Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Maandje of 2 geleden hadden 4 vrienden en ik 25 xtc pillen, 5 pp dus. Geen idee welke soort ofzo, ik had ze niet gehaald, en ik weet dat die vrienden te vertrouwen zijn. Dus ergens rond 9 uur het eerste pilletje genomen buiten in Amsterdam, zijn we gaan lopen en hebben we wat in het vondelpark gezeten, en zijn vervolgens vanuit Amsterdam naar Muiden gelopen toen we 3 pillen ophadden, dat was rond 2 uur ofzo. Alles was zoals ik het normaal ook heb ervaart met xtc, blij en ontspannen, zwevend (wat het lopen zo fijn maakte) en rare tintelingen door het hele lichaam en een buzzend hoofd. Toen we in Muiden waren aangekomen gingen we op een boot, een vriend van mij was daar matroos, en mocht die boot als slaapplek gebruiken omdat hij in Den-Bosch woont. Eenmaal op de boot waren we erg moe, hebben we nog een beetje geblowd en muziek geluisterd en zijn toen op "bed" gaan liggen. Daar begon mijn trip pas.. Hallucinaties overal, een kattenhoofd dat uitstak boven een lamp met katten gemiauw, patrijspoortjes die roze waren en de hele tijd open klapten en licht gaven etc. Recht boven mij zat een raam, met opgerolde gordijntjes en een opgezette vis... de raam-klemmen zag ik aan voor 3-D kaboutertjes die de gordijnen open rolden en er zeppelins van maakte. Daarna hoorde ik een scheur geluid en zag ik zo'n kabouter de vis opsnijden waardoor er wit spul uitviel, wat weer op het gezicht van mijn vriend viel.. ik bedacht mij toen... "hmm, zou het mogelijk zijn dat IK wit spul op hem aan het gooien ben ofzo?" wat gelukkig niet het geval was.. toen ging ik even naar de wc en daarna was alles weer normaal en begon alles weer ongeveer hetzelfde opnieuw, met heel veel malende gedachtes die ik echt niet meer herinner. :P De dag erna kwam ik erachter dat ik wat teveel "geëist" had van mijn brein en ik tot 5 keer toe een black out de volgende middag.. Erg leerzaam"
"Welhallodaar zei: Ensenata zei: De dag erna kwam ik erachter dat ik wat teveel "geëist" had van mijn brein en ik tot 5 keer toe een black out de volgende middag.. Erg leerzaam Klik om te vergroten... Hoevaak gebruik je X? Klik om te vergroten... Ik doe 1 keer in de 3 maanden of langer een keer wat gebruiken... buiten wiet/hasj dan. :P"
"No-Claim zei: MDMA hallucinaties zijn leuk, maar wel met mate vind ik. Ze lijken ook zo echt, al zijn het de meest onnozele dingen Klik om te vergroten... Haha ja precies, ik vind de dingen die ik heb gezien ook niet "nep" maar gewoon echt. :P"
"Hele show van 3-D kabourtjes op de ramen van een boot Een openscheurende vis waar wit spul uit valt Dat witte spul op het gezicht van een vriend die daaronder sliep Dat gezicht van die vriend dat daarna elke keer een ander gezicht was (met hele andere soort kleren die op de stoel lagen erbij ook...) Een andere vriend die een bruin/geel konijn was Overstromende wc toen ik daar gaan chillen met nog een andere vriend (we dachten het allebei ) Miauwend kattenhoofd dat uit een lamp komt En nog wel wat meer van dat soort wazige gedoe"
"Ik denk er niet bij na, op gegeven moment heb ik het door en denk ik "chill" en dan denk er weer niet meer bij na, ik laat me gewoon leiden."
"buzzrider zei: the beach boys Klik om te vergroten... Haha, allright then! The one and only! Geweldige band, die iedereen (min of meer) wel kent."
"cronos zei: Ensenata zei: buzzrider zei: the beach boys Klik om te vergroten... Haha, allright then! The one and only! Geweldige band, die iedereen (min of meer) wel kent. Klik om te vergroten... meen je dat Ensenata? beach boys goed Klik om te vergroten... Nee niet serieus goed, maar je ka er niet omheen, net zoiets als de Rolling Stones... Vind ik ook niet goed, maar zijn wel goed :P"
"cronos zei: inderdaad jefferson airplane is ook zo'n groep die de sixties generatie sterk vertegenwoordig heeft ,maar the beach boys,neen sorry...hoe zou ik het uitleggen? gewoon dat ik niet zo hou van die te vrolijke liedjes(lalala liedjes noem ik dit ...voorbeeld:"love me do " van the beatles")..wat ook een sterke lp/cd is uit die tijd is "forever changes "van de groep "love",maar ik heb het persoonlijk moelijk met die cd/lp,toch eens kopen of downloaden deze,want je moet zeker niet luisteren naar mij haha,want ik ben nogal een criticus op muziekgebied!!!nicolai is het gelukt met dc++? groeten Klik om te vergroten... Ik luister ook echt nooit naar de Beach Boys hoor, maar je moet toch wel toegeven dat ze het erg goed gedaan hebben. En ja vrolijke liedjes, zijn surf-liedjes hè Iedereen die Gong (en Can) ook goed vind moet zeker ook Comus even luisteren: http://nl.youtube.com/watch?v=Gmy1j4xyYoc http://nl.youtube.com/watch?v=rj_9KfwzmfA Heel het dat album First Utterance is geweldig en ook zo onbeschrijfelijk als Gong en Can zijn"
"Kigh zei: Ohman, had een heel verhaal getypt, toen bleef dat hoereding hange hier, kon ik nieuwopstarten. In a nutshell: Geen gangsterrap, die tuup lijkt op 50cent ofzo, en dat is geen gangsta-rap. Luister naar NWA, Run DMC(die zijn wat minder gangster, maar gewoon de shit) enzovoorts, ik ken er nietzoveel van omdat ik eigenlijk niet zo'n muziek luisteren, maar van die 2 (en wu-tang en cypress hill..) heb ik zelfs cd's. DIT IS PAS ECHTE GANGSTA RAP XD. [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ikFbsOfdQmA[/youtube] Klik om te vergroten... Hahaha ja dat lijkt al veel meer op echte gangster rap, dat andere is nep en commercieel En ik zie die knaap in het fimpje van de TS geen drive by doen, die schijt m in zijn broek."
"Kevin Ayers - Lady Rachel live on Dutch Radio"