reden om te stoppen, kan er goed mee leven.
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
wel zielig geval dan om zo iemand met z'n playstation2 aan de deur zien staan.

en dat voor een tientje.

ik had em zelf denik wel een euro of 5 gegeven en gezegd dat ie dan moest opzuituh..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."